Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mhuahahaha ik heb een nieuwe favo fotoooo :) sorry ik spam weer omdat het zo leuk is :p

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    sammie fijn dat hij het lekker vond!!! Nu kan je weer lekker aan de slag en wij gaan ook een stoompannetje halen. Waar heb je de jouwe vandaan?

Nachtzon mooie foto van jullie zeg!!

--

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik zie net dat ik toch dringend mn wenkbrouwen moet laten doen :p whahahah ze lijken wel borstels :p
    mijn kleed voor de wiccaning is toegekomen :D YEAY
    en ik heb mn eerste taart die ik naar bestelling mag maken :D

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Oeps kijk nou toch hoe Yara haar vingertje heeft

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahahha

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja Mamalijntje inderdaad heerlijk geslapen :D
    Nee ik dik de fles niet in, hij doet het gewoon op de gewone fles. Dan ga ik er ook niet mee beginnen toch??
    Leuk zo'n fotoshoot, ik wil ook eens gaan kijken daarvoor.

Hahahhaha leuke foto van Yara :D Jong geleerd is oud gedaan hè ;)

Wat een mooie meiden heb je Mama van 3!!
    Leuke kleertjes hoor :)
    Balen dat Timo en Lieke zoveel wakker zijn :(

Hahha Sammie dat hoor je wel vaker dat ze het eerst vies vinden en dan gaan huilen omdat het te langzaam gaat of omdat het op is :D Leuk hoor om dat soort verhalen te lezen.

Leuke foto Nachtzon :D enne die wenkbrouwen valt wel mee hoor ;)
    Gelukkig is je kleed voor de wiccaning op tijd binnen!!

7. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    doorslapen-F slaapt ook niet door. Ze heeft het wel gedaan maar komt nu weer 2x s'nachts. Ligt de laatste tijd om acht uur s'avonds te slapen, komt ze om 1 uur en dan om 5 uur en is om 8 uur wakker.
    last van prikjes gehad denk ik, was erg huilerig dus pcm zetpil gegeven. Leek wel wat te helpen.
    Fles vandaag niet gelukt:( Kan zijn dat ze in de war raakt inderdaad. Maar heb ook geprobeerd de eerste voeding een fles te geven, maak niet uit. Ze had ook niet echt de dag vandaag. Morgen weer een dag.
    mamavan3- spiraaltje, snap dat je er tegenop ziet. Bah,sterkte!Daarna ben je er voor 5 jaar vanaf!(toch?)
    mamalijntje gaaf hoor een fotoshoot! Wil ik ook, wil graag een mooie grote foto op canvas maar doen we als ze 1 is denk ik. Zo schattig, hoop dat ze dan leuke staartjes inkan ofzo. haha die foto van yara met dr middelvinger!
    nachtzon-wauw mooie foto!!!
    ik ga zo mn bed maar eens opzoeken denk. Ben moe en heb buikpijn bah (doorbraakbloeding-minipil)

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Weesje, balen dat ze de fles niet pakte.
    Misschien inderdaad een beetje van slag door de prikjes.
    Zeker weer proberen morgen en jammer dat ze nog niet doorslaapt.

Shit is dat als je doorbraakbloedingen hebt, ik heb het heel veel gehad door de gewone pil. Was 3 weken in de maan ongesteld zeg maar, absoluut niet leuk!! Sterkte en slaap lekker.

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nog even een spammetje, was vanmiddag bij een vriendin. Lijkt net of haar dochtertje ontzettend verliefd naar mijn mannetje kijkt, ze is zo lief met hem. Hij werd helemaal ondergezoend en gekuffeld door haar :D

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hoe schattig :D en hij kijkt ook heel lief terug :D

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja lief hè :D Ik zie een beginnende liefde ;) haha

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

leuke foto's meiden!!

mamav3 succes met de spiraal straks haha het alweer na 12 uur..

mamalijntje, ik heb bij de marskramer gekocht maar blokker heeft hem ook was 7 euro, maar je hebt ook pannen. deze doe je dan in je pan

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Lief Sas!!!

Sammie aha handig hoor
    Wij nemen er ook eentje.

--

Hier een goede nacht gehad.. Kindjes sliepen maar in nu niet..
    Heb toen in mijn zwangerschap 2x een allergische reactie gehad toch?. Nu dus weer.. Zit helemaal onder de jeukende uitslag haha.. Pech blijft een beetje aan mijn kant geloof ik.

14. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hè dames heb verder niet bij gelezen sorry, maar ik had gister een knip afspraak mijn haar is een stuk korter en toen ik eindelijk thuis was kreeg ik een telefoontje van mijn zusje dat ze haar zoontje van 1.5 uit de gemeente vijver heeft moeten vissen als ze een paar tellen later was geweest had ik geen neefje meer gehad, ik vind het zo goed van haar dat ze geluisterd heeft naar haar gevoel!
    Mocht je het willen lezen ze zit hier ook op zp en staat tussen mijn vrienden.

Verder op zich wel een goede nacht gehad dame was weer op tijd alleen sliep ze weer niet gelijk ze maakt er een gewoonte van om te gaan poepen als ze op bed ligt!
    Dus slapen, gelijk weer wakker, poepen(en dan in etappes) verschonen en dan pas slapen tegen de tijd dat ze eindelijk slaapt is het weer 23.30/24.00 hopelijk gaat ze het vandaag wel anders doen

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jeee Dees wat erg... Ik ga even lezen meis!

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    kan iemand die link posten? Jeetje wat erg man!!! gelukkig nog goed afgelopen!!!

hier een KUTnacht (sorry) achter ons :( sinds half drie wakker, mevr vertikte het om verder te slapen, heb ze dan maar bij ons op bed genomen waar ze dus de hele nacht heeft liggen geluidjes maken waardoor wij om de haverklap wakker werden :p maar nu ligt ze tevreden te spelen in haar box... (nee ook niet slapen :p)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    OMG ik ben spontaan beginnen huilen... wat is dat moederinstinct toch iets wonderbaars... Ik ben zo blij dat het goed afgelopen is. Vraag wel om even naar de dokter te gaan (als ze dat nog niet deed) want als er maar een beetje water in zijn longetjes zit dan kan het tot een longontsteking leiden...
    xxx

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow ik lees net dat ze al bij de HAP was :) goed zo :)

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ja ze was idd al bij de hap geweest ik zal haar straks ff bellen hoe het nu gaat.

Deel Deze Pagina