Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Je zal er inmiddels wel zitten maar s6 mamalijntje
    Lekker nachtzon!

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zoooo biscuit is klaar nu nog afkoelen en de rest, verder net al 35 eieren gekookt (morgen maak ik er halve eitjes van voor zaterdag) en vannacht nog de hele meringueboterroom gemaakt :)
    bah wat druk (stiekem vind ik het eeeerrrug leuk) Heb ook mijn eerste taart op bestelling vr volgende week *trots ben* :)

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O spannend nachtzon!! Is echt wel busness in hoor met taarten! leuk. Enne klinkt heel lekker meis.

--

Wij zijn weer terug...

We moeten over op speciale koemelkeiwit vrije voeding. Geen Pepti maar andere toei.

Twee weken uitproberen en dan krijgen we de test.. En anders verdere onderzoeken.

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, welke melk moet je nu gaan geven dan?

nachtzon, lekker hoor allemaal, ik ben gek op gevulde eitjes haha

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    pfff valt niet mee he mamalijntje!!! Telkens maar weer uitproberen!

Hopelijk slaat het goed aan bij jullie kleine meid!! (is zo vaak veranderen van voeding eigenlijk niet mege slecht, al helemaal omdat ze zo moeilijk poept?) Ik hoop snel dat er betere tijden komen voor jullie zowel voor J en Y! Ik wete nog zo goed toen wij met T van hot naar her werden gestuurd maar niemand wist wat we nou werkelijk moesten doen.. je wordt er zo moe van maar vooral zo sneu voor je kind!

Nachtzon: goed bezig!! Je eerste taart!! Tis jammer dat je in belgie woont anders had ik zo een cursus bij je willen volgen! Zit er over na te denken om ook wat spulletjes aan te schaffen maar geen idee hoe en wat;')

Hier valt de 4 flessen tot nu toe heel goed. Fleur heeft vannacht van 12 tot kwart voor 9 geslapen:O Lieke was om half 8 wakker en heb ik kunnen rekken tot kwart over 8. En nu liggen ze al weer een poosje te slapen. Normaal zouden ze om 11 uur een fles krijgen maar die krijgen ze nu dus niet pas om 13:00 ben benieuwd!

Hier nu best wel last van mn buik. Gister mirene laten plaatsen. Ik vond vooral dat klemmetje dat je baarmoeder vast klemt zodat die er bij kan pijnlijk! Maar hij zei dat het heel makkelijk ging dus was wel blij! Over 6 weken een echo om te kijken of alles goed zit.. Maar nu wat steekjes niet heel fijn! Maar bloed niet meer.. Was mer bloeden van dat klemmetje..

6. AHzondag

mamavan3, fijn dat je niet meer bloed, ik bloed nog steeds en heb ook weer pijn in mijn onderbuik. denk as we daar zijn en het dan nog niet minder is ik het eruit ga laten halen. maar eerst eens kijken wat de gyn zegt

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hmhm minder meid! Ik bloedde omdat dat klemmetje een scheurtje had gemaakt in de baarmoeder.. Maar veder nog geen bloeding. Gyn vertelde wel dat ik 6 weken lang kan vloeien.. Hoelang heb je de mirena nu? Anders even de gyn bellen? Bloed je veel dan en elke dag?

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mama van 3, er zijn er bij jullie ook hoor :)
    ja, die klemmetjes zijn goor he :p

mamalijntje stom he, dat proberen, hoop dat je gauw een oplossing vind!
    x

9. AHzondag

mama van 3, ik heb hem nu bijna 6 weken en het bloeden was bijna weg en sinds vorige week weer heel erg had de ha al gebeld en die zei dat het ook gewoon menstruatie zou kunnen zijn. ik moet volgende week vrijdag naar de gyn maar ga denk ik bellen of ik eerder mag/kan.

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nou Mamalijntje dat word weer uitproberen :S
    Succes!!

Mama van 3 fijn dat je niet meer bloed, ik durf geen spiraaltje de zetten (ben wat dat betreft echt een mietje ;)). Doe het hier voorlopig wel met de pil als me ongi nog is een keer komt.

Sammie, balen dat je nog steeds bloed, hopelijk niks aan de hand en kan je je spiraaltje houden.

Nachtzon, je bent er maar druk mee, vind het wel leuk om te lezen dat je er zo veel plezier in hebt :)
    Inderdaad wat Mama van 3 zegt, jammer dat je in België zit. Anders had ik alvast een taart besteld voor Milan zijn eerste verjaardag hahahah ;)

Dees, gelukkig heeft je neefje geen last van het voorval. Wel vreselijk voor je zus en nichtje, die zullen de schrik er goed in hebben. Hopelijk komen ze er allemaal (en jij natuurlijk ook) weer helemaal bovenop.

Ik ben vandaag met manlief naar een tatooshop geweest en zaterdag kan ik mijn tatoo al laten zetten jeej :D:D heb er zin in.
    Manlief mag 3 september, hij laat zijn eerste zetten, spannend :)

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik wil oook tattooooo!!!!

12. AHzondag

Saskia dat durf je wel en een spiraal niet haha, leuk een tattoo wat voor een ga je nemen?

13. AHzondag

Mijn haar uitval is echt erg, baal enorm van want zie nu ook dat het dunner word. Aan de voorkant van zie ik nu gewoon mijn hoofdhuid door mijn haar heen, nog nooit gehad! Pff ben ik dan echt de enige :(

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier niets, zelf ondanks dat ik me haast een ongeluk gekleurd heb...

15. AHzondag

Hopelijk blijft het zo nachtzon!

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nutramigen AA moeten we gaan geven.. We waren gelukkig nog niet over op friso gegaan.. Wilde vandaag overgaan dus scheelt voor haar darmen weer.

Nu duimen dat het gaat helpen maar aan de andere kant baal ik als een stekker.... Als ze het wel heeft zijn er zoveel dingen die we moeten laten straks...

--

Mamavan3 ik wil dat ook laten zetten maar durf gewoon niet.. Als je al wijst naar de onderkant knijp ik mijn benen al samen ;) Fijn dat je meiden het zo goed doen!

Sammie balen dat je gewoon ongesteld bent geworden!! Hopelijk mag je eerder naar de Gyn!
    En je kan vitamine innemen ivm je haaruitval.

--

Hier de voeding opgehaald en straks het eerste flesje. Moest eerst nog een nieuwe uitstrijk laten maken van de afscheiding. Vorige was mislukt.. Nu weer een week wachten.

En van Yara haar ontstoken ogen is een kweek genomen...

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    En jaaaa ze heeft gepoept! Mooie gele poep. Heel bijzonder. Ze is heel rustig. Ben benieuwd hoe het gaat aankomende dagen.

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    mamalijntje: jaaaaaa we gaan naar nachtzon zaterdag voor de wiccaning!:D
    spiraal: hmm nee liever niet, denk dat er wel genoeg is gebeurt daaronder en hoef er niks meer in whaha;) doe mij ma gewoon de pil;)
    dees: ogerm, wat moet je zus doodsangsten hebben uitgestaan! gelukkig lijkt zoonlief er niks aan over te hebben gehouden. Jeetje wat een traumatische ervaring! veel sterkte!

heb niet alles bijgelezen, sorry, ma ben paar dagen niet hier geweest en er was wel veel gekletst:p

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje, ben 2x naar de kermis geweest hier met mijn zusje, voor de rest niet veel gedaan. Vandaag erg veel regen en onweer gehad vanmiddag en t is nog steeds heel benauwd.

xxx

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Davut spam:D

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid