Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mooie jongen!!!! Heel lief

--

Hier een goede nacht gehad. Yara doet het heel goed op de nieuwe voeding. Allen drinkt ze te gulzig omdat deze heel dun is. Dus wil ik straks op het cb vragen of we deze iets mogen indikken.

Straks prikjes en dan lekker rustig aan vandaag.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    succes bij cb mamalijntje!!

hier werkt het dus heel goed 4 flessen van 180:) We hebben ze om 7:15 op bed gelegd en om 12 uur laatste fles gegeven en Lieke werd om kwart voor 8 wakker en Fleur ligt nu nog te slapen:) Straks gaan proberen om die laatste fles telkens wat eerder te gaan geven!

Verder gaat het goed hier! Tjka door de pil heen kwam Timo al.. En wil dat risico niet weer hebben want vind toch echt voorlopig genoeg vandaar spiraal! Uiteindelijk valt het best mee hoor.. Maar volgens gyn ging het bij mij ook erg makkelijk.. Was ruim ofzo..

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O wat lekker mamavan3! Hier werden wij wakker gemaakt om 06:30 maar dat kwam omdat Yara weer gepoept heeft!!!!!!!!!!!!!! Dus nu 3x in 12 uur tijd sinds we over op de voeding zijn.. Keurig klei geel haha. Net weer de fles gehad en helemaal keurig op!

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    JAAAAAAAAAAA Davut heeft doorgeslapen!!!!!:D 0.00 laatste voeding gehad en hij werd om 08.00uur wakker:D En hij speelt sinds een paar dagen ook echt met de spulletjes in de box:D Denk dat hij laatst een sprongetje heeft gehad, ma ik heb tot nu toe nog steeds geen last gehad van de sprongetjes:D Oja en Davut is een echte duimzuiger:D

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ooo das fijn!!! lekker genieten meis!

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Succes bij het cb mamalijntje! Wat zielig dat ze steeds andere voeding krijgt, wij hebben ook echt alle soorten voeding geprobeert bij Mikail, bleek dat hij gewoon dikkere melk nodig had, omdat hij een gulzige drinker was, nu met Davut was de 1e meteen goed:)

mama van 3: ja ik snap dat je dan voor een spiraal gaat ja, zit je natuurlijk niet op te wachten om weer zwanger te worden door de pil!

Volgende week is mijn stopweek, ben erg benieuwd!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    haha adorable GOED ZEG!!! hahahaa duimzuiger :p

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo weer thuis.. We hebben een onwijs lieve verpleegkundige op het CB.. Zo blij mee.

Yara is nu 56.5 cm en 5220 gram. Alleen haar hoofdomtrek is gekrompen... Dus foute meting geweest vorige keer.

En de prikjes gehad.. Jee wat kan dat meisje gillen. Ligt nu te pitten in de wagenbak.

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    #1149 SaskiaLW87, 19 aug 2011
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
    Mamalijntje wat goed dat ze nu goed poept, misschien dan toch een koemelkallergie. Keep up the gooed work!! ;)
    Wauw wat is ze alweer goed gegroeid!! Ahhh zielig die prikjes, zie nu al op tegen de volgende keer :(

Sammie, ja ik heb al een tatoo en dat viel me zo mee, dus wilde ik er nog 1, maar een spiraaltje nee bedankt :D hahaha ik weet het, spoor niet helemaal. Mijn man en ik nemen allebei een tatoo van Milan (zijn naam dan). Heb er nu al zin in :)

Mama van 3, heel logisch dat je dan een spiraaltje neemt hoor, maar ik durf het gewoon niet :D

Ik ga vanavond naar het stratenfestival hier, is de laatste dag van de kermis en erg gezellig :) nou en dan zaterdag tatoo zetten en zondag bijkomen van het weekend :)

Ik ben gister zo geschrokken, mijn schoonmoeder belde dat het niet goed was met mijn schoonzusje. Ze is zwanger en ze had bloed in haar urine gevonden. Ze dachten eerst aan blaasontsteking, maar dat was het niet. Nou moest ze naar het ziekenhuis of ik dan even op haar zoontje wilde passen, dat was natuurlijk geen probleem. Ik dacht ohw nee als er maar niks met de baby is (af en toe kan ik mijn schoonzusje bij wijze van de nek wel omdraaien, maar dat gun je niemand).
    Gelukkig bleek in het ziekenhuis dat alles goed was met de baby en dat alles nog potdicht zat (ze is 28 sept uitgerekend). Ze konden niet vinden wat het nu is, maar ze moet vandaag weer voor controle en dan gaan ze een echo maken van haar nieren. Misschien dat de oorzaak daar ligt. Nog even afwachten dus.

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O spannend Saskia wat voor tatoo laat je zetten??? (heb je al een tekening?)
    En kan me voorstellen dat je geschokken bent! 6 weken te vroeg is echt te vroeg. Hopelijk valt alles mee en mag je schoonzusje de laatste weekjes uitzitten.

--

Hier een drukke verkoopmiddag gehad.. Mijn spullentjes van MP lopen eindelijk.. Net de oude winterjas van J verkocht, een lodger wrapper en een buikband!

Nu de rest nog.

En Yara gaat helemaal super! We merken geen verschil dat ze prikjes heeft gehad.

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik heb geen tekening, maar als ik het me goed herriner is het lettertype 2 alleen dan staat er natuurlijk Milan ;)

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    En met mijn schoonzusje is het goed, ze hebben niks kunnen vinden. Ze heeft geen bloed meer in haar urine en alles zag er goed uit gelukkig.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Das mooi!!! Wij moeten hier ook nog wat verzinnen maar moet het eerst even uittekenen.

14. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hè meiden heb wel vluchtig gelezen maar niet alles onthouden.

Yes Yes Yes yara gepoept!
    Tattoo hier komt de naam bij de bestaande tattoos!

Nou wat een 2 dagen zeg pfff.....
    Ik zou gister toch gaan zwemmen met mijn man zijn nichtje maar dat is uiteindelijk vandaag geworden, want toen ik gister richting mijn schoonmoeder reed hield de auto ermee op sloeg midden op de snelweg af...
    Spanrol afgebroken en distributieriem was los in de meeste gevallen betekent dat auto overleden.
    Maar wat heb ik een geluk gehad mijn man heeft gister TOT 1.00 uur die auto gemaakt we waren pas om 1.30uur thuis dus kind uit de maxi cosi schone luier want madam had inmiddels gekakt.
    Gelukkig sliep ze gelijk om vervolgens om 4.30uur te gaan draken...
    Maar ik was zo moe heb haar lekker bij me gehouden en uiteindelijk zijn we beiden pas weer 6.30uur wakker geworden dus fles erin en weer slapen....
    Maar nichtje wou gaan zwemmen dus had ik beloofd om vandaag te gaan en mijn moeder heeft op dominique gepast...mag ik zeggen dat ik het best even lekker vond?
    Maar wat was ik blij toen ik thuis kwam en mijn meisje weer zag!
    Alleen is ze nu weer aan het draken ze wil niet slapen maar volgens mij heeft ze dat nu ook niet nodig ligt lekker om zich heen te kijken en heeft schik!
    Mag ook wel want ze heeft gister zoveel geslapen echt overal doorheen zelf toen ik stond te wachten op de anwb buiten de auto achter de vangrail.
    Zo wat een verhaal sorry

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

jeetje dees wat heb je allemaal weer meegemaakt. fijn dat je toch hebt kunnen zwemmen vandaag.

hier heeft wesley zijn eerste perenhapje op, ben erover uit dat hij pap gewoon niks vindt. toch maar in de fles voor de nacht denk ik.

16. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    saskia tattoo- gaaf hoor!Al zal ik bijmezelf geen tattoo laten zetten, gewoon niks voor mij. Mijn vriend laat binnenkort wel een tattoo zetten met naam:) Hoop dat alles meevalt met je schoonzusje en goed gaat!
    Dees wat een vreselijk verhaal van je neefje! Gelukkig is alles goed afgelopen!
    Lekker dat je wel hebt kunnen zwemmen vandaag, en snap het wel dat het even fijn is weg te zijn hoor. Heb ik ook, maar ben dan extra blij mn meisje weer te zien inderdaad. Gelukkig dat je man de auto kon maken!
    mamalijntje-fijn dat het goed gaat met Yara!!

Hier- ook hapjes en papjes aan het proberen, hoop dat als ik aan het werk ben ze dan pap eet om het iets te overbruggen. Gaat wel goed, dus maar zo blijven oefenen..daarbij ook dagelijks de fles aanbieden (want ze doet het helaaas weer niet). Wordt soms wel heel moe van de bv, wil ook lekker 4 of 5 flessen kunnen geven en de nachten doorslapen! Moet nu gewoon door, heb geen keus..al heeft het zeker ook positieve kanten hoor maar soms zit ik er gewoon even doorheen.
    Mijn verlof zit erop:( Wat is dat ontzettend snel gegaan!! Nu nog 3 weken vakantie, nog even extra genieten met z'n 3en:)

Weltrusten!!

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Hier al een poos wakker.. Hebben een rare nacht gehad want Yara drinkt vanaf gisteravond haar flessen niet leeg.. 80/100/80/110... Dus elke drie uur komt ze nu. We snappen er niks van maar laten haar maar eventjes. Misschien een nasleep van de prikjes?? Want ze had wel koorts gisteravond.

Wij gaan straks naar mijn nicht. Haar dochtertje is een weekje ouder dan Yara.

Dan boodschappen doen en hopen dat de luiers nog bij de kruitvat op voorraad zijn...

Vanmiddag worden de boys geknipt! en dan verder lekker rustig aan!

18. AHzondag

Mamalijntje, zou kunnen dat het door de prikjes komt, je zult het vandaag wel merken. Leuk op visite bij je nicht. Is het je trouwens op gevallen dat jij meestal als eerste hier post? Haha

Vandaag ga ik een groentehapje proberen, wilde eigenlijk als eerste mee beginnen, maar het kwam gister zo uit dat hij peer kreeg. Maar vanaf vandaag ga ik het goed doen!

Wesley krijgt in om 20.00uur laatste fles en dan is hij vanaf 6 uur vaak onrustig, geen honger want hij slaapt gewoon nog maar wil steeds zijn speen. Als ik rijstebloem erb ij doe kan hij dan langer en dieper slapen?

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Yep.... kleine forum en computer verslaving haha!

O ben heel benieuwd wat hij van zijn hapje gaat vinden. Wat ga je geven?

20. AHzondag

Weet ik nog niet haha.. Heb van alles in huis van bloemkool tot sperziebonen. Wat zou jij doen. Zelf dacht ik aan bloemkool.

Oja, ik vraag mij af wesley krijgt nu 4 flessen en elke keer als zijn fles leeg is moppert hij even denk zo'n 20sec heeft hij er wel genoeg aan? Een 5de fles lukt echt niet meer.

Deel Deze Pagina