Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    sammie: je kunt eigenlijk beter een week lang eerst peer geven en dan verder met een andere smaak beginnen! hier hebben de dames peer en banaan alleen nog gehad!

rijstebloem kunnen ze langer op slapen

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie je kan zijn voeding iets indikken of anders kijken of hij voor hongerige moet krijgen haha!

Ik zou voor de bloemkool gaan!

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @mamalijntje mmm raar idd, en je bent idd vaak als 1ste wakker
    @sammie lekker peren hapje!
    En je kan de nachtfles idd indikken b.v. met nutriton dan slaapt hij al wat langer.

Hier toch een goede nacht gehad alleen ik ben gesloopt zal wel door het zwemmen komen lig er namelijk alweer in

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sammie: klonk net een beetje bot, maar was beetje druk! Bedoelde het niet zo! Als je voor groente wilt gaan kan je het beste een zoete groente beginnen..

Dames even een vraagje:

Mn dames krijgen nu 4 flessen van 180 water en 6 scheppen voeding. Ze kijgen om half 9, 1 uur, 6 uur en half 12 een fles. Maar nu komt het. Ze laten nu dus elke keer ruim 70 staan soms zelfs wel 90... Wat moet ik hiermee? Tussendoor zijn ze gewoon tevreden.. Ze krijgen om 4 uur nog wel fruithapje.. Maar krijgen ze zo niet te weinig voeding??

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    he meiden, jullie zullen nu even niets meer van me horen :) vandaag de wiccaning :D

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    veel plezier nachtzon!!!

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ze zitten dan net boven het minimale denk ik. Weet dat ik eigenlijk een paar dagen hetzelfde moet geven. Kan je geen kleinere fles aanbieden en kijken of ze dat wel op drinken?

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    goeie (bijna) middag;)

hier ook een goede nacht gehad, 0.00laatste voeding en om 7.00 kwam ie weer daarna nog erg onrustig geslapen helaas ma ach, ik mag niet klagen toch;)

Dalijk gauw Borek maken, douche, met mama kletsen en dan gaan we naar de wiccaning van Jolien:D

Fijne dag iedereen xxx

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 is dat al een paar dagen zo dat ze zoveel laten staan?

Nachtzon veel plezier

Dees o wat lekker zeg

--

Ja komt omdat Jamie tussen 6 en 7 uur wakker is... Dus dan moeten wij er ook uit. Toevallig was het vandaag Yara die wakker was om 05:30 en door haar huilen was Jamie wakker geworden.

Helaas wil hij nooit bij ons in bed en direct spelen...

Dus meiden geniet ervan!!!!!

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @nachtzon en adorble veel plezier vandaag!

11. AHzondag

Nachtzon geniet van de dag!

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mama van 3 vreemd dat ze de flesjes neit leeg drinken. Zou ook niet weten ik moet doen.

Mamalijntje, ik denk inderdaad dat het een nasleep van de prikjes geweest zijn. Hoe gaat het vandaag?

Sammie, leuk hoor uitproberen met verschillende dingen. Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat :)

Weesje, alles is goed met mijn schoonzusje, ze hebben verder niks kunnen vinden gelukkig.

Dees, lekker zwemmen, heb ik ook wel zin in eigenlijk :) en balen van de auto :(

Nachtzon en Adorable, veel plezier vandaag.

Wij hebben vandaag een ontzettend vrolijk mannetje helemaal aan het lachen de hele tijd echt super :D
    En heb me tatoo, ben er zo blij mee, hij is echt heel erg mooi geworden.

Fotootje :)

13. AHzondag

ziet er mooi uit hoor saskia! fijn dat milan vandaag zo vrolijk is!

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thanx Sammie, ja leuk om te zien dat het zo'n vrolijk mannetje is :)

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben ik weer... Dees helemaal over je auto problemen heen gelezen. Hopelijk doet hij het nog steeds!!

Saskia heel erg mooi!!!!! En heerlijk he zals ze zo vrolijk zijn. Wordt je zelf ook helemaal vrolijk van!

Mamavan3 hoe gaat het nu?

--

Hier drinkt Yara heel slecht... Elke keer tussen de 80 en de 100 cc... Meer gaat er niet in. Gaat heel hard huilen..

16. AHzondag

ik heb een lijst gevonden van ons uit onze oude topic, dacht miss is het leuk om te kijken wanneer iedereen nou uitgerekend was en uiteindelijk bevallen is. staan ook nog dames op die hier niet meer mee kletsen

Uitgerekend:
    25 mei - WeEsje24 - 1e kindje= een meisje
    3 juni - Sammie121 - 1e kindje - een jongen
    4 juni - Sa1980 - 2e kindje
    6 juni - Polkadot - 1e kindje
    9 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje
    9 juni - jongmam - 2e kindje - denkt een jongen
    11 juni - Mama van 3 (22, Vlakbij Arnhem) - 2e + 3e kindje - denkt een meisje/jongen
    11 juni - Nachtzon - 3de kindje
    16 juni - Adorable ( 19, Belgie )- 2e kindje - 80% meisje
    16 juni - babyhope (26, helmond) - 1e kindje denkt/meisje
    23 juni - Dees1985 - 1e kindje - hoopt/denkt een jongen
    24 juni – Sjolie – 2e kindje
    24 juni - Jootje78 - 3e kindje - denkt meisje
    25 juni - Tricia82 (28 jaar Bovenkarspel)- 1ste kindje - denkt een jongen
    1 juli - Mamalijntje - 2e kindje

Vlindertjes:

Babs81 - 7 weken
    Rianne1984 - 8 weken
    Marrr - 10 weken

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Idd leuk sammie! Misschien ook leuk om de cb afspraken etc erin te zetten??

--

Wij beginnen ons nu een zorgen te maken. Gisteren heeft ze totaal 615 gedronken. Gelukkig boven het minimale maar is ook echt met moeite erin gegaan.

Vanaf vannacht laat ze 4 uur tussen de voeding en vanaf 23:00 heeft ze nu twee flessen gehad en maar 80 en 100 gedronken.. Gaat gillen en wordt heel boos op ons als we proberen meer te geven...

18. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @saskia mooie tattoo, staat hij op je kuit?
    Zwemmen ja was zeker lekker maar ook best vermoeiend ben het niet meer gewend maar ik ga straks denk ik ook mee doen aan baby zwemmen hier.
    En de auto doet het nog steeds gelukkig.
    @sammie leuk die lijst! Grappig om te zien, maar wel jammer dat er idd dames op staan die niet meer mee kletsen.
    @mamalijntje kan het zijn dat die voeding zwaarder weegt of is dat niet zo, of misschien vind ze het niet lekker of kan dat ook niet?

Gister lekker bij mijn ouders wezen bbqen we zijn er TOT laat geweest en het was drama met slapen en eenmaal thuis als een blok in slaap gevallen ze kwam om 7.15uur op zich niet erg hoor alleen had ik verwacht dat het vanochtend weer drama zou zijn maar na haar badje tijdens het aankleden weer in slaap gevallen:) heeft ze nog niet eerder gedaan zo.
    Hoe warm doen jullie het badje?
    Want normaal doe ik het zegmaar 37graden maar dan wordt ze vrij vlot driftig terwijl als ze er net in zit ontspant en heerlijk geniet.
    Heb het nu iets warmer gehouden en het ging gelijk een stuk beter al zette ze het wel op het krijzen toen ze eruit was, maar romper aan en sokken en speentje en toen was het slapen terwijl ik nog niet klaar was(ben gewoon doorgegaan met aankleden)!

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dees Yara vind het bad niet fijn.. Heb ook al iets warmer gedaan. Meestal 38 graden denk ik maar ze ligt te spartelen. Hier gaat ze meestal in de tummy of straks even met mij onder de doushe.

Heerlijk dat ze slaapt.. Baker je nog in?

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Nee ik baker niet meer in en het gaat erg goed tot nu toe.
    Tummi heb ik ook geprobeerd maar dan kom ik net een hand tekort en onder de douche vind ik best wel eng, ben bang dat ik haar laat vallen.

Deel Deze Pagina