Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Prachtige foto!!!!!!!!!!!!!!!

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja echt wel!!!

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    aaahhh wat een mooie foto Jootje!!!

@sammie: nee de medicijnen hebben gelukkig geen nadelge gevolgen voor Davut, deze medicijnen mag je niet nemen tijdens de laatste 3 maanden van de zwangerschap, maar tijdens de bv-periode kan het helemaal geen kwaad gelukkig:)

Zo ik heb even rust nu hihi, vandaag geslapen tot 12uur, Davut had om 6uur en om 9uur nog gegeten en hebben daarna lekker verder geslapen, Manlief had Mikail al mee naar beneden genomen en daar heeft hij vanaf vanmorge tot een uur geleden met de buurkindjes gespeeld voor de deur, nu heeft de buurvrouw hem meegenomen naar een park samen met haar kindjes, dus Mikail zal straks wel helemaal kapot zijn, want heeft dus ook niet zijn middagdutje gedaan en wij hebben eventjes rust, want Davut slaapt op dit moment ook, heerlijk zeg even een moment voor jezelf:D
    xxx

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    oeh adorable, dat is wel fijn zeg, even een rustig momentje!!

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O heerlijk adorable!! Lekker genieten en bijkomen.

--

Hier slaapt dame eindelijk.. aldoor wordt ze gillend wakker met krampen. Alweer twee dagen geen poepluier gezien. We beginnen nu wel een beetje ongerust te worden want de Lactulose en Omneo hadden nu aan moeten slaan.

Met mij gaat het ook iets beter. De knip is weer een stuk dicht gegaan en het helder rood vloeien is gestopt. Nu wel nog vocht maar goed spoelen en dan gaat dat ook over.

Wel last van mijn bekken... als ik op de wc zit of als ik te lang stil sta heb ik het gevoel alsof mijn bekken doorgedrukt worden.

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    das minder dat je bekken pijn doet, maar gelukkig is alles andere beter :)

Jolien heeft nog enorm last van diarree... heb de worteltjes weer weg gelaten, mss is het daardoor. ze drinkt ook beetje minder, maar ziet er verder goed uit... enneuh..; aan mijn borst zuigt ze erg goed door :) ik heb niet gekolfd om te kijken hoeveel ik heb, ik maak me daar niet meer gek over. Volgende week krijg ik dat bv hulpsetje, dan zien we wel verder :)

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, andere voeding duurt toch 2 a 3 weken voor de darmen gewend zijn of is dat anders met omneo?
    hoop dat snel kan gaan poepen en anders weer de ha bellen en je mis door laten sturen naar een kinderarts?

adorable, fijn dat het geen gevolgen heeft voor de bv!
    lekker dat je even kan uitrusten.

wat een mooie foto, had hem vanmiddag al gezien alleen geen tijd om te reageren.

vanmiddag bij mijn zussen geweest lekker in de tuin gezeten.
    was opzich wel mooi weer maar had voor wesley wel een jas aan en een deken mee. gisteren hebben we zijn voeding eerder gegeven hij was doodop en had honger denk ik. heb hem nog nooit zo hard horen gillen van de moeheid. vond het zo zielig.

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nachtzon blij dat het goed gaat!!! En hopelijk nog beter met het hulp zetje!!

Sammie; Kleine man helemaal overprikkeld? Kunnen ze goed brullen hoor. Jamie was en is daar heel erg gevoelig voor.

--

Ja het blijft hier echt gissen, Die omneo hoort binnen 3 dagen aan te slaan maar we merken op het langzamer drinken na niet veel verschil.

We hebben afgelopen week twee keer een klysma moeten geven en toen kwam er stinkende groene drap uit.. Geen harde stukken dus we snappen er echt helemaal niks meer van.

Morgen maar weer bellen en kijken wat hun zeggen. Op zich nog geen man overboord hoor.. Maar dat gillen van de pijn is zo onwijs rot...

9. AHzondag

mamlijntje, denk idd overprikkeld, heeft hij wel snel last van en we zijn deze week best veel opstap geweest.

het blijft moeilijk he met je meisje. je staat zo machteloos als ze pijn hebben. mag je haar dan geen zetpil geven? mijn kraamzorg zei dat je dat mocht doen als de pijn heel erg was. weet niet hoe artsen daarover denken. mijn zus had ook dat haar kleine meid zo'n last had van krampen eb die gebruikte abc dophilus poeder werkte heel goed zei ze.

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ohw arme adorable, voor de 2de keer wat blijven zitten dikke knuffel van mij!!!

Jootje wat een mooie foto!!

Och mamalijntje toch, je hebt het ook niet makkelijk zeg :(:( voor jou ook een dikke knuffel.

Wij hebbe voor het eerst geprobeerd om na de voeding van 21 uur Milan in zijn eigen bedje te leggen, maar helaas trapte hij er niet in. Iedere keer werd hij weer wakker na 10 min slapen. Heb ik hem weer mee naar beneden genomen, even bij me gezeten en slaapt nu als een roos. Moet hem helaas weer wakker maken voor de nachtvoeding. Hopen dat hij dan wel direct gaat slapen, denk het wel, doet hij normaal gesproken ook dus zal vast goed komen :)

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Yara heeft gepoept... Maar echt opgelucht zijn we niet. Het schiet eruit. Groen en stinkt onwijs. Ze krijst van de pijn.. Is zo zielig.

Dus weer de HA gebelt. Deze gaat overleggen met de kinderarts en collegas en in de loop van de ochtend horen we meer.

Manlief is tot 1 uur bezig geweest deze nacht. Daarna hebben we tot 6 uur geslapen.

---

Meiden even een vraagje. Wij wilde op tijd gaan voeden. Dus standaard eigelijk om 07:30 beginnen met de fles en dan elke 4 uur.

Maar vanmorgen werd ze om 6 uur wakker met een verschrikkelijke honger dus toen maar de fles gegeven.. Van het schema komt niks terecht.

Hoe voeden jullie?

12. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wij houden ons ook niet echt aan een schema.. mevrouw had daar vanaf het begin af aan geen zin in..hihi.. beetje op aanvraag eigenlijk, als er maar niet minder dan 2,5 uur tussen zit vind ik.

Hier ook een enorme rotte-eieren lucht in de poepbroek... pfiui... wist niet dat babietjes zo konden stinken hihihi...
    Maar denk altijd maar zo, dan is ze het ook weer kwijt he?

Vandaag komt het consultatiebureau hier voor intake enzo.. ben benieuwd.

xxx

13. AHzondag

wij voeden wel op schema elke 4 uur soms 4.5uur, maar houden daar in geen rekening mee in de oichtend, wanner hij wakker wordt krijgt hij zijn fles soms 6,7 of om 8uur. maar wesley komt ook echt om de 4/ 4,5 uur zelf om te eten.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja gaan wij ook maar weer doen haha want mijn geniale ingeving heb totaal geen nut.

--

Hier overleg gehad met de ha. Moeten het nog even tot donderdag aankijken om de lactulose een kans te geven.

We zijn van difrax small naar breedt gegaan en hebben de 123 speen maar in gebruik genomen en ze drinkt nu keurig haar flessen leeg en doet nu 10 - 15 minuten over haar fles.

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hier voeden wij ook op schema. Als de een wakker is en het is tijd maken we de ander ook gewoon wakker. Anders blijven we voeden. 's ochtends wil ik nog wel eens eerst de ene voeden als de ander nog slaapt en dan de ander. Hier zit er nu ook zo 4 a 4,5 uur tussen.

We hebben een heel ander probleem snachts. Onze kleine man valt nu gelukkig wel in slaap om half 9 maar tussen half 11 en elf uur wordt die krijsend wakker en wil niet meer slapen (ja bij ons in bed). Dus nu zijn we conitinu elke nacht met hem bezig. Vannacht hebben we de nanny manier gebruikt. Eerste 3 keer hem gezegt dat die nu echt moet gaan slapen kus gegeven en terug in bed gelegd. Daarna zonder wat te zeggen oppakken en in bed leggen. Om half 2 sliep die tot half 4.. Zucht!! en om half 7 waren de dames weer wakker heb mn bedje dus niet veel gezien...

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 o balen zeg!! Wij hebben met J ook een hele lange periode gehad dat hij bij ons wilde. Wij (ik) liet hem maar bij ons. Dit is bij ons vanzelf over gegaan. Manlief heeft ook nog een paar keer bij hem gelegen. Maar eigelijk niet de bedoeling.

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    oeh mama van 3, das niet fijn!! Dan heb je helemaal gebroken nachten.

Wij hebben ook helse dagen met het naar bed gaan van onze jongens, maar gelukkig slapen ze wel gewoon door. Hier zit het probleem in het in slaap vallen... Die 2 krijgen het voor elkaar hun spijlenbedjes (we durfden het nog niet aan over te stappen naar een "groot" bed) te verplaatsen en dan tegen elkaar aan te schuiven, dan laat de 1 zich in de ander zijn bed vallen door zich over de rand van het bed te gooien en dan gaan ze met zijn tweetjes het behang aftrekken... AARRGGGHH..
    Vandaag van cb advies gekregen toch maar peuterbedden te kopen, dan zal de lol er volgens haar snel vanaf zijn.. ben benieuwd.

CB was vandaag geweest maar nam alleen een vragenlijst door.. volgende week de eerste "echte" afspraak!

xxx

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ik kom even onze trots spammen!!!

hoop deze week weer helemaal mee te kunnen schrijven hier :)

jolisa weegt nu 3820gram toppie dus!!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nog eentje

20. mamalijntje