Dees: hier ook zo rond de 36 a 37 graden.. Maar hier is het ook erst krijsen en dan komen ze tot rust en als ze eruit moeten pffff!!! Dus hier ga ik meestal met zn alle in bad Dan komt mijn man de tweeling omstebeurt brengen en Timo kan ook meteen in bad. Of onder de douche. Vinden het hier lekkerder om samen met mama in bad of douche te gaan.. Mamalijntje: dat is hier dus nu ook. De eerste 125 gaat er zo in binnen 5 a 10 minuten. Maar die laatste 75 ongveer is het echt huilen, eruit duwen enz.. weet het ook gewoon even niet meer.. nja laat het maar zo.. en zie wel als ze echt honger hebben geef ik ze iets eerder de voeding.. Sammie/saskia(weet even niet meer wie): je hebt die bon van de prenetal gekregen bij de jumbo..zitten daar nog voorwaardes aan (bv. dat je eerst aan 25 euro moet halen ofzo)??
Mamavan3, ik was van de jumbo maar ben niet meer geweest dus weet het eigenlijk niet. In bad vind wesley wel lekker, maar merk dat hij douche fijner en leuker vind. Hij huilt alleen erna als hij honger heeft of moe is . Verder vindt hij aankleden bij mijn man altijd super leuk en bij mij duurt het altijd te lang voor hem haha. Gaat de speen niet te langzaam? Miss hebben ze dan geen zin meer omdat ze zo hard hun best moeten doen
Balen mamavan3 dat ze zo slecht blijven drinken.. Hebben ze onlangs prikjes gehad? Bij ons komt het denk ik nog van de prikjes.. Mijn nichtje haar meisje heeft precies hetzelfde en die is een dag voor Yara bij de cb geweest. Dees ja bij Jamie vond ik het ook eng onder de douche maar bij Yara helemaal niet. Pak haar stevig beet en draai haar steeds op mijn arm van buik naar rug en dan rechtop. En de tummy staat bij ons op de eetstoel van Jamie. Ik ben klein en de standaard is te hoog. Dus dat gaat super. Yara zit er zelf in. Hoef alleen haar kin te ondersteunen.
Mooie foto! En wat houden de meiden zich al hoog zeg! -- Hier heeft Yara eindelijk weer 150 gedronken... Erg blij mee..
hoi hoi, Wat een weer he Zit al de hele dag lekker buiten en Mikail heeft vandaag voor het eerst deze zomer in het zwembadje gezeten. De wiccaning van Jolien was erg bijzonder en gezellig! En om de dag mooi af te sluiten heeft Nachtzon wensballonnen opgelaten ( zo'n grote lampion waar een aanmaakblokje in hangt en daarmee stijgt hij mee de lucht in. Erg mooi! xxx
Mamalijntje en Dees thnx, hij staat inderdaad op de binnenkant van mijn kuit. Mamalijntje, fijn dat Yara eindelijk 150 gedronken heeft, hopen dat het vanaf nu weer goed met haar gaat. Word inderdaad vrolijk, als mijn mannetje dat ook is Mama van 3 balen dat ze niet goed meer willen drinken, erg frustrerend lijkt me Mooie foto!! Dees, lekker bbqen, heb ik ook wel weer een keer zin in, wel jammer dat het slapen niet zo makkelijk ging. Ik maak het badje/tummytub meestal 39 graden, dan ga ik Milan rustig uitkleden, schone kleertjes, hydrofiele doeken en washandje klaarleggen. En dan tegen de tijd dat hij erin gaat is het wat afgekoeld en goede temperatuur. Milan vind het heerlijk in bad en in de tummytub, maar onder de douche vind hij ook heerlijk. Een echt waterrat Sammie toen ik las dat je een bon van de pranatal bij de Jumbo kreeg dacht ik ohw dan moet ik ook maar even gaan, maar heb het ook niet gedaan, vergeten LLeuk Adorable dat de wiccaning zo bijzonder was. Ben nog nooit bij zoiets geweest. Maar zo te horen was het erg gezellig
Ja het was zeker gezellig! Een hele bijzondere ervaring! En wat een geluk heeft ze gehad met het weer! Oooh ik ben zo trots op mijn kleine Davut! Hij gaat zo makkelijk slapen! Ik hoef hem maar bij me te nemen of hij slaapt al haha
Goeiemorgen! Heerlijk Adorable! Ben ook erg benieuwd naar de fotos van Nachtzon. Lijkt mij ook een bijzondere ervaring. -- Oeps toen gingen we slapen en vergaten we de wekker te zetten voor de fles van 23:45 En Yara kwam pas om 04:15. Dus ze kan wel 8 uur slapen haha nu alleen nog vanaf 00:00 Vandaag gaat J naar het KDV en ik ren even door het huis heen met de stofzuiger. Vanmiddag shoppen in de stad en dan terug naar de chaos thuis. Manlief heeft een late dienst. Vind het altijd een gepruts met beide kids...
Wesley heeft eindelijk weer goed geslapen, hij ging om 21. 30 naar bed en vanmorgen om 6 uur speen erin en daarna tot 8 uur geslapen en weten te rekken tot nu. Mamalijntje, spannend dat j naar hert kdv gaat. Adorable, fijn dat het zo leuk was! Ben ook heel benieuwd naar nachtzon's verhaal en foto's
O heerlijk Sammie. hoe laat heeft Wesley dan gisteren de fles gehad? Wij denken dat Yara nog een iets verschoven ritme heeft wat ze kan prime vanaf 19:30 tot 4 uur zonder voeding... Willen het nog iets opschuiven.
hey meiden, het was idd eeen supergezellige wiccaning, al verliep het ritueel niet zonder een paar foutjes (aangezien de hogepriester en priesteres weigerden om vroeg genoeg te komen, zodat we het ritueel eens konden doorspreken) maar goed... het was super, precies zoals ik me voorgesteld had, het weer was ZALIG! en jolien (alsook davut, mikail en alle andere kinderen) heel rustig terwijl Nu is ze dus gedoopt, op mijn manier en ben er ontzettend gelukkig mee er bleven 8 personen slapen (paar in een tent buiten) en smorgends dan nog eens buiten in de weide allemaal gezellig samen ontbeten kortom het was echt een zalig (maar wel superdruk) weekeind nu mijn huis kuisen, want ik heb het nog NOOIT zoooooo overhoop gezien (kan ook niet anders als er 50 gasten binnen en buiten gingen om op het wc te gaan ) foto's volgen nog