Fijn nachzon dat het gegaan is zoals jij wilde en inderdaad wat een goed weer was het!! Adorable mooie foto's Ik ben vanochtend met Milan naar de HA geweest, ik vond hem zatedagavond voor de laatste fles kokhalzend en zoekend naar adem in zijn campingbedje (waren op visite) toen heb ik hem als een gek opgetild en kwam er veel slijmachtige kwijl uit, gelukkig was het daarna weer goed. En gisteravond voor dezelfde fles had ik hem al uit bed en was hem aan het verschonen, toen deed hij het weer. Dus hem de hele nacht slecht geslapen en bij elk geluidje dat ik maakte zat ik rechtop in bed. Maar volgens de HA is er niks aan de hand. Hij maakt zich helemaal geen zorgen, maar vind het zo eng, ben bang dat hij stikt ofzo .
Mooie foto"s adorable! Nachtzon, fijn dat het zo geslaagd was! Mag ik je toevoegen op facebook? Hier heeft wesley bloemkool op! Hij vindt het echt lekker. Had ik niet verwacht is het nu verstandig om eerst groenten te doen en daarna fruit pof kan het ook door elkaar? Geef het hem ook vlak voor zijn flesje maar is het beter om het ruim van te voren te doen? Graag tips
Saskia: wat eng! l;ogisch dat je schrok!! Kan het niet een beetje melk met slijm zijn?? Sammie: wat leuk dat die het zo lekker vondt! Ik geef hier meestal om 4 uur fruit en om 6 uur de fles. Als ik het hier net voor de fles geef dan willen ze helemaal geen fles meer Ik ben begonnen met fruit maar weet niet of je het al door elkaar kan geven. Meestal zeggen ze eerst een week hetzelfde geven en dan die week erop een andere soort groente/fruit. zo wennen ze het beste aan verschillende smaken.
Wat leuk dat Wesley de bloemkool lekker vond. Mama van 3, dat is het waarschijnlijk ook in combinatie met verkoudheid. Me mogen ook zoutoplossing in zijn neus druppelen en zijn hoofdeinde ietsjes omhoog zetten. Maar toch zit en lig je niet lekker. Heb hem nu ook in de box liggen i.p.v. in bed, kan ik het in ieder geval in de gaten houden.
mamavan3, nou de fles ging er wel in hoor erna, maar denk ook dat ik het eerder ga geven anders denk hij straks dat hij altijd een fles erna krijgt. en hoeveel geef jij? als het aan wesley ligt zou hij een hele bord op kunnen maar doe 1 ijsblokje of ik schat het gewoon een beetje. saskia, je zal je wel rot geschrokken zijn. hopelijk gaat het snel over.
Ja Sammie klopt, ik hoop ook dat het snel over is. Zo krijg ik ook niet echt nachtrust ofzo. Maarja we zullen zien
uhm ik geef meestal zo 125 gram aan beide samen.. Ach ik kijk altijd hoeveel ze willen. Fleur meestal iets meer dan Lieke. Vaak maak ik het zelf maar soms ook gewoon uit een potje. van de week hadden ze hier beide al 100 gram op:O Dus totaal 200..
maar jij bent al een tijdje bezig ermee toch. kijk wel even wat wesley op kan eerst maar eens kijken of hij er geen last van krijgt. ga vanavond rijstebloem bij zijn fles doen hopelijk wordt hij dan niet wakker om 6 uur voor zijn speen
Hoi dames Was net bezig met terug lezen maar ben het weer kwijt want dominique besloot om te gaan brabbelen! Dus was weer afgeleid. Gister was ze echt een top dame zonder moeite slapen en nu is ze al vanaf 12.00 uur wakker maar niet echt huilen dus weet het ook niet meer.
Hey meiden, het is hier vannacht goed gegaan gelukkig. Had hem neusdruppels gegeven voor hij ging slapen en zijn hoofdeinde iets omhoog gedaan. Ik hoop dat dit gewoon blijft werken, hoef ik me niet zoveel zorgen te maken.
Dominique had dit ook een paar x in het begin maar daarna was het spugen en nu met a.r. is dat over wel heeft ze vaak een verstopte neus
Wat fijn dat die beter heeft geslapenSaskia!! Hopelijk houdt die dat vol! Hier staat sowieso het bedje iets omhoog altijd is fijner voor ze Vanavond moeten we naar het cb met de dames.. Ben benieuwd hoe zwaar ze nu zijn en wat ze adviseren over het drinken!! Pff wat een rot weer zeg. Het onweert en regent hier al de hele dag.. zucht. Dus maar 4 wassen weggewerkt en huis beetje aan kant gemaakt.. En daarna een heerlijk leeshoekje gemaakt voor mijzelf en de kinderen dus net maar boekjes gelezen Nachtzon: ben nog erg benieuwd naar je foto's! Mamalijntje: hoe gaat het inmiddels met Y? Slaapt ze al beter en hoe gaat het met drinken en poepen? Wanneer krijgen jullie eigenlijk uitslag van de onderzoeken van J? Die werdt toch onderzocht op adhd?
mama van 3, hoop dat ze wat tips hebben op het cb!vertel jij daar ook dat ze al bijvoeding krijgen? saskia, gelukkig heeft milan goed geslapen, jij had toch zo'n matje onder zijn matras? hier, wesley heeft goed geslapen om 22.00 gaf hij zich eindelijk over, maar daar is wel behoorlijk wat gehuil vooraf gegaan. ik denk dat hij in een sprong zit zou wel kloppen als ze uitgaan van de uitgerekende datum, want ken hem echt niet zo. ook overdag heeft hij ineens moeite met slapen huilen en gillen...
Sammie: weet ik nog niet.. ligt er een beetje aan hoe ze begint en doet en wat voor tips ze gaat geven over de voeding.. Ze zullen namelijk niet goed vinden dat ze al bijgevoed worden.. Ze zijn Rand prematuur en pas 11 weken toen ik begon.. mja.. Vervelend he als ze zo uit hun doen zijn! Nja niet vervelend meer sneu voor hun! Hopelijk is die morgen beter in zijn hummetje
ik krijg de foto's in enkele dagen dus jullie zullen nog even geduld moeten hebben, op facebook kan je er een paar zien die andere getrokken hebben
Wat een bikkels hebben wij toch. Heel even gehuild en toen meteen weer stil De cijfers zijn weer binnen: Fleur: was 4300 gram, 54.6 cm lang en hoofdomtrek 37.6 Fleur: is 4930 gram, 59 cm lang en hoofdomtrek 39 Lieke: was 4260 gram, 53,6 cm lang en hoofdomtrek 38 Lieke: is 4970 gram, 58 cm lang en hoofdomtrek 39 Niets gezegt over bijvoeden. Vond het al zo raar mens! En ze had al commentaar op het drinken. Ze vond dat we te snel naar 4 flessen waren gegaan en blablab. En moest een dag iets voor mij zelf gaan doen want dat is goed voor mij! Sinds wanneer beslissen zij wat goed voor mij is ...zucht!!!
@mama v 3 wat zijn ze weer gegroeid! En wat maakt het uit van die 4 flessen ze doen het er goed op toch! @nachtzon heb geen Facebook maar ben wel benieuwd naar de fotos Had hier weer vandaag een draakje hoop dat morgen weer beter gaat want dan kan ik wat in huis doen, we gaan vrijdag op vakantie dus wil wel het huis aan kant.