Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoihoi, hier flink noodweer gehad vanaf 11uur gisteravond tot 10uur vanmorge, Me like!!!:D

Vandaag laatste pil, nu afwachten of ik ongesteld ga worden....?!

Morgen naar het cb, Davut kriijgt zijn 1e vaccinatie:)

xxx

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    net bij het cb geweest, Ogerm wat was dat zielig die vaccinaties!
    Hij woog de vorige keer bij 2weken 4890kg en was 55,5cm lang en vandaag woog hij 6710kg en is 61cm lang;) Flink gegroeid en aangekomen dus, ondanks dat hij zo lang is, is hij toch echt wel een beetje te zwaar, dus nu proberen om zoveel mogenlijk te gaan rekken naar 4uur tussen de voedingen in ipv 3uur. Verder doet hij het super goed!:)
    xxx

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

jeetje adorable, wat een flinke jongen! moet zeggen dat ik het niet te zien vindt op de foto's hoor! hoeveel voedingen krijgen hij op een dag? en van hoeveel? miss kan je de fles ophogen en dan van 6 naar 5 voedingen bijvoorbeeld?
    jij is wel ontzettend lang zeg!

hier een super nacht gehad, meneer heeft van 10 tot 10 geslapen!!:D hij is zelfs zonder huilen in slaapt gevallen vandaag ook weer een heel ander kind, denk dat hij zijn sprong heeft gehad of dat het ten einde loopt.

4. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Zo adorble flinke jongen!
    Lekker sammie!

Hier vanacht een beroerde nacht gehad madam wou absoluut niet slapen ja bij mama dus ze heeft de hele nacht bij mama op haar buik gelegen en heb dus geen oog dicht gedaan.
    Ik denk dat ze last heeft van een sprongetje

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    heymeiden :) jolien slaapt ondertussen 8 uur snachts :) en spelen doet ze ook al super veel :) ik wil een beetje minderen met internet, dus zal niet zo heeeeeeeeeel vaak meer online komen...

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sammie: hij krijgt nu 6flessen van 150cc terwijl hij nu eigenlijk 5 flessen van 180cc mag, wat zou jij dan doen? xxx

7. AHzondag

ik zou naar 180 flessen gaan en dan proberen die voor de navht weg te laten aangezien davut toch al door slaapt. maar zou eerst kijken wat hij doet met de 180 fles

8. AHzondag

is logisch nachtzon! als je maar wel 1x per week een verslag komt doen!

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik zal wel nog meer dan dat komen hoor :p gewoon beetje meer tijd voor mijn kinderen, man en huishouden nemen :)

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @adorble volgens mij is dat beiden evenveel allebei 900water.

@nachtzon geeft niks hoor hier laat het ook weleens op zich wachten.

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hmm mssn dat ik dan idd ma flessen van 180 ga geven:)

12. AHzondag

je kan langzaam overstappen heb ik met wesley ookj gedaan ochtend, toen nacht en langzaam aan alle flessen vervangen als merkt dat hij het kan hebben

13. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    hee dames!
    Wat een vies weer he bah!Vandaag de grote boodschappen gedaan en verder niks, lekker spelen met de kleine meid en filmpje gekeken (zookeeper-leuk!!) samen met vriendlief want we hebben samen nog 2,5 week vakantie nu, heerlijk! Hoop wel dat het weer snel wat beter wordt.
    Dame heeft een nieuw ritme te pakken, ben er wel blij mee. 23u laatste voeding en kwam vanacht om 5.30u dus das beter dan het was. Middagdutje is nu 3 uur geworden, ook lekker.

Zoo Adorable, flinke kerel heb je hoor! F is ook 61 cm maar weegt een kilo minder en is 1 maand ouder:)
    Waarom ben je gestopt met de pil dan?

Dees lekker hoor op vakantie! Gaan jullie de zon opzoeken??

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @weesje: haha ja davut is echt een dikkerdje:p, ma hij krijgt niet extreem veel voeding binnen, hij krijgt gewoon de normale dosis van 5x 150+5 en af en toe nog een 6e fles ( hij mag er 5 hebben) en ik dk het ook niet aan met rijstebloem ofzo. dusjaa. agjaa dat raakt hij wel weer kwijt als hij gaat lopen en kruipen:)

ik ben nu met de pil gestopt omdat ht mijn stopweek is:) nu afwachten of ik ook echt ongesteld ga worden want als dat niet het geval is, dan zullen ze moeten gaan ingrijpen, omdat mijn bm helemaal vol zit met oud bloed van de curettage dat er niet uit komt... dus laten ma hopen dat ik in het weekend ongesteld ga worden. de 31e heb ik weer een echo en dan zien we verder.

wat lekker zeg dat ze nu wat langer slaapt! heb best wel geluk volgens mij met mijn doorslapertje, hij slaapt nu al 4dagen door en gisteren had ik hem al om 10uur op bed gelegt ipv 11uur en sliep door tot 6uur, en de 3dagen daarvoor sliep hij tot 7 a 8 uur:D

ojaa k hoorde van het cb dat het slecht is voor de hersenen als je al heel vroeg begint met bijvoeden, ze zei dat 4maanden echt de minimale leeftijd is!

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Nee hoor we blijven hier in nl. Normaal gaan we met de tent camperen maar we hebben een chalet gehuurd

16. AHzondag

maak me daar niet zo druk om, vroeger kregen de kindjes met 6 weken al bijvoeding en hebben die er iets aan overgehouden? ik heb altijd zo'n naar gevoel bij het cb.. weet niet waarom. lijkt wel alsof je moet verantwoorden wat je met je baby doet enzo en als je het niet doet zoals hun zeggen krijg je straf!
    ik zelf heb ook zo weinig aan het cb als ik iets vraag kunnen ze me toch geen antwoord geven of tips, eant het meeste doe ik al!
    geen aanval ofzo hoor!! moet mijn frustratie van het cb even kwijt haha

oja, ik geef wesley niet elke dag bijvoeding hoor. kijk nu vooral wanneer het uitkomt en die paar hapjes die hij neemt zal niet meteen zijn hersenen aantasten hahaha

maar ben vooral benieuwd hoe zwaar en groot hij is..

weesje, wil ze al uit de fles drinken?

dees waar gaan jullie heen?

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sammie: hihi snap je frustratie:p Was ook niet aanvallend bedoeld:p Ik vind ook dat ze bij het cb af en toe dingen zeggen dat ik denk uhmmmm, tjaa ik welk jaar leven we nu? Zo was er een keer op het cb voor Mikail dat ik zei dat ik zo'n loopwagentje had gekregen ( weet je wel waar ze in gaan zitten en dan kunnen ze vooruit lopen zonder te vallen ) werd ze boos op me, omdat dat ten strengste afgeraden werd hier in BE, omdat er blijkbaar veel kindjes ermee van de trap af vallen, dus ik keek haar al raar aan en zeg, ja ma welke idioot laat zijn kind dan ook met zo'n karretje boven spelen??? En ook bij Mikail een keer had ik advies van mijn zus gekregen om in te gaan bakeren, dus ik dat gezegt op het cb en vragen hoe ik het beste kon gaan doen, zegt ze tegen mij, ja daar kan ik je niks over zeggen, want dat raden wij af hier in BE pfff... af en toe grrr!

Ik vraag me ook af eigenlijk wat er zo schadelijk moet zijn aan fruit en groente...?! Kijk dat je kans hebt op krampen, OKE dat snap ik, ma slecht voor de hersenen? was ook voor het eerst dat ik dat hoorde:p

Hier een eenzame avond:( Manlief is met schoonbroer naar NL aan het rijden voor een bagage af te geven, hij zit in de transport en moet af en toe koffers brengen naar mensen thuis die net van vakantie terug zijn ) Dus daar zit ik dan helemaal alleen, weet niet wat ik kan gaan doen, want er is ook niks op de tv, vandaag zouden we eindelijk NL zenders krijgen, ma die man heeft afgebeld grrrr

18. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    nou dat heb ik ook nog noooit gehoord dat het schadelijk zou zijn voor de hersenen..!
    Hoop dat je ongesteld wordt dan adorable! En de kleintjes kunnen beter iets te veel dan te weinig wegen hoor. Bij mijn zus had het cb altijd commentaar dat haar kids te zwaar zijn, ze heeft er nooit naar geluisterd en zijn nu prima op gewicht al zijn ze nog wel grof maar zo zijn ze gewoon gebouwd;)
    Sterkte met alleen zijn vanavond! Kan je niet lekker wat spelletjes spelen op de pc ofzo?
    Aan de NL zenders mis je momenteel ook weinig vind ik..komen binnenkort wel weer wat leuke programma's bij gelukkig.

Dees-beter dat jullie een chalet hebben dan ipv camping met dit weer!gaan jullie een week?Vlgde week wordt het namelijk wel wat beter met het weer geloof ik!

en helaas nog steeds niet gelukt met de fles sammie..ben de moed een beetje aan het opgeven en ga er maar van uit dat het voorlopig niet gaat lukken. Merk aan mezelf dat ik er nu wat rustiger onder ben nu ik het wat meer loslaat, ik raakte steeds helemaal gefrustreerd en heb veel traantjes gelaten dat het maar niet wil lukken. Fles staat gelijk aan vrijheid voor mij, kan echt nergens heen (behalve paar uurtjes). Binnenkort ga ik wel een avond naar de sauna met vriendinnen, vriendlief komt de kleine meid dan brengen voor de laatste voeding. Binnenkort ook die bruiloft natuurlijk, dan pendel ik heen en weer van feest naar opa&oma voor de laatste voeding en hoop dat ze daarna doorslaapt. Zo is het wel een geregel elke keer maar moet het maar accepteren en hopen dat ze het een keer gaat doen. Belangrijkste is dat de kleine meid wel genoeg binnen krijgt en ze groeit goed gelukkig:)
    Oja en werk ga ik maandag ook maar s bellen om een regeling af te spreken en te zeggen dat nachtdiensten ook voorlopig niet lukken. Plan is de kleine meid te brengen en live te voeden op werk. Anders zou ik het ook niet weten. Weet dat ik er recht op heb maar hoop ook dat ze een beetje begripvol zijn..

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja ik ben ook blij dat het nu weer goed gaat met Milan.

Sammie, ik heb inderdaad een nannycare onder zijn bedje liggen, maar toch maak je je wel zorgen als er iets aan de hand is :)

Over cb, mijn moeder zei ook al, ik ging er alleen heen om de prikjes en meten en wegen. Voor de rest zei ik overal ja en amen op om vervolgens te doen wat ik zelf vond.

Adorable, zo Davut is zeker lang!!!
    En inderdaad, die kilotjes loopt hij er tegen die tijd wel weer af en zo schrikbarend is het toch ook niet?

Mama van 3 ik denk ook dat ik het bedje gewoon wat omhoog laat, zo te merken vind hij het inderdaad wel fijn.
    Jou meiden zijn trouwens ook weer goed gegroeid!!

Ik heb het gevoel dat ik veel minder vaan naar het cb ga als
    andere hier, nouja het zal wel. Ik moet 20 sept weer voor zijn 2de prikjes.

Nachtzon, logisch dat je meer tijd wilt voor je gezin, geniet er maar lekker van ;)

Pff wat zie ik altijd op tegen de woensdagen :(
    Manlief komt rond half 9/9 uur uit zijn werk, stauwt snel wat kleins naar binnen (terwijl ik zijn prakkie klaar heb staan) en peert hem dan weer naar de voetbal om vervolgens laat thuis te komen. Meestal tegen 1 uur ofzo. En dan moet hij zijn avondeten nog opeten.
    Maarja, snap ook wel dat dat zijn ontspanning is en dat wil ik hem ook niet ontnemen maar leuk is anders :S

Zo klaagmodus weer uit ;)

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff weesje, snap je frustraties meid, maar ach wat zou ik graag met je ruilen (het doet echt waar pijn binnenin als ik er aan denk...)
    maar snap best dat het je zo ontzettend in je vrijheid beperkt... jammer dat we niet altijd krijgen wat we graag zouden he... :)

Deel Deze Pagina