yeah adorable! kan je eindelijk weer tv kijken. zou de gyn maar eens bellen... miss kunnen ze dan meteen iets doen als komt.
Mijn ongi is wel gekomen. Vorige week zondag, ben dus alweer een week aan de pil. Sinds vandaag heb ik ook geen "bloed"meer verloren. Was niet heel heftig, ben benieuwd hoe het in mijn volgende stopweek gaat. Jeeej Nederlandse tv rules
Hier ook geen bloed meer sinds 2 dagen! Als het zo blijft zijn die 6 weken mij wel waard geweest. Wesley krijgt nu 1 schepke bambix door zijn fles en merk dat hij echt een stuk dieper slaapt. Ik ben vandaag 4 jaar samen met mijn man! Als ik me dan bedenk wat we al hebben meegemaakt en gedaan dan is dat echt heel veel.
meiden met al meerdere kindjes, hoeveel pakken maat 3 heb je nodig? heb er nu ongeveer 4 staan maar heb kortingsbonnen van 3+1 halen en dacht zo 6 pakken maat 3 en 2 pakken maat 4 en dan kom ik op 10 pakken uit van maat 3 is dat teveel?
@sammie: nja ik wacht wel even af voor de 31e, ze kunnen dan namelijk ook beter zien wat er aan de hand is daarbinnen, mssn zijn het al verklevingen en dan zouden ze moeten curetteren, ma mssn is het alleen nog bloed en ja wat ze dan gaan doen weet ik ook niet, ma lijkt me beter dat ze eerst even gaan kijken wat er aan de hand is daarbinnen voordat we er iets aan gaan doen. Wel lief dat je meedenkt! Over die pampers, *schaamt zich heel diep* ben ik eigenlijk helemaal vergeten hoe lang ik daarmee heb gedaan sorry! Wauw al 4jaar samen, hihi 14 februari zijn wij ook 4 jaar samen en ook wij hebben al erg veel meegemaakt samen, al 2 kindjes gekregen, bijna ons huis verloren, ik lichamelijke problemen gehad, neefje wat de 1e maanden in het zh heeft gelegen etc etc xxx
Sammie gefeliciteerd met jullie 4 jaar samen zijn. Wel toevallig, mijn man en ik zijn 25 sept. 4 jaar samen, alle 3 een beetje in de zelfde periode bij de mannen gekomen. Ik weet ook niet hoe dat met de luiers zit. Weet wel dat we al weet ik veel hoeveel pakken van nr. 2 versleten hebben hahah, ons mannetje blijft plassen Adorable, vervelend dat het nog niet helemaal goed is, ik hoop dat het niet ernstig is en dat er makkelijk wat aan gedaan kan worden.
Van maat 2 heb ik denk ik zo'n 6 tot 8 pakken hen er nu nog 2 staan en die maak ik op en hoop dat hij dan naar 3 toe kan. Merk wel dat babydry wat strakker gaat zitten new baby nog niet.
Ik heb ze hier nu ook in maat 3 zitten.. Zitten net wat fijner en vooral in de nacht begon 2 krap te worden.. Mja kan niet echt meepraten want heb het dubbel aantal luiers nodig.. Maar weet van Timo dat die redelijk lang in maat 3 heeft gezeten.. Dus 10 pakken is wel gen9oeg denk ik dus zou ik maat 4 erbij gaan halen,., Hier echt blij dat ik eigenlijk helemaal ''nog'' niet heb gebloed met de spiraal.. tot nu toe erg blij mee gelukkig! Verder lees ik wel mee maar heb het beetje druk.. En even geen puf om lang te reageren.. komt wel weer.. Sorry!!
ben er ook wel uit dat ik 6 pakken maat 3 ga halen en 2 pakken maat 4 heb ik die maar vast in huis. hoe ervaren jullie het moeder zijn? ik dacht dat het veel zwaarder zou zijn en veel minder slaap zou hebben, maar eigenlijk slaap ik nog net zoveel als vroeger. ik heb ook wel mazzel dat we een slaapkop hebben want meneer doet egwoon mee als we willen uitslapen haha... verder is het echt een makkelijk kind, behalve slapen bij een ander maar ach heb het toch liever in zijn eigen bed.
Voor mij is het natuurlijk niet zo nieuw meer, ma kreeg het de 1e week wel benauwd van hoe alles zou gaan verlopen, of ik het wel aan kon met 2 kindjes en hoe ik alles aan ging pakken, ma zoals bij Mikail ook al, rol je er vanzelf in en is het niet meer als normaal meer Geniet ook echt ontzettend! En ook ik mag blij zijn met mijn rustige baby kan me voorstellen dat als je een huilbaby hebt het er wel even heel anders aan toe gaat. xxx
Oja als we het er nu toch even over hebben , Hoe hebben jullie je man/vriend leren kennen? Altijd leuk om te weten toch Ik zal beginnen: Ik werkte samen met zijn neef in een pizzaria, mijn vriendin sprak vaak af met zijn neef en we zijn veel bij hem geweest n het zh omdat hij ziek was, daarna is zijn neef bij hem in BE komen wonen en nam hij hem een keer mee naar NL, zijn neef had afgesproken met mijn vriendin, mijn vriendin vroeg mij mee en hij nam mijn man mee Hebben wat gedronken samen, daarna na de mac geweest en gingen daarna met zijn 4en bowlen, toen we klaar waren met bowlen kreeg ik een briefje van hem waar in het frans opstond of ik msn had maar ik wist helemaal niet dat hij geen NL kon whhaha hij zei steeds maar ja ja ja oke oke whahaha ( Wist ik veel ) dus ik naar zijn neef gegaan, hij mij kei hard uitgelachen en heeft ons toen geholpen om te vertalen ZO zijn we via de msn meer in contact gekomen ( met woordeboek erbij wahaha ) en ben paar keer bij hem in BE geweest en op valantijnsdag is hij me van school komen halen met een bosje rozen, hebben wat gedronken bij centerparks en van daaruit was het "serieus" Na een half jaar zijn we voor ons 1e kindje gegaan, ben bij hem gaan wonen en nu hebben we na 3 en een half jaar ons 2e kindje Ben benieuwd naar jullie verhaal xxx
mij valt het mama zijn van 3 kids best zwaar.. En zit er nu ook even doorheen. Veel slapenloze nachten..heb ik er net 1 stil begint de ander.. en zo maar door.. Kom niet echt tijd voor mijzelf vrij! maar genieten doe ik zeker hoor! Ik leerde mijn man kennen op een basisschool waar wij beide stage liepen. Hij had nog een vriendin en ik een vriend maar bij ons beide liep het niet lekker. Dus wij maakten het beide uit. We kletste veel, hadden elkaar inmiddels op msn en klikte eigenlijk meteen. Toen een keer dvdtje bij hem gaan kijken op zn studentenkamer en ben er eigenlijk niet meer weg gegaan.. Woonde zo goed als bij hem in. Dit was in mei 2007, in november 2007 wisten we dat zwanger waren van T. In maart 2008 zijn we getrouwd en in Juli 2008 dus papa en mama geworden..
November 2007 had ik mijn exman voor de deur gezet, ik kon het geweld niet meer aan. Had toen een relatie met een superleuke jongen(ik dacht echt dat ik supergelukkig met hem was) die me dan dumpte omdat ik 1. te dik, 2. teveel schulden en 3. reeds 2 kinderen had. Ik was er kapot van, viel in een ontzettend gat en werd zwaar depressief. beetje later nog iemand leren kennen maar heb dit na een week zelf stopgezet, aangezien hij constant leugens vertelde... Plots herinnerde ik mij aan de woorden die mijn psycholoog nadat ik mn man verlaten had zei: "jij zoekt altijd onbewust de verkeerde mannen uit..." nu dacht ik, mss als ik eens bewust een man kies die ik anders niet zou kiezen zou ik gelukkig kunnen worden... Heb me aangemeld bij enkele dating sites, en daar zag ik dus een foto staan van Steven... dacht zo... hmm die lijkt een lieve jongen, mss wel een leuke vriend, maar meer niet... en we raakten aan de praat..; vroeg m of hij niet zin had eens een film te komen kijken, wat we toen ook deden... (owja, mijn tv stond op mn slaapkamer, maar ik dacht, we zijn volwassen, kunnen wel naast elkaar liggen op een bed zonder dat er iets gebeurd...) maar had geen rekening gemaakt met Steven die dus een megahorrorfilm meebracht (ik haat horrors maar wou me een beetje stoerder voordoen ) resultaat: ik kroop steeds dichter en dichter naar m toe... op een gegeven moment vroeg ie "mag ik je zoenen" en ik dacht nog zo van" wat vraag je dat, doe toch man!!!" hahahaha nuja, die zoen werd meer en eindigde in een leuke hete nacht... daarna hoorden we niets meer van elkaar. Tot ik het weekeind er op hem belde of ie niet zin had om mee te gaan naar een pretpark... dat zag hij wel zitten en zo liepen we daar naast elkaar als maatjes rond, tot een paar kindjes (vrienden van mijn kinderen) vroegen of wij een koppel zijn, waarop we allebei tergelijkertijd"ja" zeiden en zo ontstond het dus hij hielp me van mijn schulden, vond mij nog nooit te dik en heeft er zelfs nog een kindje bijgemaakt... zo zie je maar, soms is dat wat je zo "gelukkig" maakt toch niet dat wat het is, aangezien die relatie van 4 maanden een relatie was waar ik nooit mezelf kon zijn. Nu bij steven kan ik dat wel, ik kijk elke dag in de spiegel en herken mezelf, ben niet meer onderdrukt door geweld, of veranders om in een bepaald "wensbeeld" te passen. Steven houd zo van mij zoals ik ben, gewoon onvoorwaardelijk Ondertussen al ietsje meer dan 3 jaar en er mogen van ons allebei nog 300 bij komen... Wel wil meneer niet trouwen, wat mij erg pijn doet... maar ja, we zien wel, mss zal ie er wel ooit klaar voor zijn...
Pittig verhaal nachtzon, ben blij dat het nu zogoed met je gaat! En wie weet komt ooit DE vraag nogwel xxx
wij hebben elkaat via hyves leren kennen. het was net uit met mijn ex en had het helemaal gehad met relaties. we praten veel via msn en toen hadden we een keer afgesproken om naar de film te gaan. die avond kuste hij mij voor het eerst en vanaf toen waren onafscheidelijk maar we wilden het allebei geen realtie noemen totdat we er echt niet meer omheen konden. dus na twee weken waren toch een setje en binnen een half jaar woonden we samen bij hem. toen we een jaar samen waren kregen we ons eigen huisje. hij heeft mij ontzettend geholpen om mijn ongeluk te verwerken en een plaatsje te geven en accepteert mij zoals ik ben en ik hem want hij heeft ook een behoorlijke bagage. we hebben elkaar erg geholpen. nu 4 jaar verder wonen we samen, getrouwd en een prachtige zoon. wie had dat ooit gedacht.