Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben echt zoooo ontzettend blij voor je!!! babs, heb jij facebook?

2. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    nope ng steeds niet nachtzon hhahaha alleen hyves

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff ik ga echt gauw een hyves enkel voor jullie moeten aanmaken :p

4. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhh liefffffff

Xxx

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

babs gefeliciteerd!!!!:):D ben zo blij voor je!
    en je was laatst zo bang maar we blijven allemaal duimen dat het de komende maanden helemaal goed gaat!

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd Babs!!!!! ben echt super blij voor jullie!!!! Ga lekker genieten meid, dat hebben jullie verdiend!!!!!
    xxxxxxx

@nachtzon: he bah dat moet toch vreselijk zijn om afgewezen te worden!!!!:( Hoop voor je dat hij toch nog van gedachte veranderd!
    Wat is zijn reden om niet te willen trouwen? ( Als het te persoonlijk is hoef je het niet te vertellen he. ) xxx

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  8. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke toegevoegd, je moet me alleen even toevoegen, heb van hier nog wel wat op mijn hyves

9. AHzondag

Goeiemorgen!

Hier een lekkere nacht gehad. Wesley is zelfs niet voor zijn speen gekomen!

Ik zit met iets, jullie weten dat ik geen contact meer heb met mijn ouders, maar nu we wesley hebben heb ik zoiets van moet ik hem een opa en oma onzeggen door iets wat inmiddels is afgesloten maar waar ik wel nog kwaad over ben. Ikmijn gevoel zegt doen en mijn verstand zegt nee. Mijn man wil het liever niet maar als ik het wil doen staat hij achter me. Wat is dit moeilijk! (Daarbij mis ik mijn moeder natuurlijk wat het gevoel alleen maar versterkt)

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    sammie, mss is wesley het pleister dat op de wonde kan? Ik zou het wel doen... xxx

11. AHzondag

Ja, ben zo bang dat ik er spijt van krijg als ik het niet doe, maar aan de andere kant hoor ik ook helemaal niks van hun. Miss zijn ze bang of durven ze niet. Ga er straks nog een keer goed met mijn vent over praten

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    misschien rustig aan weer contact opbouwen.. Je hoeft niet meteen urenlang daar op bezoek.. Misschien een keer ergens anders een kop koffie drinken op neutraal gebied.. Heb je minder spanning hoeft niet lang te duren en kan je daarna altijd nog verder kijken..

13. AHzondag

Mama van 3, wat jij zegt wil ik ook gaan doen en ook eerst zonder wesley als het dan op niks uitloopt dan weet ik dat ook meteen weer.

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    JEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ Babs, ohw meid wt ben ik blij voor je. Ik heb het je gezegd hè een paar maanden/weken (wat was het??) je raakt dan gewoon in 1 keer zwanger.
    En een mooie plakbaby wat wil je ong meer echt super!!!!

Uhm even over ons uitje, is het nu half 1 of 1 uur in Utrecht?

Sammie, inderdaad wat mama van 3 zegt, ik zou op neutraal gebied afspreken. Vind echt dat je voor een moeilijke beslissing staat, zou het zelf niet kunnen. Succes met wat je ook besluit, luister naar je hart!

Ik heb mijn man ontmoet via mijn schoonzusje, ik ken haar al heel erg lang maar ging niet veel met haar om. Totdat ik in een vriendengroep rolde waar zij ook in zat en mijn man ook. Mijn man was eerst een uitlaatklep voor me, als we gingen stappen met zijn allen (wat we ieder weekend deden) stond hij altijd de hele avond achter de gokkast. Dus als ik ergens mee zat ging ik bij hem zitten en hij luisterde altijd naar mijn verhalen. Toen ging ik een keer na het stappen met mijn schoonzusje en man mee naar huis en hebben we nog even nagekletst, toen vroeg hij of ik bij hem bleef slapen, maar dat hoefde van mijn niet zo. Heb niet altijd de juiste vriendjes gehad en wilde niet weer in een verkeerd "avontuur" stappen en zei hem een andere keer.
    Het was meer een smoesje om hem af te schepen, maar hij bleef de weken daarna aanhouden. Hij heeft me toch over weten te halen en bleef een keer bij hem slapen. Hij was echt heel lief voor me, er is die nacht ook niks gebeurt. En na een paar weken dat hij me 's nachts thuis bracht op de avonde dat ik bij mijn schoonzusje thuis zat (en stiekum op hem wachtte tot hij uit zijn werk was) heb ik hem gevraagd wat hij wilde. En hij wilde wel een serieuze relatie, zodoende.
    Nu hier ook bijna 4 jaar later, een huis gekocht, getrouwd en een prachtige zoon!

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    volgens mij hadden we 1uur afgesproken:) enne wachten we dan op elkaar bij de ingang of gewoon binnen? xxx

16. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binnen
    haha xxxx

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik hoop dat ik kan komen, aangezien ik vrijdag onder het mes moet :( ze kregen mn tand er niet uit (resultaat, hele kaak staat blauw en heb onmenselijk veel pijn) nu moeten ze het dus in narkose doen, omdat mn tand met mn kaakbeen vastgegroeid is... en als ik teveel pijn heb, kan ik toch niet babbelen... :'(

18. AHzondag

Auw nachtzon! Dat is ook weer balen zeg.

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Oke 1 uur is prima, mij lijkt het makkelijker om bij de ingang af te spreken.
    Auwwww nachtzon, ik hoop dat je kan komen, anders blijven er geloof ik niet veel meer over :(

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik hoop het ook, maar als alles blauw en zwart staat ga ik echt niet komen :p dat is geen zicht... dan liever een andere keer :p

Deel Deze Pagina