Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    En?Is er nog iemand gegaan?Jammer dat het op t laatste moment niet doorgaat!

Hoe is het verder met iedereen en de kleintjes?
    Hier alles goed,gister bruiloft +feest gehad en waren half3 thuis. Het was zooo leuk!ondanks dat ik aan de spa blauw zat en tussendoor heen en weer moest om de kleine te voeden.Heerlijk even gefeest:)
    Kleine meid gaat steeds meer brabbelen en lacht vaak al met geluid haha

oja ook mijn werk nog gebeld en ze deed niet moeilijk over het voeden onder werktijd gelukkig. Weet dat ik er recht op heb maar toch..

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

weesje, miss gaat ze over een tijdje wel uit de fles drinken en als je het zo kan dan is dat toch mooi.
    hoe zwaar is fenna nu? ze schily kwa leeftijd niet zoveel met wesley.

hier gaat wesley steeds met zijn kont omhoog haha
    verder heeft hij een klein beetje luieruitslag. was vanmiddag al wat minder.

3. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    #1343 WeEsJe24, 3 sep 2011
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
    Ja zeker mooi dat het nu zo kan!
    Ze woog 5565 2weken geleden. Half sept weer naar cb,misschien eerder ff op inloop.hoeveel weegt wesley nu?je was pas nog naar cb gweest toch?
    Haha die kont omhoog doet ze hier ook:)

Ben je er al uit wat je met je ouders doet?

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook bij cb geweest :)jolien weegt nu 6480g en is 60cm groot :p waaaat gaat ze vlug!!!

5. AHzondag

weesje, ik ben er nog niet uit met mijn ouders.
    manlief heeft zoiets van hun moeten komen en zij zijn foutr geweest en zolang hun niet komen dan maakt wesley hun ook niet uit. kan er wel bij inkomen dat hij het zo ziet, ergens zie ik het ook zo. ik vraag me ook af hoe oprecht ze zullen zijn en dat ben bang dat ze weer verhalen gaan maken die niet kloppen of waar zijn. hebben ze al eerder gedaan dus jah hebt het best moeilijk mee..

wesley weeg nu 5545 en is 62 cm lang. ze vonden hem te snel gegroeit maar ja als hun 55cm de vorige keer opmeten twerwijl hij al 58cm was dan is dat hun fout.

nachtzon, hoe gaat het met je kaak en gezicht? wouw jolien groeit ook hard zeg! welke maat zit zij nu?

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    62/68 /klaagmodus aan
    en mn kaak is blauw en geel en dik :( niet leuk dus :( en praten lukt helemaal niet, slikken doet pijn, mijn oog is half dicht en tis geen gezicht :(
    /klaagmodus uit :p

Morgen gaan we op reis, jolien en ik, al echt vroeg, we moeten om 9 uur in het waalse zijn, tis 2:15 uur rijden, maar het is spitsuur dus moeten we rond 6 uur vertrekken, dan hebben we nog 45 min speling... We gaan namelijk figureren voor studio100 :) een nieuw programma: "Galaxy Park" gelukkig hoef ik maar in de achtergrond met de kinderwagen en een fakepapa lopen :p zie dat ze een close up van mn gezicht zouden willen hahahaha tis niet om aan te zien

Daarna rijden we nog 30min door naar mijn oma, mijn mama komt namelijk (met de hele auto vol spulletjes uit duitsland) Heb ze sinds de geboorte van Jolien niet meer gezien, kijk er dus al mega naar uit :)

7. AHzondag

Leuk nachtzon, idd jammer van je gezicht maar het zal uiteindelijk alleen maar beter worden (niet dat het nu helpt)
    Ook leuk dat je moeder komt met spulletjes en ook zoveel altijd fijn!

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja hoor, maar kbetaal ze wel zelf hoor :p (al in al 180€ :p)

9. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Oja f was voroge x 61cm.Denk dat ze nu rond de 6kg zit, ik weeg namelijk 6 kilo meer als ik met haar op de weegschaal sta. Zoo jolien gaat echt hard ja nachtzon!fijn hoor dat ze het zo goed doet! Wat balen van je kaak, en nrt nu je moet figureren:(misschien kunnen ze er een laag make-up opdoen..

Pff sammie wat moeilijk lijkt me dat. Kom je ze ook nooit tegen op een verjaardag ofzo en zeggen ze dan niets? Snap het ook wel dt je hun wilt afwachten hoor, snap niet zo goed dat ouders geen contact kunnen hebben met hun kind. maar zoo jammer als beide partijen koppig blijven:(

hier een keer lekker uitgeslapen gelukkig, had ik echt ff nodig!

10. AHzondag

Wat we nu doen is dat ik in de middag kom en hun in de avond. Dus op die manier zien we elkaar niet kinderachtig he! Het ligt niet aan mij dat het zo gaat aangezien ik heb aangeven geen probleem ermee te hebben dat hun er ook gewoon zijn. Maar willen dat niet blijkbaar. Nou dan maar niet hoor. Miss probeerde ik op die manier een kier open te zetten voor ze maar dat willen ze blijkbaar ook niet.

11. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    #1351 WeEsJe24, 4 sep 2011
    Laatst bewerkt: 4 sep 2011
    pff heel kinderachtig ja. Lastig hoor. Ik heb zelf geen ouders meer waar ik het heel moeilijk mee heb maar de keus is er ook niet om contact te zoeken (kon dat maar!)..maar als je ouders de keus hebben en het niet doen pff. Hoop dat het een x goedkomt!

Ff een vraagje: geven jullie al fruithapje of ben je begonnen met groente?En hoeveel geef je en vervangt het al een voeding?En welk tijdstip geef je het dan?
    Hier eet de kleine meid nu tussen de voedingen eind van de ochtend een half potje fruit(gister pas mee begonnen), wil gaan proberen dit evt te mengen met BV en dan als een voeding te geven..dat zou weer 1 voeding overbruggen als ik aan het werk ben en hoeft ze maar 1x op een dag te komen;)

12. AHzondag

Pas vanaf zes maanden kan/mag het geloof ik een voeding vervangen.
    Ik geef twee ijsblokjes groente en als ik het vers klaar maak dan kijk meestal gewoon een beetje hoeveel ik doe. Ik geef nu groente als eerst.
    Wat ik me afvraag als ik straks een voeding weg moet laten krijgt hij dan niet te weinig of moet ik gewoon 4 voedingen blijven geven maar dan 1 voeding minder?

13. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    als je nu 4 x melk geeft, geef je dan 3x melk en 1x groente dacht ik.
    Geef je de groente dan savonds?

Is het beter eerst te beginnen met groente dan?

14. AHzondag

Ik geef het meestal rond 4 uur maar komt soms ook wel uit dat ik het om 2 uur geef. Licht echt aan hoe wesley is en hoe moe hij is. Ik geef dan vaak ook meteen zijn fles maar weet niet of dat goed is. Vond het wel lastig om een tijd aan te houden en om er een schema van te maken.

Maak niet echt uit hoor. Maar fruit is zoet en groente niet. Dus ik geef eerst dat zodat eerst went aan de mindere smaken!

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @luiers zit nu denk ik 2 weken al op maat 3 want 2 werd naar mijn idée toch te strak ze kreeg er
    rimpels van enzo.
    @moeder zijn… vind het geweldig en als ik terug kijk op de afgelopen weken valt het me echt reuze mee en we hebben gemerkt met de vakantie dat madam het beter doet als ze onderweg is dan als ze in haar box of bed moet liggen.
    @leren kennen…. Ik heb mijn man bijna 8 jaar geleden leren kennen op de middelbare school ik deed toen al de opleiding voor bloemiste en hij zat nog in de 4e klas(hij is 2 jaar jonger)
    Na 1 jaar verkering vroeg hij mij al ten huwelijk maar het 6 jaar geduurd voor we getrouwd waren, en nu we bijna 1,5 jaar getrouwd zijn hebben we ons 1e kindje.
    Al wonen we wel sinds 2007 samen.
    @ babs kut kut kut leef echt met je mee…….
    Hopelijk kunnen ze wat vinden.
    @adorble fijn dat het is opgelost!
    @mamalijntje arm meisje maar je weet nu wel wat de oorzaak is waarschijnlijk, alleen balen dat Jamie niet mee werkt.
    @weesje gelukkig doet ze er niet moeilijk over!
    @kont omhoog hihi dat doet Dominique ook, ook begint ze met geluid te lachen!
    @sammie idd erg kinderachtig!

zo wij zijn weer terug van vakantie, en dame heeft het heel goed gedaan!
    ze heeft tijdens het avond eten de hele week in de wipper gezeten en gelachen maar omdat ze zo bleef smakken enzo ben ik ook voorzichtig begonnen met pap en ze vind het heerlijk! en ze heeft nergens last van nou moet ik wel zeggen dat ze nog geen volledige papfles krijgt hoor klein schepje maar!
    ze lacht nu met haar hele gezichtje glimlach van oor tot oor oogjes fijn geknepen en sinds 2 dagen af en toe en kraai erbij!
    pfff wat gaat het toch hard!!!!!

O ja ze heeft ook berg best veel dus heb nu bergpads gehaald bij de etos(eigen merk) gelukkig werkt dat heel goed, alleen kan ik dat dur niet in haar gezicht enzo smeren alleen op haar hoofd maar wat een verschil...misschien helpt het bij yara ook?!

16. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Fijne vakantie gehad dees? Fijn dat het zo goed gaat met dominique!Hier ook het laatste weekje vrij aangebroken..extra genieten nog maar he!

Dame heeft hier ook maatje 3 luier aan.
    En gister was ze voor het eerst aan het schaterlachen HAHA lag echt ik een deuk heerlijk hoofdje in dr nek en hardop lachen en ik maar plofkussen geven op dr nek en in dr wang hihi

Is het hier zo stil vanwege de mislukte meeting??

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik lees, maar zit zodanig in stress dat ik niet altijd tijd heb om te antwoorden... lees dus wel alles mee :)

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben er ook nog.. Alleen zo druk met Jamie.. En futloos.. Maandag weer werken.

En een overvolle agenda.. Maar ik zal strakjes alles even op mijn gemakkie lezen meiden!

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie las dat je heel erg in dubio zit ivm Wesley. Vond het voorstel van mamavan3 wel erg goed om op neutraal gebied misschien eens te proberen maar hoe staan je ouders hier tegenover?

Weesje wat heerlijk dat je meisje al aan de hapjes zit.. Wij gingen de fles toen om de 4.5 uur geven en dan om 10 uur het fruithapje en in de avond een groente hapje. En om 15:00 kwam er toen nog yughurt bij ( bij Jamie maar dan ben je alweer een paar maandjes verder)

Dees waar zijn jullie heen geweest? En bedankt voor de tip. Wij hadden lotion gehaald maar ze kan er niet tegen.. Meisje heeft echt een gevoelige huid zucht… Dus op naar de dokter met haar berghoofdje… Baker je nog steeds in of niet meer??

Luiers: Hier nog maatje twee maar dat is alleen omdat ik teveel van maat 2 gekocht heb dus moeten er nog eventjes tegenaan.. Al wordt het iets krap nu..

Ouders: Mijn moeder is overleden en mijn vader heeft sinds oudejaarsdag besloten geen contact meer met mij te willen. Wat nu weer heel erg steekt…
    Schoonpa is een goedzak maar we hebben er niks aan en mijn schoonmoeder is ook overleden.

Bijvoeden: Snik wij mogen pas vanaf 6 maanden gaan geven.. Vind het zo erg.

--

Hier gaat alles goed. Yara wil haar fles van 23:00 niet meer opdrinken en houd haar lippen op elkaar.. Dus af en toe nog een nachtfles maar ze slaapt gewoon lekker door en geen gemopper..

Drinkt tussen de 150 – 180 en dat 5x.. Soms 4 keer.

15 en 23 sept. Krijgt ze de provocatie test voor de koemelk/eiwit allergie en dan zien we wel weer verder.

Inentingen worden verschoven omdat deze gelijk valt met de test.

20. AHzondag

@ mamalijntje, het kwam gisteren ook alweer tersprake bij mijn zus thuis en heb ook gezegd dat ze maar moeten bellen en dat we dan maar op een neutrale plek moet afspreken.

gaat het alweer met jamie? of zit hij gewoon in de kleuterpubertijd? wel spannend die testen op kma. mag ze uiteindelijk wel iets van koemelk? en kan ze erover heen groeien?

wat is het hiet stil de laatste dagen, waar is iedereen? zitten jullie soms op andere topic's? of zijn we gewoon heel druk?

Deel Deze Pagina