prachtige foto's babyhope! Ow dat is ook niet fijn jootje! Pff ben benieuwd hoe onze dames straks zijn met zn 2en!! Voorheen sliep die zo in en sliep de hele nacht door, we zijn toen gestopt met de speen en sinds dien is het echt belabberd. Gister waren we zo op dat we zijn speen maar hadden gegeven, maar die wilde die dus niet meer... En peuterbedjes, Timo sliep sinds 2 jaar erin. Vond het wel lekker want dat getil uit die ledikantjes pfff
wooow hoe heb je zooo een mooie foto kunnen doen!!! heel prachtig!!! hier slaapt Jolien erg goed, heeft haar vast voedingsshema enneuh dames... om 4 uur 30 heeft ze aan mijn borsten gedronken en wou GEEN fles meer maar heeft nu wel weer honger, dus nieuw schema zoeken maar ze deed het ZONDER fles De EERSTE KEER!!!! DDDDDDDDD
leuke en mooie foto's babyhope! neem de tijd lekker voor je meisje en af en toe reageren is ook prima hoor! mama van 3, lastig dat hij niet doorslaapt. geef niet op he! zie het bij mijn zussen die meiden beginnen in eigen bed en worden wakker bij hun ouders in bed. wesley begint nu echt dingen te zien, Zo leuk! gisteren was hij helemaal weg van een paars kussentje en vandaag vond hij winnie the pooh en tijgertje helemaal interessant. heb hem maar in zijn kinderwagen gelegd om te slapen want ja anders gaat hij alleen maar kijken.
Ja nachtzon helemaal super!! En sammie ik vergeet steeds dat jouw mooie jongen al zoveel weken is!! Nu zal je merken dat ze steeds iets meer kunnen. Leuk hoor!! -- Hier gaat alles vooralsnog redelijk... Alleen manlief is de marathon krampjes aan het lopen met Yara op zijn arm. Ik ga lekker douche en spoelen en dan op de bank hangen!
He dames mooie foto's hoor! Jeetje adorble zit je niet mee! Jippie yara heeft gepoept op na de volgende keer, en hopelijk binnenkort ook zonder krampjes! Hier hebben we van het weekend het druk gehad met visite met als gevolg een vreselijke nacht en dag! Ze dronk flink de fles leeg om vervolgens 1,5 uur later hem er helemaal uit te kotsen, dus nieuwe gemaakt en ze heeft hem weer leeg gedronken maar ik sliep niet meer veel te bang dat ze er in zou stikken. Dus viel pas 2.15 in slaap om vervolgens om 5.00 weer wakker te zijn en de dame had weer honger en wou toen geen boer laten en ben ik dus met haar zitten in slaap gevallen. En vanmiddag deed ze het weer over en heeft dus veel te weinig geslapen, ze slaapt nu net een half uur op papa's borst. En op haar buik dus wat haar voorkeur schijnt te zijn want eerder wou ze niet slapen. Hopelijk gaat vanacht beter.
Dees dat is zeker een rot dag/nacht! Hopelijk is ze morgen weer helemaal zichzelf! -- En jawel ze heeft net weer gepoept en eindelijk gele poep!!!!!! Nu weer een marathon aan het lopen want ze heeft weer kramp. Maar liever nu dan in de nacht.
Normaal valt ze hier gelijk na de fles in slaap maar ik denk dat ze echt te veel prikkels heeft gehad, dus dat doen we niet meer, tenminste niet zoveel mensen tegelijk! Ze waren met zijn 6en en dan ons er nog bij dus echt te veel.
ow zaterdag aanstaande wordt jolien gedoopt en 20 aug krijgt ze haar wiccaning iemand nog hier die doop doet of gedaan heeft?
ik heb een slaapzak in maat 70cm kan wesley daar al in? of kan ik beter wachten of een kleinere kopen. wil de puckabay afbouwen voordat hij oveer moet.
Sammie: hier liggen ze in maatje 62/68 vior lieke net iets te groot( of het ligt aan dieslaapzak, zijn 2 verschillende) zou je moeten proberen maarvaak moet jedezelfde maat als de kledimg pakken
Hier geen doop, ben zelf wel gedoopt. Slaapzakjes. Heb hier een maatje 50 maar daar verzuipt ze nog in terwijl ze van kleding al bijna over kan op 56 heel raar.
ik ga woensdag wel even opzoek moet toch een draag zak kopen hebben jullie ervaring. ben zelf weg van de red castle sport
@nachtzon. Wij laten ons meisje ook dopen, onze jongens zijn ook gedoopt. Wij wachten alleen nog eventjes. Jongens zijn gedoopt met 4 maanden. Ons meisje laten we in november dopen.
Hey meiden, Waaauuuwww babyhope wat een supermooie foto's!!! En wat is ze mooi Ik wil liep iets achter en heb zoveel gelezen dat ik het allemaal niet meer weet sorr Heb wel wat onderwerpen opgepikt. Milan komt zelf om 6.00 uur dat hij honger heeft en daarna gemiddeld om de 3 uur soms 3,5 uur. Maar als het me niet utkomt met de tijden i.v.m. visite of andere afspraken leg ik hemgerust eerder aan dat het me wel uitkomt. En ik geef hem standaart om 0.00 uur de laatste voeding, zodat ik ook nog een beetje nacht heb. Ik heb een slaapzakje van maat 50, maar moet nog even kijken of hij hem past anders moet ik nog even gauw een nieuwe kopen. Hij gaat zaterdag voor het eerst in het campingbedje slapen en wil hem dan in een slaapzakje leggen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat Wij laten Milan niet dopen, we zijn zelf allebei wel gedoopt maar hebben samen besloten om hem niet te dopen. Ohw wat ik wel onthouden heb; Nachtzon jeeeeej je meisje aan de borst!!! Ga zo door, komt het allemaal goed Mamalijntje, wat goed dat Yara EIN-DE-LIJK gele poep heeft gehad SUPER!!!! Hier ook last van een huilende baby i.v.m. krampjes. Heb wel het idee dat de infacol werkt, maar toch moet hij af en toe zoveel moeite doen en dan komt er nog niks uit. Dan zit ik gewoon met hem mee te persen zo zielig. Maar als hij poept is het gelukkig wel geel, dus dat is een voordeel. Maar hij huilt zoveel, als hij wakker is huilt hij bijna alleen maar. En als hij dan in slaap valt is het maar voor een half uurtje of een uurtje en dan is hij weer aan het huilen. Morgen maar even aangeven bij het cb, kijken wat zij ervan zeggen. Misschien moeten we hem overdag ook maar in z'n bedje leggen, we hebben hem normaal gesproken de hele dag beneden in de kinderwagen liggen als hij slaapt tot ik de laatste voeding voor de nacht geef. Sinds gister proberen we in ieder geval na de enalaatste voeding in zijn eigen bed te leggen. Gister ging dat echt helemaal niet en bleef hij huilen, maar nu slaapt hij, dus ga hem zo maar wakker maken voor de voeding en dan lekker zelf slapen. Hopen dat hij vanaf nu in ieder geval 's avonds in z'n eigen bedje kan slapen. Ohw en deze week wil ik zijn bedje op z'n eigen kamer gaan zetten, aangezien hij 's nachts toch doorslaapt. Nou het is een heel verhaal geworden, dus ik hou er maar mee op Slaap lekker en goede nachtrust gewenst voor iedereen!