Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook een kleine kwijlerd :p hahaha geen tanden te bespeuren :p maaar soms is ze nat tot aan haar tepeltjes :p hihihi

had ik eigenlijk al eens het verhaal verteld van mijn man die dacht dat ie aan jolien haar buiknavel zat?

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Nacvht, nee vertel vertel:D

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ewel, is ongeveer een week geleden... ik lig diep te slapen, voel ik mn man plots aan mn tepel peuteren... zo erover strelen en wrijven en plots zegt ie "schat, heb je al eens gevoeld hoe erg haar buiknavel uitpuilt?" ik zo in mn halfslaap "welke buiknavel van wie?" zegt hij: "ewel hier (en hij wrijft even harder) de buiknavel van jolien, die steekt zeker al een cm uit!!!" Ik al wakkerder:" wtf waar heb jij het nu over???" hij weer: "zeg schat, voel dan toch eens, haar buiknavel is zooooo ver er uit" zeg ik tegen hem: "euhm... ben jij wel wakker???" zegt hij: "maar natuurlijk!!" ik doe mn licht aan (hoef enkel mn arm daarvoor uit te steken) en zeg: "kijk eens naar haar buiknavel!?" kijkt hij, kijkt mij aan, begint te lachen zegt: "och..." draait zich om en slaapt verder :p

ik lag bijna ONDER het bed van het lachen :p

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @nachtzon: whahahahahahaahahaha

heeii meiden ik ben er ook weer, ben net terug uit NL, lekker bij mijn ouders geweest, mijn nichtje is geboren en ooohh wat is ze klein! andere nichtje is 3 geworden en nu weer lekker thuis:)

xxx

5. AHzondag

hehe ze is weer terug!!! eindelijk. we waren al ongerust haha
    heo agat het met davut en maikel en hoe heet je nichtje en was de verjaardag leuk?

ik heb wesle van dag appel gegeven en hij vondt het wel gek dat het koud was haha maar hij vondt het weer supper lekker!
    vanaf wanneer mogen ze aarbei? ik heb het wel in gevroren maar je kan het maar 6 weken goed houden dus ik vroeg het mij anders kan ik het net zo goed weg doen.

alle dames die moeten werken heel veel succes.

mamalijntje, hopelijk gaat het yara goed af op het kdv.

6. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Nee dominique gaat naar de oma's en op zaterdag is papa er.
    Het verbaasde me eigenlijk dat ze er zo van genoot omdat ze pas 2,5maand is maar ik heb wel het idee dat ze een vlotte dame is.
    Als ik af en toe dingen lees van wat ze zou kunnen en ik kijk een maandje verder dan denk ik o dat kan ze ook al en dat en dat....
    Idd is raar dat yara zo drinkt hoop dat het regeldagen zijn en dat ze morgen weer drinkt, wel fijn dat manlief thuis is!
    @nachtzon hahaha ik lag hier onder de bank!!!!!

Dames even een vraagje....
    Nu dat dominique zo lang slaapt snachts kom ik overdag niet uit met 5 flessen of ik móet ze om de 2,5 a 3 uur gaan geven kan/mag ik dan al een fles laten vervallen en de overige verhogen naar 210+7, ik ga straks toch even na het cb.
    Om te wegen enzo zal het dan ook vragen maar vind het zo moeilijk om haar wakker te maken meestal word ze daar ook niet vrolijk van.

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    vraag het even int cb ik heb daar niet echt een idee van... Jolien heeft net ook liever geslapen dan haar fles te drinken... ik laat ze gewoon, ze roept wel als ze honger heeft :)

8. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Dame is weer flink gegroeid, maar wel goed binnen haar eigen curve!
    Ze woog 4922 gram en nu 5398 gram
    En ze was 57 cm en nu 59 cm.
    Flessen probleem mogen we gaan oplossen met de laatste weer naar 150+5 kijken of ze hierdoor eerder komt of niet zo niet dan misschien toch 1 laten vervallen.

9. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    shit typte een heel verhaal en nu is het weg:(

Even kort dan nu hoor:
    Dees-wat fijn dat het zo goed gaat met Dominique!En ook goed gegroeid, heerlijk hoor!

sammie-geeen idee of ze aardbeien mogen?Hebbie het al gegoogled?

mamalijntje hoe is het gegaan op het kdv?

Even btw-kunnen we niet met zn allen verder kletsen bij mei/juni ukkies?De meeste zitten er dacht ik al behalve mamalijntje,dees en saskia dacht ik? Al het geen goed idee is ook prima hoor, maar doe het nu vaak zo dubbel allemaal;)

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    had ik ook al voorgesteld :)

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Is goed hoor ga verhuizen!

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    aardbeien vanaf 8 maanden, is erg zuur en ze krijgen er een wonde poep van... (ervaring)

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    wacht even op Sas en mamavan3. Als hun ook mee gaan dan ga ik ook mee.

Sammie: Ze zeggen dat aardbei allergie gevoelig is en dat je daarmee nog echt een poos je moet wachten maar je kan het altijd uitproberen.
    En fijn dat de appel geslaagd was!

Dees o wat heerlijk zeg dat je zo je opvang geregeld heeft en idd kan je meisje goed voorlopen!

Nachtzon haha ... Die vriend van jou

Adorable van harte gefeliciteerd!!!! Fijn dat je weer terug bent.

14. AHzondag

mamalijntje, hoe was je dag?

wij hebben bij s-zus gegeten en zijn om 19.30 naar huis gegaan wesley thuis lekker flesje gegeven, nog even tot 21.30 opgebleven. nu lekker op bed maar hij wil zijn speen niet maar zijn hand en gaat dan huilen omdat hij zijn speen niet in heeft :s

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    mijn nichtje is in 1uur en 2persweeen geboren, ze woog 2370g en 48cm, ze heet Djaly:)

Met Davut en Mikail gaat t echt super! davut heeft vorige week voor het eerst een schatterlach gehad en mikail is vorige week eindelijk begonnen met praten:D

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie ging goed, Alsof ik nooit weg geweest was en had direct alweer behoorlijke discussies met mijn chef! Kan haar wel achter het behang plakken haha maar ook fijn om er uit te zijn.

En heerijk dat wesley het zo goed gegaan heeft.

Adorable dat klinkt als een mooie krachtige en korte bevalling. En mooie naam.
    Leuk dat Mikail nu gaat praten! Is echt zo makkelijk. En davut zal je steeds nu meer gaan verrassen met een schaterlach haha

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Pff dames ik verwaarloos jullie een beetje volgens mij!! shame!!

Het is hier soms zo druk dat ik ook echt gewoon even geen tijd heb. De dames hebben deze week flink zitten rommelen qua slaap en eten.. Ze zitten nu op 4 flessen van 180 met 6 scheppen en 1 flesje van 120 met 4 scheppen en 1 x een fruithapje. Dit gaat nu wel redelijk goed. Ze slapen inmiddels goed door (JEEEJ) van 8 uur tot zo rond half 7. Dus ik begin eindelijk mn slaap weer terug te krijgen. We zijn weer veel bezig voor onze zoon in het revalidatiecentrum wat veel energie en tijd kost. Maar hij gaat goed vooruit.

Verder is het heerlijk genieten hoor. De dames zijn al lekker aan het lachen, rollen beide om, beginnen hun stemmetjes nu te ontwikkelen erg grappig. Hoor je in een keer een harde kreet uit de box.

Ik ben flink bezig om werk te zoeken. De kids gaan dan ws vanaf 1 oktober naar het kdv. Maar dan moet ik nu dus eerst werk zoeken, anders is het gewoon niet te betalen voor ons.

Zo en nu ga ik alles bijhouden!

Adorable: gefeliciteerd met je nichtje
    Nachtzon: haha had het op fb al gelezen
    Dees: fijn dat het zo goed gaat met D! Drinkt ze nu altijd de fles?
    mamalijntje: al weer aan het werk, wat gaat het snel he! Bevalt het goed? En hoe gaat het met Y op het kdv?

De rest ben alles weer beetje vergeten:$

Maar dat juni/mei ukkies ik ga even kijken of ik het kan vinden, dan vind ik het prima hoor!

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    KDV viel iets tegen voor Yara. Maar denk echt dat het komt door het slechte drinken en haar ontwikkeling. Volgende week maandag gaat ze voor het eerst een hele dag.. Vind het heel erg spannend.

Mamavan3 spannend voor jou dus. Ja idd je moet wel werk hebben anders wordt het een dure bezigheid. Zal hard duimen dat je wat gaat vinden. Wat wil je gaan doen?
    En kan me voorstellen dat het druk is met twee baby;s en dan nog met je oudste naar het revalidatie centrum.

--

Saskia wil je ook over naar de mei/juni ukkies?

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Sorry sorry sorry, ben zo druk geweest vandaag ook weer.

Vanochtend naar een vergadering van me werk geweest. De buurvrouw had even op Milan gepast, ze was helemaal in haar nopjes. Zin verwacht begin oktober haar eerste zoontje.
    Kwam ik 's middags thuis, denk even mijn mail lezen, had ik een mailtje van de gastouder van Milan dat ze een foto wilde maken van alle kidjes of ik dus ook even wilde komen.
    Was wel gelijk een wandeling van 2 x 40 minuten, heb nu eindelijk even de tijd gevonden om bij te lezen.

Weet niet alles meer, maar zal reageren op wat ik nog weet.

Mamalijntje, zal wel wennen zijn werken en de kinderen op het KDV. Hopen dat het met Yara goed komt daar.

Mamavan3 ik hoop dat je snel werk vind en fijn dat je meiden doorslapen.

Sammie, ik heb inderdaad ook gelezen dat aardbei allergoegevoelig is.

Dees, wat is Dominique goed gegroeid zeg!!

Nachtzon, hahahaha lag me dood :D:D:D

Adorable, gefeliciteerd!!!

Is goed, ik verhuis mee :D

Deel Deze Pagina