Knuffelmeiden

Discussie in 'De mama's' gestart door SaskiaLW87, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 Ja jij was helemaal snel!! Drie kids en nog die KS waarvan je moest herstellen. Heb je er nog last van???
    Enne goed van hem zeg! Wij zijn hier ook begonnen maar nee hoor. Op de observatiegroep plast hij wel maar thuis niet. Heb nu een beloningsvel opgehangen met mooie cars stickers als hij plast maar nee... Geen plas uit piepie roept ie heel hard.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier laten we hem nu of in zn blote kont lopen of in een onderbroekje. En hee; erg belonen als die heeft geplast. De eerste 2 keren een kadootje gegeven (een klein autootje). En nu vindt die het potje erg leuk:) alleen poepen gaat nog niet.

Ja je meot wat als je alleen thuis bent en je boodschappen nodig hebt. Nee ks is helemaal hersteld/genezen. Geen last van al sinds 3 weken.

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Super Jootje!! Leuk de dierentuin :D

Zo Mama van 3 wat goed van je zoontje!!

Mamalijntje, komt vanzelf wel, dat hij ook thuis gaat :)

Ben hier ook wel trotsop m'n mannetje, nadat we thuis kwamen van het cb heb ik Milan op bed gelegd en na heel even huilen sliep hij lekker tot de volgende voeding. Nu heb ik hem net weer op bed gelegd na de voeding en na flink huilen en protesteren is hj sinds 5 min. stil, dus ga ervan uit dat hij slaapt. Ohw oeps te vroeg gejuicht ik hoor hem weer.
    Maar als ik naar boven ga en hem oppak is hij stil, dus laat hem maar even huilen.

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wow jootje, ik doe je het niet na :)

mama van 3, daar mag je dan erg trots op zijn :D

saskia ik duim :)

wij waren dus bij de kinderarts, de kleine weegt nu 4.200gr en doet het verder prima, ze heeft ook enkel last van diarree, maar dat is niet zo supererg zegt de kinderarts... ze heeft dan nog eens goed aan de borst gedronken, nog eens haar flesje ook en ligt nu in haar bedje te slapen :) denk dat ze in een uurtje nog eens zal wakker worden om te eten en dan hoop ik dat ze lekker doorslaapt :)

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

jootje, jij gaf bij je tweeling toch ook fv? wanneer werd jij ongesteld?

zijn er al dames ongesteld?
    ik nog steeds niet en dat terwijl ik niet eens bv geef!
    voel trouwens wel allemaal rare plopjes in mijn onderbuik, denk mijn darmen een loopje met me nemen.

nachtzon fijn dat alles goed was.

jootje, knap hoor met 3kids

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb heeeeeeeeeeel erge buikkrampen (rond mn maag, boven mn buiknavel)... maar niet ongi...

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik hoop met 6 weken ongesteld te worden. Was ik met jamie wel toen. Maar mag ook nog wel even duren hoor.. Helemaal niet erg.

Nachtzon heerlijk dat alles goed is met Jolien. Misschien komt die diaree wel van die groentesap die je haar gegeven hebt.. Darmpjes vinden het nog niet zo leuk.

--

Hier een redelijke nacht gehad. Yara is behoorlijk tot rust gekomen en lijkt echt veel minder pijn te hebben. Maar nu heeft ze dus weer niet gepoept. Maar morgen mogen we naar de HA en gaan ze haar maar eens nakijken. Is toch echt iets met haar darmen aan de hand.

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hier ook buikkrampen onderin en meer slijm maar niet ongesteld...weet ook niet meer wanneer ik bij Timo ongesteld werd..

Hier een belabberde nacht...hoop nu nog even te kunnen gaan slapen. Dames net fles op en leg ze nu terug op bed en ga zelf ook nog even liggrn

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja denk het ook dat het van de worteltjes kwam... mijn zoontje kon er dadelijk tegen, maar als ik tel vanuit de berekende datum van geboorte was hij 6 weken + 10 dagen en Jolien pas 2 weken :( heb er pas later aangedacht... ik vergeet vaak dat ze prematuur was...
    Iig heeft ze nu druppeltjes en gaan we het een beetje bekijken...

gisterenavond om 23 uur laatste flesje, dan om 5:30 weer... maar die vloog er even later weer hupsakee er uit (deze keer kreeg manlief douche)... om half acht dan bv gegeven en om half tien is mevr wakker geworden maar halve fles gedronken :) nu ligt ze bij haar grote zus op de schoot en valt bijna in slaap :)

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nou daar mag je zeker trots op zijn!!!

Aron had vorige week ook op het potje gepoept voor het eerst, maar nu wil hij niet meer.... Gaan er als het weer lekker weer is ook maar eens aan werken aan die zindelijkheid, ik heb al onderbroeken in overvloed gekocht haha..

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ga inderdaad de tweeling ook flesvoeding en ik had het "geluk" dat ik meteen na 6 weken alweer ongesteld werd... Maar ze hadden mij toen verteld dat dat bij iedereen anders is wanneer dat op gang komt, dus ik zou zeggen... geniet er nog eventjes van dat je er nog geen last van hebt... en t zal wel niet lang meer duren denk ik zo....

xxx

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,

Gister gesprek gehad met de Anesthesist, de 19e moet ik om 7.30 aanwezig zijn, om 11.30 wordt ik naar de OK gebracht onder volledige narcose en als alles goed gaat mag ik rond 18.00-19.00 weer naar huis.

vanacht een beroerde nacht gehad, Davut is 2x wakker geworden om te eten en Mikail werd snachts wakker, heeft toen de fles gehad ma wilde niet meer in zijn eige bed slapen dus die had ik mee bij mij in bed gelegd, maar heb erg slecht geslapen omdat hij zo aan het draaien was.

Net zijn we naar het CB geweest voor allebei de jongens, zoals je ziet groeit Davut goed op de mamamelk!
    Mikail doet het ook super! Hij moet in januari voor de laatste keer naar t CB en dan krijgt hij zijn "diplomaatje"

Verder hier alles wel oke, gister is onze nieuwe bank binnegekomen:D

Sorry voor mijn ego-berichtje, maar moet gauw de jongens eten gaan geven.

xxx

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

jootje, geniet er wel van maar ben bangf dat het ineens onderweg gebeurt.

adorable, fijn dat davut zo goed groeit

14. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Hee meiden,

Ben ik weer..tijdje niks geschreven hier maar lees wel mee hoor!
    Adorable, pff lijkt me vervelend zo'n curretage!Balen dat het nodig is, maar ben je wel van je klachten af. Spannend de 19e, succes!
    Sammie-hier was ik week 6 ook nog niet ongi, ben gestart met de minipil. Hoefde hiervoor gelukkig geen menstruatie af te wachten, was voordat ik zwanger raakte al een jaar niet ongesteld geweest..dus om dat nu af te moeten gaan wachten tot ik spontaan ongesteld wordt, en dan ook nog icm de borstvoeding neee danku;)

@hier-straks naar het CB oa voor de eerste prikjes. Ben ook benieuwd hoe ze is gegroeid en aangekomen. Ik zie wel dat ze echt een stuk boller is geworden, lekkere bolle wangen en een bol buikie:)
    - ben aan het oefenen met de fles geven, wat een ramp! Ze neemt de fles gewoon niet meer! Maak me wel zorgen hierover, straks neemt ze het helemaal niet en ik wil wel volgende week zat. naar een feest en in sept. natuurlijk ook weer werken!AAaaaah!
    Toen ze 6 weken was begonnen met oefenen, dit ging goed. Nu sinds vorige week neemt ze hem niet meer..ze zuigt niet maar speelt er een beetje mee of ze begint heel kwaad te huilen..pff blijf maar oefenen ermee, hoop dat het goed komt!

Slapen gaat hier trouwens wel erg goed, vanacht heeft ze van 23u tot 7u geslapen!

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Mooie maatjes kinderen hoor!
    Ben benieuwd wat ze nu weegt maar heb pas de 28ste een afspraak bij cb
    Dus móet nog even wachten.
    Hier had ze gister weer een rot nacht dit keer was mijn man de pineut.
    En vanacht ging het weer goed.
    Ben sinds gister weer met de pil begonnen mocht van mijn vk dus zal pas/al over 3 weken weer ongesteld worden maar dan vanwege de pil.
    Hier is het vloeien zo goed als over, en de hechtingen zijn al aan het oplossen!
    Ook vanbinnen ben namelijk intracutaan gehecht.
    Hoop dus eigenlijk dat manlief eerdaags een beetje minder bang word/is want begin nu toch echt wel (blauwe ballen) te krijgen als ik een man was!
    Hahaha

16. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    HAHAHAHA... die Dees... Nou voor jou dan te hopen dat je mannetje ook last krijgt van de "ballen.." hihihihi...

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahahah deees, zoo een taal ben ik nekel maar van mezelf gewend :p whahahaha blauwe ballen :p loools
    wij hebben om de twee dagen sex :D lekker gezellig vrijen XD

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    enneuh, al eens geprobeerd hem te verleiden? nu is immers die grote buik niet meer in de weg :D

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ja hahaha heb hem zelfs geprobeerd over te halen met iets anders lekkers maar daar trapt hij nog niet in!
    En die blauwe ballen heeft ie al!
    Hij zei van het weekend nog tegen mij dat hij de boel niet meer onder controle heeft maar hij is bang dat hij mij kapot maakt! Hahaha wel lief hoor maar zei tegen hem dat er niets meer kapot kon gaan het is toch al gesloopt! Haha
    Maar ook daar trapt hij niet in!
    Heb zelfs gedreigd om hem in zijn slaap stiekem te verleiden, hij moest wel lachen maar was niet blij want dat werkt wel! Hahaha
    En we zijn a.s. zaterdag 1 jaar getrouwd dus wou er wel iets gezelligs van maken
    ;)

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Idd die buik is bijna foetsie hoef nog maar 7 kilo kwijt en dan zit ik weer op start gewicht!

Deel Deze Pagina