Kan vruchtwater geurloos zijn? Ik dacht dat het zoetig moest ruiken.. Verlies steeds een beetje doorzichtig geurloos vocht. Liefs Marlous
het kan ook waterige afscheiding zijn ik heb het ook het schijnt normaal te zijn aan het einde van je zwangerschap.Als het echt met een stroom eruitloopt zou ik effe de vk of gyn bellen.
Heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar je hoort vaak dat het zoet ruikt idd. Zou als ik jou was de vlk bellen. Als je nu echt vruchtwater verliest is dat toch een teken dat het gaat beginnen volgens mij. Heb je verder nergens last van?
Vruchtwater heeft een hele aparte zoetige geur. Ik vind het zelf een beetje naar het desinfectiemiddel ruiken, wat ze bijvoorbeeld bij de dierenarts gebruiken om de tafel mee schoon te maken. O Waterige afscheiding ruikt eigenlijk helemaal niet. Dus ik denk niet dat je vruchtwater verliest. Maar ik zou het voor de zekerheid even navragen bij de vk.
Nee heb verder nergens last van, wat meer last van mijn benen en bekken rechts maar verder niet, Tis ook nog wel een klein beetje te vroeg kijk het wel even aan of het meer word, anders is het vast afscheiding.
Vruchtwater ruikt inderdaad zoet. Ik dacht met mijn zwangerschap toen, ook vruchtwater te verliezen, maar omdat je spieren zo slap zijn, kon ik dus gewoon mijn plas niet ophouden. Ik raakte niet in paniek ofzo, want ik heb er gewoon aan geroken. Ruikt het niet zoet, dan is het waarschijnlijk urine of afscheiding..