Ik zat eens terug te denken aan hoe ik hier terecht ben gekomen en werd toen plotseling toch wel erg nieuwsgierig hoe dat bij jullie zat.. Heb je met Google gezocht naar een forum voor zwangeren? Op een dag spontaan besloten zwangerschapspagina in de adresbalk in te tikken? Op Google naar iets heel anders gezocht, bij een bericht die hier geplaatst was terecht gekomen en toen blijven plakken? Van een familielid/vriendin/collega/enz. gehoord? Ergens reclame gezien/gelezen (al geloof ik niet dat zwangerschapspagina ergens reclame maakt)? Mijn zus zat hier al een hele tijd en af en toe stuurde ze me een topic door, bijvoorbeeld met grappige plaatjes. Maar zonder account kon ik die bijlagen dus niet zien. Uiteindelijk dus account aangemaakt, toen een hele tijd alleen maar meegelezen.. Daarna begon ik vaker in de Lounge mee te schrijven en uiteindelijk breidde dit zich uit tot meerdere delen van het forum.. Had dat toen trouwens nooit verwacht, had m'n partner nog niet in het echt gezien en van een kinderwens was eigenlijk nauwelijks sprake.. Ik heb zelfs meerdere malen op het punt gestaan een topic te openen met de vraag of ik hier wel thuis hoor, vanwege die ontbrekende wens.. Zo, genoeg over Micchan. Brand maar los!
Ik had/heb een grote kinderwens, en kon er met niemand echt over praten. En toen vond ik zwangerschapspagina. Waar ik me erg thuis voel
Ik toetste op Google in: zwangerschapsforum. Ik kreeg eerst een ander, maar die vond ik zeer saai. Toen vond in deze. Eerst meelezen en eind vorig jaar een account aangemaakt! Nog geen seconde spijt van
Ik ben hier gekomen via een tip van iemand anders, via een ander forum, we hadden beiden problemen omtrend zwanger worden, en zij gaf aan hier tips en steun te vinden, naar aanleiding daar van heb ik me aangemeld, en nog nooit spijt van gehad. bekenden moedig ik overgens niet aan om zich aan te melden, vind het wel fijn zo annoniem hier op het forum.
Wij hadden besloten te stoppen met de pil!! Een vriendin van mij was helemaal zwangerschapspagina fan en heeft me de tip over deze site gegeven... Vind het nog steeds heerlijk om hier te lezen en te kletsen
Net besloten voor een kindje te gaan en absoluut onwetend hier naar info gezocht. Over van alles eigenlijk. Ik kwam hier ook meer dingen tegen die ik interessant vond dus ik ben blijven plakken. Jaren later zit ik er nog, absoluut verslavend hier! Ben een tijd weggeweest, maar ik kan het maar niet loslaten
Haha ja dat kan ik me ook wel voorstellen inderdaad, denk ook niet dat dat heel vaak voorkomt.. Maar wilde het er wel bijzetten gezien m'n eigen 'verhaal'. -- Interessant om te lezen allemaal!
Ik kreeg op een gegeven moment iedere dag wel een vraag in me op over voeding, groei en ontwikkeling van onze dochter en ik wilde een centrale plek op internet waar ik die vragen kan stellen en meer kan leren. Dus ik typte babyforum op google en kwam hier
Ik zocht toen ik zwanger was van mijn oudste (2005-2006) een week-tot-week. En toen kwam ik op die van hier.
Ik zocht vaak vragen mbt zoontje e.d. op via google en kwam zo vreselijk vaak op zwangerschapspagina dat ik het wel tijd vond zelf ook lid te worden Nooit gedacht dat ik nu lijd aan een zwangerschapspagina verslaving..
Op Google kwam ik met m'n vragen automatisch hier terecht.. Toen een vriendin ook zei hoe leuk het was ben ik (sneaky) aangemeld
Via Google,ik was op zoek naar meer mensen die jong een kinderwens hadden,was 19 toen die er was en mensen om me heen vonden het al gek dat ik verloofd was laat staan dat we daarvoor al een half jaar een kinderwens hadden.uiteindelijk pas na ruim 2 1/2 jaar aangemeld nadat ik al een half jaar moeder was.en dat is nu ruim een jaar terug.
Ik raakte onverwacht zwanger en had honderden vragen. Ik gooide deze in Google en ELKE keer kwam het eerste antwoord van dit forum af... Dus ik bleef lezen. Tijdens het verdere verloop van de zwangerschap deden mijn vrienden (die vrijwel allemaal student waren) net alsof ik lepra had. Ik werd vervolgens vermeden als de pest en ook op een ander forum waar ik (nog steeds) lid ben kon ik mijn ei niet kwijt. Mijn partner was nog steeds in shock (en volgens komt hij er nooit meer uit, lol) en met hem kon ik er ook niet over praten. Mijn beste vriendin probeert zwanger te worden en wilde ik er niet onnodig mee belasten nadat ze aan had gegeven er niet goed tegen te kunnen en het niet te willen horen en familie heb ik niet Dus ik besloot een account aan te maken HA! Nu zit iedereen hier met mij opgescheept! In eerste instantie werd ik hier bijna 'weggejaagd' voor mijn gevoel door een aantal meiden die best wel rot deden; maar nu ik lekker b*tchy terug ga zitten doen vermaak ik me hier prima
Ik wilde zwanger worden en ik was net met de pil gestoptt. Juli 2006... Toen wilde ik er wat over weten en maakte gelijk een vruchtbaarheidsbanner aan. En ik ben blijven hangen. Ik ben benieuwd tot wannneer...kids zijn inmiddels 6,5 en 3,5
Via google zocht ik naar lotgenoten, omdat ik zelf maar niet zwanger werd. Al snel kwam ik uit bij zwangerschapspagina, waar ik een hoop informatie en herkenning vond. Toevallig heb ik mezelf vandaag aangemeld als 'actief lid' na een hele tijd alleen maar meelezen.