Ik heb een nieuw rokje voor mijn dochter. Rokje Bibi van Flo in de kleur melon. Maar ik weet niet wat ik erop zal doen. Ze heeft niks wat er echt mooi bij kleurt voor nu dus ik zal op pad moeten. Iets grijs misschien? Al zal ze dat zelf minder mooi vinden misschien. Tenzij er echt een mooie plaat op staat? Kunnen jullie even mee kijken?
Ik zou kiezen voor wit, grijs, van dat hele zachte groen of bijv mintkleur of juist donkerblauw. Valt het rokje lekker op. Al zou ik het zelf ook prima gecombineerd kunnen hebben met andere zachte of fellere kleuren, maar meestal pakken ze zelf wat bij elkaar
ik heb er het bijpassende shirt bij. de antraciet grijze met de bloem voor op. dat is het setje uit het lookbook van flo. ik heb dat setje voor een bruiloft. ben nog op zoek naar een goede bijpassende legging en vestje maar kan ook niks leuks vinden en flo zelf heeft niks bijpassend.
Meisjeskleding T-shirt in wit Meisjeskleding T-shirt in wit/wit even bij c en a gekeken.. van de onderste zou mijn dochter heel gelukkig worden . Bovenste vind ik leuker. Of - als je het kan vinden, een wit shirt met een bloem (3d) erop in de kleur van het rokje. H & M Product Detail | H&M NL