dat ligt eraan waar je woont. Bij sommige is er maximaal 2 jaar wachtijd en hier bij ons is er helemaal geen wachtijd..het ligt er gewoon aan waar en welke peuterspeelzaal jij wilt.
Hier kan je pas inschrijven vanaf 1,5 jaar en met 2 jaar hoop je dan dat ze terecht kunnen, maar dat is vaak hier wel het geval.
Hier zeiden ze toen ik ben wezen kijken dat er op dat moment geen wachtlijsten waren. Maar ze was toen nog geen 1, we zijn toen gaan vragen voor inschrijven. Hier mocht ze met 1 en 4 maanden ingeschreven worden en dat heb ik gedaan. Met 2 en 3 maanden worden ze geplaatst als er plek is, ze mag dus eind van de maand komen. Heb haar gewoon voor de zekerheid al ingeschreven zodat ik zeker wist dat ze geplaatst zou worden. Hier kost het 64 euro voor 3 dagdelen maar het is echt naar inkomen, hoe meer je verdient hoe meer je betaald.
Hier schrijven we ons meisje in als ze 1 is voor de basisschool (dan pas kan het) en dan wordt ze automatisch daar ook op de peuterspeelzaal opgenomen
hier op het cb het inschrijfformulier meegekregen. wachtlijst van een jaar dus moet nu inschrijven voor volgend jaar!
Hier kun je vanaf anderhalf jaar inschrijven, dan ben je wel zo ongeveer verzekerd dat ze met 2.5 jaar kunnen komen.
Wij hebben joey vandaag aangemeld, joey wordt 22 januari 1 jaar, dus we zijn volgens mij wel optijd kan beter optijd zijn dan te laat... groetjes angelique
Ik heb het vorige week op het CB gevraagd, bij ons kun je een kindje aanmelden als het 1 jaar en 10 maanden is.