Roddels...

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik moet dit even van me afschrijven. Ik ben echt zo ontzettend kwaad! Ik weet alleen niet op wie, maar daar kom ik nog wel achter!

Op 4 januari kwamen we erachter dat ik zwanger was. We hebben het aan niet veel, maar toch wel een handjevol mensen verteld. Stuk voor stuk hebben ze gezegd dat ze het voor zich zouden houden...

Nu ging het vorige week dus mis. Donderdag hebben we helaas door de gynaecoloog bevestigd gekregen dat ik een miskraam heb gehad. Die paar mensen die het wisten, heb ik het verteld. Misschien had ik er bij moeten zeggen dat ze dit ook maar niet aan de grote klok moesten hangen.

Ik kreeg vandaag een telefoontje van een bezorgde vriendin (die dus nog niet eens wist dat ik zwanger was). Die had dus zaterdag, nog geen 48 uur nadat ik het aan anderen heb verteld, gehoord dat ik een miskraam had gehad. En dan niet eens ergens thuis, één op één, nee, ze had het iemand tegen iemand anders horen zeggen, bij een concert. :evil:

Ik vind het wel heel lief dat ze belde en het deed me ook wel goed om met haar hierover te praten, maar hoe de hel is het mogelijk dat zulk nieuws uitlekt? Heeft iemand die ik vertrouw het nou door lopen lullen, of zit er hier iemand op het forum mee te lezen? En dan nog... wie haalt het nou in zijn/haar hoofd om het dan maar te gaan rondbazuinen aan mensen in mijn omgeving?

Ik ben er nog niet achter wie het is geweest, maar reken er maar op dat ik dit ga uitpluizen en dat ik de persoon in kwestie eens goed de waarheid ga zeggen. En niet te vergeten ervoor zorgen dat ik deze persoon dus nooit meer vertrouw met persoonlijke zaken! :evil:

BAH! :evil:

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

vreselijk zeg dat ze dat hebben gedaan.. als je een MK hebt gehad vooral.. dan heb je het al moeilijk genoeg met het tegen diegene te zeggen die het wel weten...
    succes meid!

3. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    He bah, denk je vertrouwen te hebben in mensen om je heen.
    Je zou daar nu helemaal niet mee bezig moeten zijn, maar met het verwerken van je MK.
    Ik wens je heel veel sterkte toe voor jou en je mannetje.

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    He bah, wat naar. Ik vind het zo onvoorstelbaar dat mensen dit doen. Maar kun je de vriendin die je belde niet vragen wie het was dan?

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Die had teveel op zaterdag. Ze weet het echt niet meer. En ik ken haar goed genoeg om te weten dat:
    1) ze waarschijnlijk echt te zat was om het nog te weten en
    2) ze te eerlijk is (en misschien te lomp-eerlijk) om te zéggen dat ze het niet meer weet, om iemand in bescherming te nemen.

Ze noemde wel een aantal namen op van mensen die er waren, maar niemand van die mensen hebben wij(!) verteld dat ik zwanger was, noch dat ik een MK heb gehad. :evil:

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik zou niet weten hoe je er dan achter gaat komen. Aan hoeveel mensen hebben jullie het zelf verteld?

Vind het hoe dan ook erg vervelend voor je dat het mis is gegaan. Sterkte.

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Joh, dat is wel klote zeg een MK! ... Sterkte...

Maar denk je niet dat het misschien zou kunnen zijn dat mensen bijv. jouw blog of nick kennen (wist ook dat ik je naam al eens gezien had, bleek via Marieke haar blog) en misschien iemand die zelf ook hier forumt of desnoods je nick heeft gegoogled (je weet het niet) terecht is gekomen bij je account hieren het zodoende weet?

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Zou je je hier echt druk om maken meissie? Probeer eerst eens je verdriet te verwerken, zulke mensen zijn de moeite niet waard en er komt vanzelf boven water wie het was hoor. De waarheid komt altijd boven water.

Offfffff topic: valhalla, wat ziet mijn oog? een cyclusbanner....spanneeenndd! :D Succes :thumup:

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Oh ja, mensen die over je roddelen zijn het aankijken niet waard! Jij bent jij en vermoedelijk interessant genoeg om verhalen over te vertellen ofzo? Hoe verdrietig ook.

Al is de roddel nog zo snel.... Ladyxochi d'r legerkistje vliegt perongeluk wel tegen je scheenbeentje, toch?

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vier. En een vriendin die hier komt. De overige mensen (waaronder familie) hebben geen contact met de groep van zaterdag.
    Dan is het nog een ontzettende klotestreek. En als dat het geval is, hoop ik dat de persoon in kwestie hier nu leest wat ik er van vind en als de sodemieter zijn/haar excuses gaat aanbieden.
    :) Dankjewel voor die opbeurende opmerking!!! :)
    *makes a mental note to wear her army boots next weekend*

Deel Deze Pagina