Snel stinken onder je oksels... Syneo 5?

Discussie in 'De lounge' gestart door kabouter24, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Wie herkent het probleem? Ik zweet heel snel en ga me zelf ook al snel ruiken. Heb alle deo's geprobeerd maar op gegeven moment lijk ik er immuun voor te worden en moet ik overstappen. Nu gebruik ik Syneo 5 sinds donderdag. Wie heeft hier ervaringen mee? En stinken jullie ook sneller als je ongesteld bent?

Xx

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Syneo 5 vind ik geweldig. Gebruik het al jaren met periodes.

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    oh echt? Hoeveel dagen werkt het bij jou?
    Heb namelijk donderdag avond voor het slapen gaan opgespoten...werkt 2 dagen perfect en kom net uit bed en stink ik dus weer best wel... echt raar! Maar moet wel vandaag ongesteld worden en dan stink ik dus sneller. Misschien heeft het daar mee te maken? En was je je oksels gewoon met zeep als je Syneo 5 hebt gebruikt?

4. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik gebruik af en toe syneo, ik zweet als ik zenuwachtig ben. Het werkt bij mij 3 a 4 dagen.
    Ik douche savonds, was mijn oksels net als anders. Na het douchen even goed afdrogen en dan syneo spuiten, 4 of 5 spraytjes per oksel. Dan half uur laten drogen, ik kijk dan ff tv in mn blootje op mijn slaapkamer :D Dan shirt aan en slapen. Sochtends douchen en gewoon mijn oksels wassen met zeep.

Zo doe ik het :)

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Odorex depper werkt ook perfect.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Syneo 5 werkt hier perfect, zo voor een dag of 3.

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Odorex depper heb ik nu. Werkt ook goed ja. Dag of 3-4. Syneo dagje langer. Ik doe ook na het douchen en verder normaal wassen.

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Syneo5 werkt hier super. Ik gebruik het meestal om de 4 a 5 dagen. Maar ik gebruik ernaast wel gewoon normale deo voor de frisse geur, dus dat kan je smorgens ook gewoon gebruiken.

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Op zich stink ik niet snel onder mijn oksels, maar twee jaar geleden ben ik gevallen en was mijn rechter schouder uit de kom en een stuk van de schouder kop af gebroken, sinds dien stink ik veel sneller onder mijn rechter oksel.....:( Ik ken syneo 5 eigenlijk niet maar misschien is het iets.voor mij dus bedankt voor de tip!:)

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Had het n m'n bevalling.. Schijnt met borstvoeding samen te hangen ;).. Goede tip!

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Normaal zweet ik echt weinig maar door lyme heb ik van die zweetaannvallen. Heb nu geloof ik Rexona,die werkt prima. Voor de rest maar af en toe een washandje :(

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Deze heb ik ook. Al jaaaaren!
    gebruik m elke dag na het wassen / douchen want het werkt totdat je je oksels weer wast. Ik was het wel eens vergeten en na een paar uur rook ik mezelf weer...
    verder gebruik ik een gewone spray deo voor een fris gevoel.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.934
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik gebruik syneo5 af en toe bij bijzondere gelegenheden. (bijv voor mijn eigen trouwdag of andere feestjes in de zomer). Echt momenten dat ik zeker niet met natte plekken wil lopen! Het is wel een beetje timen, vind ik. Het werkt zeker geen5 dagen bij mij. Misschien een dag of drie. Maar het is wel 'scherp' spul, dus de eerste uren na het scheren kan ik het echt niet gebruiken.
    Het voelt voor mij niet goed om het permanent te gebruiken. Je moet toch zweten, tenslotte. En ik vind het wat onnatuurlijk om dat altijd maar te proberen tegen te houden.

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Rollers werken 100 x beter dan sprays.

15. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik zweet ook veel en snel. Ik gebruik Deoleen, is een wat duurdere deodorant, maar ik merk echt verschil.
    Soms heb ik het idee dat mijn deo 'niet meer werkt'. Dan gebruik ik even weer een ander merk, meestal rexona.
    Senseo5 nooit gebruikt, omdat ik hoorde dat dit de zweetklieren afsluit en je moet het toch kwijt..

16. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oh oke, dus jij wast ook gewoon nog je oksels met zeep :) wist namelijk niet zeker of dit mocht..

17. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    oh echt? volgens mij heb ik ergens gelezen dat je geen normale deo op mag doen als je Syneo 5 gebruikt...

18. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Nou graag gedaan, ben benieuwd of het gaat werken :) Succes !

19. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Haha ik heb een snellere tip. Als ik moet werken kan ik geen half uur mn oksels laten drogen :p
    Ik zet de föhn erop :p Nog geen minuut en werkt perfect kan meteen aankleden

20. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Therme spray werkt hier het beste, 17 euro maar ue doet er erg lang mee

Deel Deze Pagina