welk merk kinderwagen heb je?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door allegria, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk merk kinderwagen heb je?

1. mutsy

2. quinny

3. bugaboo

4. stokke

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. allegria

allegria Actief lid

10 nov 2008
    139
    0
    0
    Beste mensen,

Ik ben dan wel nog niet zover dat ik een kinderwagen mag gaan uitzoeken :oops: toch zou ik graag willen weten wie welk merk heeft en of het wel of niet bevalt. Ik denk dat andere mensen er net zo goed veel aan zullen hebben. Ik heb (denk ik) de meest voorkomende merken opgeschreven hoop dat ik het zo goed doe ;)

groetjes allegria

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb de bugaboo en vind het een super fijne veelzijdige wagen.

3. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Ik heb een quinny. Welliswaar niet een nieuwe. Deze is van m'n zus geweest. Toch is ie nog in erg goede staat. Het enige nadeel is dat het voorste wiel geen zwenkwiel is...dit stuurt wat lastig het bochtje om.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    We hebben de Quinny speedi, we zijn er zeer tevreden over.

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Mis het antwoord Andere.
    Wij hebben een Teutonia (een degelijke duitse kinderwagen) en daar zijn we heel tevreden over.

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben een x-adventure een mooie degelijke wagen. Maar reuze onhandig mee te nemen in de auto. Veel te groot.

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben een mutsy super ding

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    N oude quinny zonder zwenkwielen. Ik raadt je aan om r iig 1 mét zwenkwielen te nemen.

9. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Ik ben zeer tevreden over mijn Quinny Speedi. Omdat wij beide lang zijn hebben we voor deze wagen gekozen, hij is fijn hoog. Superwendbaar, wel wat breed, makkelijk in te klappen.

10. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    wij hebben ook de quinny speedi, hoor er hele goede verhalen over. nog even en dan mag ik ermee gaan showen :D

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb de Bugaboo Bee. Omdat wij geen lange stukken achter elkaar wandelen met de kleine, hebben wij voor deze wagen gekozen. Er is namelijk geen babywagenbak opzet. Wel kun je deze wagen snel gebruiken omdat hij in een ligstand kan, en in combinatie met het babynestje ligt ze heel comfortabel. Een ander voordeel is dat hij redelijk klein is dus met winkelen en het openbaar vervoer komt dat heel mooi uit.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Wij hebben een Mutsy en die bevalt prima.

Het is wel goed om jezelf af te vragen wat je met de kinderwagen wilt doen? Woon je in de stad, reis je veel met het ov of de auto, maak regelmatig (bos)wandelingen met de hond etc.? Daarop zou ik dan je keuze baseren. De consumentenbond heeft vorig jaar trouwens ook een hoop kinderwagens getest, kan handig zijn om te weten welke goed scoorden en wat goede of zwakke punten zijn.

13. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    mijn wagen staat er niet tussen!

Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben de Bugaboo Cameleon.
    Erg makkelijk in en uit te klappen en hij past zelfs in mijn kleine kofferbak.
    Verder is hij erg wendbaar, lichtgewicht, heeft een lange kinderwagenbak en een kleine draaicirkel. En nooit meer lekke banden.

15. daantje13

daantje13 Lid

4 jul 2008
    29
    0
    0
    Wij hebben een Maxi cosi Mura 3. Stoere en degelijke wagen, daar kan papa ook achter lopen 8) ;)

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik heb de quinny buzz 3 met 3 wieler, handige kinderwagen vind ik

17. allegria

allegria Actief lid

10 nov 2008
    139
    0
    0
    Het gaat hard met deze poll had ik niet verwacht ;) jammer dat ik nog niet mee kan stemmen maar ik heb er weldegelijk wat aan en ik denk andere met mij! dus alvast hartstikke bedankt voor de reactie. maar eigenlijk hebben we nog meer stemmen nodig dus ga zo door allemaal

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    x-adventure heb ik, alleen in de auto dat is wat rottig dan moet ik eerst 2 wielen er afhalen voor dat het er in kan.
    maar verder een goede wagen.

tegen de tijd dat je zover bent voor een wagen, gewoon naar een winkel gaan, de wagens pakken en door de winkel heen wandelen, kanje kijken wat jij het prettigst vind.

19. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    MURA 4 van Maxi-Cosi

Hééééérlijke wagen om mee te wandelen. Heel stabiel en gaat lekker soepel door de bochten enzo. Groot boodschappending onderin dus lekker wandelen naar de C1000. Stuurtje is geweldig!

Nadeel is dat hij erg groot is en dus onhandig om mee te nemen in de auto. Het onderstel is ook zwaar dus dat vind ik ook een minpunt.

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wij hebben een urban jungle, is heel licht om te sturen, wel lang opgevouwen dus je moet wel even passen in de auto mar daarintegen weer niet dik en breed ..

Deel Deze Pagina