Hey meiden! Ik ben opzoek naar meubeltjes en heb al een beetje georienteerd bij de Leenbakker,Kwantum en Ikea. Heb je nog meer van dit soort winkels in deze prijsklasse? Woon express en duurder zoek ik niet. Iemand enig idee?
Profijtmeubelen? Maar weet eerlijk gezegt niet welke prijsklasse dat is. En ik zie weleens een folder van jisk of jiks, ziet er leuk uit moet ik zeggen
Wij hebben hier in de stad Woon outlet. Die zit ook in Alkmaar. Ik zie dat je uit NH, komt. Het is niet altijd goedkoper, maar als je goed zoekt, lukt het vaak wel. Onze salontafel komt er vandaan en die was 100 euro (vergeleken met trendhopper, zelfde soort model/houtsoort, betaal je daar het dubbele.) En marktplaats! Wij hebben hier een combi, Ikea, Marktplaats, Woonoutlet. En ik heb een aantal meubels van mijn overleden oma staan, die ik geschilderd heb. Met een klein budget moet je soms een beetje creatief zijn
Nou weet je, de meubeltjes die ik heb zijn gewoon prima, maar ik wil over naar wit. Heb er over gedacht om ze te verven maar ben bang dat het gewoon niet zo mooi wordt zoals je ze in de winkels koopt dus vandaar.
ow ok! sorry hmm dacht dat dat een vrij goedkope winkel was ook maar verven ( of spuiten) is best goed te doen joh! of heb je geen lieve kennis, oom ofzo die dat kan? succes hoor mijn schoonma knapt ook meubel op dmv verven en spuiten en is mooi hoor
Toevallig hebben wij ze wel overgeschilderd, van donker grenen (echt van die "oma" meubelen) naar wit. Als je ze maar goed schuurt en zeker 2 keer in de witte grondverf zet en daarna 2 of 3 keer overschilderd, wordt het zeker mooi. Het kost alleen wat tijd, dat wel. En je meubels moeten daar natuurlijk geschikt voor zijn. Als dat niet zo is, kun je altijd op zoek naar tweedehands meubels, die je gaat opknappen.
Het is echt hout, grenen.Dus dat zou imo dan goed te behandelen zijn. Heb je een foto van jou meubels?
nou meid. buiten het feit dat ze mooi schildert is ze niet aardig hahahahha en ik had dus ook over een aardige kennis
Ik heb een foto van het buikkastje van mijn oma. PB anders even je email adres, dan verstuur ik hem via de mail.
Profijt meubelen is ook niet erg duur. Of wat vind je van zoiets, is ook niet erg duur: Marktplaats.nl > Landelijke Gerestylde Tafels # Landelijk Wonen # - Huis en Inrichting - Tafels | Eettafels