Shoesme babyproof of extreem flex

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Appel28, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van bijna 11 maanden staat al erg stevig. Ze loopt al vanaf 8 maanden langs de tafel en loopkarretje. Thuis voornamelijk op blote voejes.
    Nu zet ze af en toe een stapje of 2 en gaat dan snel weer zitten. Staan kan ze goed los maar kruipt ook nog veel omdat dat natuurlijk veel sneller gaat.
    Alle slofjes die ik heb zijn te klein.

Wat zal ik nu kopen voor buiten, shoesme babyproof of extreem flex? Of heeft iemand een andere goede tip?

Bedankt!

2. soeee

soeee Niet meer actief

Absoluut de babyproof :)

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.471
    3.922
    113
    Vrouw
    Idd babyproof.
    Alhoewel ik voor die paar stappen m'n zoontje ook gerust op blote voeten of sokken liet lopen buiten.

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Had geen idee. Onderkant van de schoenen bekeken en er staat op: extreme flex... :D
    Die dus

Hij staat steviger met schoenen dan zonder moet ik zeggen. Gebruik ze meer voor buiten als het kouder is of naar de kinderboerderij. Dan vind ik schoenen aan de voeten wat hygiënischer aangezien hij dan altijd aan de hand mee stapt tussen de geiten.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik zou ook voor de babyproof gaan. Voor mijn dochter heb ik de extreme flex schoenen gekocht toen ze echt al wel vrij goed los kon lopen. Daarvoor dus de babyproof, ik vind de zolen echt een stuk flexibeler dan de extreme flex. Dat moet natuurlijk ook, maar het verschil is duidelijk voelbaar en dat merkte ik ook aan mijn dochter in het begin.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    De babyproof schoentjes kopen.
    Mijn dochtertje liep met 13 maanden maar de eerste extreme Flex pas gekocht toen ze echt stevig liep. Daarvoor op de babyproof gelopen ook buiten zelfs in de winter was dat gaat prima zit prima zooltje onder voor buiten te stappen.
    De extreme Flex zou ik echt nog mee wachten nu goede schoenwinkel zou ze je ook wel afraden nu.

7. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thx ladies! Heb babyproof besteld, nu hopen op de goede maat!

8. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Mag ik even inspringen op deze vraag.... :D

Ik moet me nog verdiepen in de verschillende schoentjes, dus voor mij al handig om deze verschillen te lezen. Echter vroeg ik me iets af over het eerste schoentje.... Mijn dochter loopt ook nog niet los, maar wel aan tafel, bank, muur etc. Nu loopt ze over het algemeen op blote voeten of sokken en heb ik voor buiten van die leren slofjes. Is dat ook genoeg om te gebruiken tot ze helemaal los kan lopen en schoenen met een flexibele aan kan schaffen of is het verstandiger om in de tussentijd nog een schoen zoals Shoesme babyproof aan te schaffen. De leren slofjes zullen waarschijnlijk wat sneller slijten bij buitengebruiken dan de Shoesme babyproof, maar maakt het verder nog uit qua kwaliteit?

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hier altijd de babyproof gekocht. Voor mijn zoontje pas extreme flex gekocht toen hij een aantal maanden (maand of 4) goed los liep.

Verschil tussen slofjes en babyproof schoentjes is ook de stevigheid. Slofjes bieden geen steun. Ik zou persoonlijk zodra ze echt losse stapjes zet babyproof kopen en als ze een aantal maanden gied loopt pas overstappen op de extreme flex.
    Of ze moet een groot voetje hebben dan lukt het niet ;) babyproof gaat t/m 22

10. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Indd babyproof.. als ze een week of 6 goed loslopen dan kun je kijken voor andere schoentjes (bv extreme flex of die van Jochie)

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    babyproof!
    weet niet of je dochter brede voetjes heeft?
    Anders zou ze de babyproof niet eens passen...

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Babyproof! Erg fijne schoentjes.

Deel Deze Pagina