Gewoon uit nieuwsgierigheid.. hoe oud was/waren jou kind(eren) toen de eerste plas op de pot gedaan werd? Mijn dochter was 12 maanden, zette haar op de pot en op goed geluk deed zij net een plasje. Nu is ze 14 maanden (precies) en doet ze sinds enkele dagen elke dag wel een plas op het potje. Vind het zo knap van haar
Onze oudste hebben we nooit eerder op de pot gezet dan 2,5 Gewoon de luier af drie dagen drie natte broeken per dag en hij was meteen de hele dag zindelijk na die drie dagen. Onze middelste wou vanaf 1 jaar en 9 maanden zeld poepen op het potje maar plassen niet, vanaf 2,5 werd ze plas zindelijk op de zelfde manier als onze zoon, Onze jongste plast nu elke keer op het potje als ze gaat douchen, zodra ze de douchestraal hoort moet ze plassen... Maar wel pas als de luier af is, en dan zetten we haar op het potje en plast ze We zetten niet meerdere keren per dag de douche aan zodat ze gaat plassen hoor, het is 1 keer per dag of in de twee dagen dat ze gaat douchen en dan plast ze dus op het potje onze jongste is nu 16,5 maand
Ik lees even mee, onze dochter is nu 14 maanden en vraag me af hoe en wanneer ik hiermee moet beginnen.
Geen idee wat en of er richtlijnen voor zijn maar wij zetten kinderen zodra ze kunnen staan/lopen (rond 1 jaar) op de pot, op mijn werk (kdv). Mijn dochter loopt niet maar ze was zo met haar pot aan het spelen dat ik haar er op gezet heb, en met succes..
zo knap...!... Hier rond 1,5 begonnen en toen ging hij zitten en zei pssssss.... ... rond een maand of 20 denk ik plaste hij op het potje. en rond 2 dacht ik dat hij klaar was voor een onderbroek... toen niet gedaan omdat ik hoogzwanger was. Nu is hij inmiddels 2,5 en zindelijk.