Hallo meiden, Even een heel andere vraag dan alle vragen over onze kindjes. Onze jongens zijn gek op knuffeltjes van Keptin Jr. Deze knuffeltjes hebben we gekregen van de Synagisverpleegkundige, daarom stel ik mijn vraag eerst hier. Zijn hier meiden die deze knuffeltjes ook hebben gekregen, maar er niets mee doen? Zou ik ze dan van je over kunnen nemen? Ik zoek een blauwe én een rode. Via deze link zie je een voorbeeld: http://www.spelendwijzer.nl/shop/popup_ ... -JR&area=C Ik hoop dat iemand ons kan helpen!
Volgens mij heeft de kinderafdeling van het ziekenhuis ze nog wel. of het bureau bellen van de RSVprik Succes
heb ff gezocht: het is een donkerblauwe/zwarte. Thomas doet er niks mee, dus je mag 'm hebben. Hoe wil je het doen? Zal ik 'm gewoon in een enveloppe kunnen stoppen?
Volgens mij verkopen ze hem in het keetje (winkeltje buiten ivm verbouwing) van het Sophia kinderziekenhuis! (ik zie dat je daar toch heen moet )
Echt waar?! Daar ga ik dan zeker eens kijken. Ik ken dat winkeltje trouwens helemaal niet. Was dat er altijd al? Maar ik ben dus nog steeds op zoek naar een rode, dus als iemand die nog heeft liggen...
Echt waar?! Dat zou heel erg fijn zijn. Wat wil je ervoor hebben? Zal ik een pb met mijn adres sturen?
Ze zijn inderdaad gewoon te koop. Wij hebben ze zelf gekocht bij een gewone babywinkel. Via de site van Keptin kan je de winkels en websites vinden waar ze te koop zijn.