wanneer bellen jullie?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Noukie1805, May 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    De meeste van jullie weten ondertussen wel dat mijn dochter niet echt lekker in haar vel zit. Nu is ze vannacht echter voor het eerst echt ziek geworden, begon met spugen. Nu is ze hangerig, terwijl ze normaal echt geen seconde stil kan zitten hangt ze nu wat op schoot en valt elke x in slaap. Ze spuugt alles wat ze binnen krijgt met een boog weer uit en heeft koorts 39 graden (haar normale temp is 36,5). Ze heeft rode bultjes rond haar mond maar die had ze van de week al en nu ook een rode vlek op haar wang. Ze ligt nu te slapen. Dit kan ik toch nog wel even aankijken tot morgen? Wanneer bellen jullie de ha?
    Bedankt!

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,269
    6,179
    113
    Ik weet niet hoe oud ze is? Onder de 6 maanden zou ik sowieso even bellen, maar als ze nu suf/afwezig is zou ik ook bellen hoor!
    Het zal vast een virusje zijn, maar misschien krijgt ze te weinig vocht binnen. Die kleintjes raken zo snel uitgedroogd. :(
    Beterschap voor je dochter!

3. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Mee eens hoor, ik zou ook ff de hap bellen!

4. Nike

Nike Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,792
    0
    0
    Plast ze nog? Als haar luier nog gevuld is, dan krijgt ze in ieder geval nog wat vocht binnen.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De HAP Heeft mij toen der tijd verteld dat als ze de helft van hun voedingen laat staan, je moet bellen. De koorts opzich is nog niet zo erg, maar als ze te weinig vocht binnen krijgt wel.

6. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    Ze heeft een paar hapjes fruit en toch nog wel 120cc van haar fles op. Haar luiers zijn wel erg droog, dat vond ik vannacht ook al, maar denk dat ze zo toch wel genoeg vocht binnen heeft toch? Ze hangt de hele tijd op mijn borst en nu slaapt ze weer even. Haar temp was net 38,5. Denk dat we het nog wel even kunnen aankijken zo toch? Ooooh wat een zorgen brengt het moederschap toch met zich mee ;)!

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hoi,

als je vindt dat ze weinig plasluiers heeft zou ik toch wel even bellen hoor...

8. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    Mmmm tja mssn toch even bellen. ze kreunt en jammert alleen maar en wil nu niks meer drinken zelfs haar speentje wil ze niet :(
    Heeft niet meer gespuugd iig maar het komt wel elke x omhoog, dan slikt ze het weer weg.
    Bedankt iig dames!!

9. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook even bellen.
    Wat zei de ha?

10. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

Feb 11, 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Ik bel als IK het niet meer vertrouw.
    Oftewel: als hij erg anders is dan normaal; lees slap, lusteloos.

11. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    Haar koorts liep al snel op tot boven de 40 graden en ze was elke keer maar een paar seconde wakker en viel dan weer in slaap dus toch even op de hap geweest, maar ze was niet uitgedroogd en toch nog `bij` genoeg. Wel moesten we het in de gaten houden en haar vannacht nog elke x wat te drinken geven. De avondfles spuugde ze weer uit en na een paar slokken water in de nacht kreeg ze diarree (echt water tot onder haar oksels voor en achter :$), maar ze heeft ook wel weer geplast en vanmorgen de ochtendfles wel binnen gehouden. Haar koorts is wel alweer 39 graden en ze is nog steeds erg moe en slapjes. We houden het nog even in de gaten!

12. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Goed dat je gegaan bent. En nu inderdaad goed in de gaten houden. Veel beterschap!

Share This Page