kinderfeestje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamsvan, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hallo

mijn zoontje gaat al sinds begin van het schooljaar heel goed om met een klasgenootje van hem. nu hebben die al paar keer bij elkaar gespeeld. ook heb ik zelf redelijke leuk gesprekken gehad met moeder, alleen lijkt nu sinds ons laatste gesprek (eind april) anders,
    kindjes hebben niet meer samen gespeeld (bij elkaar dan) (gelukkig wel gewoon op school. ook hoor ik veel vaker van mijn zoontje dat het bewuste kindje hem dus nu afentoe pijn doet. maar goed de volgende dag of zelfs een kwartier later na dat me heeft verteld speelt die wel, gelukkig lost die het op door het aan de jufvrouw te vertellen.

nu open ik deze topic niet om wat er op school gebeurd, maar omdat het klasgenootje nu binnenkort dus jarig is, ik hoor de moeder op school plein dus veel over plannen over het verjaardagsfeestje, ik heb haar zelf de uitnodigingen zien geven aan ouders, nu heeft mijn zoontje dus geen kaartje gekregen.

nu durf en ga ik niet vragen waarom mijn zoontje niet mag komen, maar toch zit ik er wel mee, waarom is mijn zoontje voor speelafspraakjes bij elkaar thuis wel goed maar niet voor zijn verjaardag..

ik zit hier best wel mee zeker aangezien heel vaak die voorbereidingen van het feestje hoort,
    nu heb begrepen dat zijn klasgenootje volgend jaar sowieso naar een ander school gaat.
    gelukkig merkt mijn zoon nog niet veel van verjaardagfeestjes en uitnodigingen en het klasgenootje praat er volgens mij naar mijn idee ook niet over.

het is vooral dat ik er best mee zit, hoe kan het best met dit soort ervaringen om gaan ook in de toekomst,
    Hoe doen jullie dat ?

2. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Tsja het is sneu. Maar vaak hebben kinderen een boel vriendjes en vriendinnetjes. Dan word het toch kiezen wie wel en wie niet komt. Ik denk dat je zoontje er maar gewoon aan moet wennen dat hij soms teleurgesteld word.

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    gelukkig heeft hij het niet door :), ik vind zelf zo sneu en vroeg me af hoe ik er zelf mee om kan gaan, maar goed dat gaat denk van zelf wel beter worden. :cool:

4. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik snap wel dat je het sneu vind voor je zoontje. Hij word vast vanzelf een keer uitgenodigt.
    Ik heb het nu ook met kinderfeestje van mn oudste. Ik heb een auto bijgeleend en dan kan ik maar 7 kinderen vervoeren. Dus moet ik toch keuzes maken wie wel en wie niet.
    2 vriendinnen die ze van baby af aan kent komen niet. Het is heel sneu voor ze. Maar ik heb gekozen voor kinderen van school waar ze de laatste tijd toch vaker mee speelt

Deel Deze Pagina