Mijn dochter is bijna jarig en gaat trakteren op de peuterspeelzaal en bij de gastouder. Bij de psz gaat ze een beker met naam van een kind, krijtje en ontbijtkoek geven. Maar... wat moet ze uitdelen bij de gastouder. Daar zijn in totaal 6 kids. 4 zijn 3+ en 2 zijn er nog baby.
Wat leuk die bekers. Waar heb je die vandaan? Ik ben ook druk aan het nadenken wat te trakteren. Mijn zoontje wordt bijna 2 en ik wil dan wat geven op het kinderdagverblijf. Hij zit op een groep van 0 tot 4 jaar. Lastig hoor.
Ook een Silhouette Cameo? Blijft dat zitten in de vaatwasser op plastic? Ik was van plan om de juffen een koffiemok met naam te geven maar voor de kinderen wist ik het nog niet.
Hoe oud zijn de baby's? Zijn ze oud genoeg voor een fruithapje (en mogen ze dat) dan zou ik voor de ouderen een knijpfruitje halen en versieren (eventueel met een doosje rozijntjes) en voor de baby's een fruitpotje
Ja fruit mogen ze. Ze zijn (bijna) 1. ze krijgen ook al een stukje banaan of een biscuitje van de gastouder.
Kijk maar eens op pinterest en dan zoeken onder bananen traktatie Genoeg ideeën over hoe je een banaan kunt trakteren
Ik gebruik hier inderdaad ook pienterst voor en dan zoeken op gezonde traktatie. Ik trakteerde met 3 jaar op fruit spiesen.
Ik zou ook de ken aan iets met fruit of rozijntjes. Hier gaan we vlinders mankement een wasknijper (beschilderd) op een zakje. Beide kanten wat anders erin en voilà!