Knutsel-ideeen?

Discussie in 'De lounge' gestart door FB1984, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

www.speelzolder.nl
    staan ook leuke dingen op als aanvulling op de rest hier ;) staan leuke dingen tussen!

Ik las iets over stempelen met bladeren en verf erg leuk maar dan niet de bladeren in de verf dopen!!! maar met een kwastje er verf opsmeren!! ;) ff een tip anders word het wel een heel gesmeer natuurlijk.

Hier 2 jongens maar ook die zijn fan van knutselen. Er hangt hier genoeg aan de kastdeur ;)

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Haha dit vroeg ik me ook af... Ik lees vingerverven en met vouwblaadjes dingen maken en weet ik wat nog meer, dat gaat m hier niet worden ;)

Hij vindt het nog heerlijk om met zijn speelgoed te spelen, ik vind het wel prima. Als ik hem een tekening en wat kleurpotloden geef dan is hij het binnen 5 minuten al zat en ligt alles op de grond.. Ik denk dat onze zoon er gewoon nog niet aan toe is..

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik typ bij google 'knutselen herfst' in en klik dan op afbeeldingen.
    Gisteren en vandaag flink aan het knutselen geweest.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier nog twee. Knutselen met wcrollen is ook een hit.. maar lenn vindt knutselen sowieso geweldig.

Voor het lijmen gebruik ik een verfbakje en kleine verfroller. Zit de lijm tenminste niet overal :D

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dochter is er ook nog te klein voor, wel jammer want ik vond vroeger knutselen ook zo leuk en kan niet wachten om het samen met haar te doen. Vingerverven snapt ze nog niet of ze vindt er gewoon geen ruk aan en van die dikke potloden gebruikt ze als drumsticks....
    Ik moet dus helaas nog een jaartje wachten en voor nu iets anders verzinnen :)

6. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    wat leuk luuz.

Deel Deze Pagina