ik wil met mijn man naar een beautycentrum (ik ben de echte naam effe kwijt) waar je niet verplicht naakt moet zwemmen of wat dan ook naakt, we willen dus gewoon naar zo'n plek waar je kan zwemmen gemasseerd kan worden e.d. waar je dus gewoon op zijn minst je badkleding aan mag houden. wie weet zo'n plek, en wie weet hoe dat ook weer heet :x ik ben het effe kwijt
nee daar heb ik al naar gebeld en je moet gewoon naakt zwemmen en ook de behandelingen moet je naakt zijn @elmo wat is voorbarig?
www.thermae.nl heb even gekeken bij huisregels.....baden verplicht MET badkleding sauna verplicht zonder.... massages kunnen volgensmij vast met hoor...staat er niet specifiek bij lekker genieten!
hier sluit ik me bij aan en je kan eens kijken bij termaalbad in Arcen , dit is ook zoiets met kruidenbaden en stoomcabines etc.... groetjes van Ramona
Hier in het noorden, in Nieuweschans, is ook eentje, Fontana. Kun je ook gewoon je badkleding aanhouden. Naakt sauna enzo zit achter gesloten deuren. Maar ik weet natuurlijk niet of dat te ver weg is...
Naar zo'n naakte toestand zou ik ook niet willen ik wil helemaal geen slingerende slurfjes en Noorse boskatten zien heheh. Thermae zou dus ook wel wat voor mij zijn.
vindt het ook wel wat voorbarig, ben je zo bang dat iemand een opmerking maakt? alhoewel, ik durf ook geen taalfouten meer te maken haha maar thermae2000 in valkenburg vind ik toppie , weet niet in welke provincie je wat zoekt is mischien wel handig om erbij te vermelden
Nou ik ben een half jaar geleden geweest in veenedaal met me vriend voor het eerst En idd naakt zwemmen en ik ben ook niet te slankste en maar liepen nog meer mensen die echt niet slank waren. Maar eerst de hele tijd braaf met een handoekje om lopen en opgeven moment ga je wat relaxster zijn en dan moet je gewoon niet nadenken! We vonden het heerlijk kwam om 11:00 aan en zijn om 0:00 weggegaan! En dan hadden we alle behandelingen scubben van de huid enzo enzo ehmmmm
Je bedoeld een Beautyfarm? Bij de zwaluwhoeve heb je ook een bikinidag. anders gewoon ff googelen, want er moet vast iets zijn waar je met badpak kunt komen. Ga binnenkort een weekend weg, en ik heb ook een hotstone massage geboekt.Het is helaas niet samen, maar ik geloof wel naakt. Nou boeit me niet veel, ik lig dan op m'n buik en dan zien ze toch niks. Die mensen die daar werken vinden dat net zo normaal hoor! Trouwens leuk idee, past echt bij deze periode van het jaar. Denk dat Elmo met voorbarig bedoeld, dat jij nu al denkt dat het weer uit de hand gaat lopen met dit topic.
Ik weet zeker dat je in het Sanadome badkleding mag dragen. Dat is de reden dat ik daar juist niet naar toe ga, vind het fijner zonder.