Kletsclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door BabyAngel, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier zijn we dan!!!
    Hier kunnen we fijn kletsen.

Ik ben zometeen richting Luik!
    Shoppen met wat vriendinnen en de eerste babykleetjes kopen.
    Morgen de geslachtsbepaling en kan nu van beide iets kopen want GEB volgende week toch 2 kraambezoekjes.
    Beide een ander geslacht,dus komt mooi uit.

Hoe is het weer bij jullie?
    Hier schijnt de zon en af en toe komt er een wolk voor.

Fijne dag lady's!

Xxx

2. LindsayRRM

LindsayRRM Nieuw lid

18 jul 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Ben wel benieuwd hoe t met iedereen is.;)

3. mamaatje24

mamaatje24 Nieuw lid

18 jul 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lady's

Hier gaat het super! Inmiddels 8 weken en 3 dagen zwanger van ons wondertje!
    Sinds januari dit jaar zijn we verhuisd naar een andere wijk en een grote eengezinswoning!
    Inmiddels is joy alweer 6 en zit ze sinds kort op paardrijden! Wat ze helemaal geweldig vind, ze heeft nu nog priveles kaar hoopt straks samen met jisca in de les te rijden! Verder gaat ze volgend jaar naar groep 3 en heeft er super veel zin in!
    Jadey is alweer 4,5 en zit op zwemles wat ze heel leuk vind! Ons kleine boefje doet aankomend schooljaar nog een keer groep 1 omdat ze een late leerling is!

Liefs inge

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat gezellig meiden!

Hier gaat ook alles goed.
    We hebben vorig jaar een huis gekocht en woon dus niet meer bij mijn schoonouders!! Heerlijk!!
    Ben zwanger van ons 2de wonder,nu 14wk en 1 dag. Hahaha
    Morgen krijgen we te horen wie er in mijn buik slaapt.
    In maart Ookal Zwanger geweest maar een mk gehad.
    Bij de echo kregen we te horen dat ins vruchtzakje leeg was,dus geen vruchtje.
    Ben toen 6dg later gecuretteerd,gelukkig is me dat meegevallen.

Helaas kreeg Moreno een week later weer last van epilepsie en heeft hij weer in het ziekenhuis gelegen.
    Ondertussen heeft hij het alweer 4x gehad.
    1x was op school en de juf was zich rot geschrokken ondanks dat ze ervan af wist....het blijft ook eng om te zien!
    Hij heeft gelukkig geen val aanvallen maar hij raakt meer intrans en is helemaal in staar.
    Als de hersenen de klap hebben opgevangen zijn ze moe en wil Moreno slapen.
    Daardoor gaan zijn ogen dicht vallen en lijkt het of hij zijn bewustzijn verliest.
    Hij krijgt bij een lange aanval een spierverslapper toegediend.
    Als hij daarna 2uurtjes geslapen heeft is hij gelukkig wel weer de "oude".
    Maar het blijft lastig als hij gaat spelen op straat of bij vriendjes.
    Voel me dan niet op mijn gemak maar wil hem niet beperken...moeilijk dus!

Zo ik ga de bank op,ben moe van het schoppen! Hahaha

5. Alexa1987

Alexa1987 Nieuw lid

19 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej, het is gelukt.

Hier een berichtje vanuit mijn 'vakantiebed' in Limburg, ghehe. Dit was een goed idee van je, Melanie!

@melanie: via fb wel wat op de hoogte gebleven, maar lijkt me idd heerlijk om lekker eindelijk je eigen plek te hebben. Hoe is t met de tuin? En wat heftig van de aanvallen van Moreno! Epilepsie das niet niks! Dat ze maar snel de juiste middelen vinden om de aanvallen onder controle te houden!!! Hoop dat ze vandaag kunnen zien of moreno er n broertje of zusje bij krijgt!!

@inge: nja wij zijn goed op de hoogte van de ontwikkelingen, ghehe.

Met mij gaat t ook goed! Nog steeds op dezelfde plek in ons huisje in Tilburg. Ik heb inmiddels mn spw diploma kinderopvang gehaald, maar geen baan wegens teveel beperkingen en te weinig aanbod. Ben dus thuis en bevalt me tot op heden ook goed.

Inmiddels is Jisca zes en het is te merken. Klaar voor groep 3. Hoewel ze de juf wel erg gaat missen. Er ligt al n heel pakket knutselwerkjes voor haar klaar. Zoals Inge al zei, zit Jisca ook op paardrijden. Nog ff de priveles door en dan met joy in de groepsles :) Wat ik erg leuk vind is dat Jisca een super goede vriendschap heeft gesloten met n meisje bij ons n paar deuren verderop in de straat. Samen zaten ze in de kleuterklas en nu gaan ze ook samen naar groep 3! Echt twee handen op één buik.

Ninke wordt 30 september vier jaar. Ein-de-lijk mag ze dan ook naar school. Ze kan niet wachten tot ze ook naar juf Sep mag (ze komt in Jisca's oude klas). Verder is ze de grootste knuffelkont die ik ken, maar verder is ze klein. Van de week werd ze nog TWEE geschat, hahaha. Ze mag wel vaak gratis ergens naar binnen, ook al zeg ik eerlijk dat ze drie is! :p Nu zit ze op de psz en daar heeft ze t goed naar dr zin.

Dat was t wel ff voor nu denk :) Fabian is ff broodjes halen en dan gaan we zo maar eens ontbijten :)

6. blessed2boys

blessed2boys Nieuw lid

19 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Meiden!

wat leuk om te lezen dat alles zo goed met jullie allemaal!
    vervelend voor Moreno melanie! en kan me voorstellen dat loslaten moeilijk is met betrekking tot buiten spelen of zelfs naar school laten gaan!!
    en een meisje jeejj je droom is uitgekomen hihi gefeliciteeerd!!!

Hier gaat ook alles goed! werkte hiervoor in de ouderenzorg.. en wou altijd ook een diploma hebben om met ouderen te werken dus heb toch maar een versnelde deeltijd opleiding voor Pedagogisch medewerker gevolgd die heb ik in mei behaald dus na lang lang in de avond studeren eindelijk klaar! ik werk sinds kort in een kinderdagverblijf wat erg leuk is! ik kan de boys ook meenemen dus ideaal.!

Met mijn jongens gaat ook alles goed! oudste al weer 5,5 jaar hij gaat nu naar groep 2 en is helemaal blij want hij is nu de 'oudste' hij heeft het erg naar zijn zin op school, veel vriendjes heeft hij, en 2 meisjes zijn verliefd op hem dat vind hij niet zo leuk van meiden wilt hij niks weten, hij vind meiden maar stom op dit moment... hahaha verder is hij heel lief voor alle kinderen uit zijn klas en luistert hij heel goed naar de juf een voorbeeld leerling terwijl hij thuis echt bijdehand kan zijn haha verder heeft hij continurooster sinds een jaar wat ideaal is! hij is vroeg klaar en heeft de hele middag vrij

onze jongste is al weer 3,5 jaar onze ondeugend mannetje!! net als zijn broer een heerlijk vrolijk mannetje!
    hij heeft het erg naar zijn zin op schooltje en heeft ook al 2 beste vriendjes echt leuk om te zien hoe kinderen op die leeftijd al echt naar elkaar toe trekken en vriendschap kunnen hebben. maar hij kan niet wachten tot hij naar de grote school mag!

verder zijn J en J heel gek op elkaar heel lief voor broers zijnde en ook zorgzaam en beschermend naar elkaar toe heel leuk om te zien en hopelijk blijft dat zo voor later haha.

morgen nog een dagje school voor Jo.. en dan is het vakantie!
    we gaan over een paar weken 2 weken de zon opzoeken en met dit weer verheug ik me er erg op!

alvast fijn weekend meiden! xxxxx

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jaaaaa een meisje!!!
    Ben ook super blijk ermee en nu ik het eindelijk weet is de druk van me af en kan ik beter slapen enzo.
    Klinkt raar maar als ik er alleen al aan dacht dat ik nog een paar weken moest wachten werd ik al misselijk.
    Nu kan ik heerlijk die ROZE wolk op en genieten van onze kleine meid.
    Heerlijk straks de eerste kleertjes kopen en dingen voor op de babykamer....hahaha *droom*

Fijn dat met jullie ook alles goed gaat.
    Ik moet nog werken tot volgende week donderdag en dan eindelijk 3wk vakantie.
    Hopelijk wordt het weer beter want we gaan 1week naar Zandvoort.
    Heerlijk waaien aan de zee en hopen,ijk dan MET zon!!

Slaap lekker allemaal!!

8. LindsayRRM

LindsayRRM Nieuw lid

18 jul 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo leuk om alle updates te lezen!

Wat vervelend Melanie. Ik hoop dat ze snel iets vinden waarmee ze hem kunnen helpen. En gefeliciteerd! Lekker roze winkelen:D.

Wat worden onze kindjes allemaal groot.
    Ryan is inmiddels 6. Hij gaat na de vakantie naar groep 3. Hij telt de weken al af;) Hij vind het prachtig op school en is een heel leergierig mannetje. Hij voetbalt heel erg graag. Hij zit sinds zn vierde op voetbal en traint 2 keer in de week en heeft laatst zn eerste toernooi gespeeld. Daar is hij met zijn team derde geworden en wat was hij trots op hun beker.
    Robyn is nu 5 ze gaat nu naar groepje 2. Ook zij vind het heerlijk op school. Robyn is echt een "meisje". Heerlijk in een prinsessenjurk paraderen en nagellakjes op. Robyn is de laatste tijd veel ziek geweest. Ze heeft sinds december al 7 keer een keelontsteking gehad. Gelukkig hebben ze afgelopen dinsdag haar amandelen verwijderd.

Wij zijn tegen de medische adviezen in toch nog voor een derde gegaan. En ik ben dolblij dat we dat gedaan hebben! Ons kleinste meisje heet Morgan. Ze is nu 17 maanden. Ze is een erg bijdehand meisje. Kroop met 4 maanden al en kon met 10 maanden al los lopen. Ze is een echt knuffelkindje maar kan ook echt heel ondeugend zijn. Alles wat Ryan en Robyn doen doet ze na dus ik heb mn handjes wel vol aan haar;)

t is alweer veel te laat dus ik duik snel mn bedje in.

Tot snel x

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dames hoe is het hier??
    Mijn vakantie is officieel vandaag begonnen joehoeeee.
    Is iedereen op vakantie??

10. mommy0710

mommy0710 Nieuw lid

31 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

wat een leuk idee van je melanie..:D
    er komen weer kindjes bij echt leuk en gefeliciteerd allebei!!
    vind leuk om te horen dat t goed met jullie gaat!
    melanie een meisje :D inge ben benieuwd wat jullie gaan krijgen!
    Lijkt me wel zorgelijk de situatie van moreno ja.. vind knap hoe je ermee omgaat.

de meeste een diploma nog behaald.. knap hoor!!
    ik weet zelf wat t is naast een gezin thuis maar ben erg blij dat ik het gedaan heb!
    ik ook ben deze maand afgestudeerd voor sociaal agogish medewerker.. ik ben aan het kijken of ik door voor niv 4 zodat ik mijn eigen kinderdagverblijf kan starten en twijfel want ik wil heeeel graag de PABO doen.;) heb nu ruim anderhalf jaar voor de klas gestaan en dat was me erg goed bevallen!
    maar heb eerst nu even heerlijk vakantie gevierd want dat hadden wij wel verdient vond ik haha..
    wij zijn net terug van marokko:)

Morgen word het weer een mooie dag dus dat word lekker op t strand zitten hoor!

Deel Deze Pagina