Hallo, Mijn vriend wordt deze week 30 en nu ben ik bezig om 30 pagina's te maken en deze in een map te binden. Nu zit ik op 18 pagina's en blijf hangen. Ik heb nu: - diverse kleurplaten die de kinderen gaan kleuren/ versieren - oorkonde - paparapport - paar foto's van de kinderen - ga nog een 'interview' met mijn dochter doen Hebben jullie nog een idee wat ik er bij kan doen? Misschien een leuke tekst/ gedicht. Bedankt voor het meedenken.
Een paar pagina's van jou erin? Waarom je op hem bent gevallen / waarom hij zo'n goede papa is.... Een uitnodiging voor een dagje vrij voor hem? Of juist voor een dagje voor julie samen?
+1 misschien ook foto's erbij doen,van toen hij kind was en of tiener en hoe er nu uitziet, idd een gedicht, en ook een foto van jullie samen toen jullie nog maar net iets hadden ofzo?
oh leuk.. hier ook 30 dit jaar.. Als hij van koken houd leuk recept, zelfgemaakte tegoedbon ofzo voor spelen met je docher bijv
Had hier 30 reden waarom ik van je houd geschreven.. Je kan natuurlijk ook 30 grappige dingen verzinnen die anders zullen zijn nu hij geen twintiger mee is en leuk verwoorden of met plaatjes etc opleuken. Foto's van toen als baby naar tiener, twintiger en nu dertiger: leuk!