Maat Next

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by pientje1, Feb 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik dacht een ervaren Next besteller te zijn :D, maar nu ik zomerkleding wil bestellen twijfel ik toch weer. Ze draagt nu maat 92, zal ik Next 86-92 bestellen of 92-98? Het is voor de zomer.

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

Apr 25, 2013
    2,018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Pfoe, altijd moeilijk hè? Ik weet niet of je dochter snel groeit?
    Next valt altijd als de grootste maat van de twee die aangegeven staan is mijn ervaring dus 86-92 valt als 92 zeg maar.
    Mijn zoontje is nu ruim 75cm en ik heb van Next voor hem 9-12maanden gekocht voor de zomer (74-80 dus). Toen ik de shirts en broek binnen kreeg heb ik hem even laten passen, en het zat hem ruim dus ik verwacht dat ik goed gegokt heb ;) De tijd zal het leren :D

Edit: ik zou ook even kijken naar de samenstelling van materiaal van de dingen die je wil kopen.. ik kijk altijd of er iets van stretch in zit.
    Ohh.. en ook: je zou 1 truitje (of twee) kunnen bestellen, dan laten passen en dan zie je of het haar nét past of nog ruim zit en op basis daarvan de rest van je bestelling doen.

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ja das een goede tip: ik bestel een paar dingen in 86-92. Heb toch een leuk vestje gezien wat ze ook nu kan dragen mocht het niet heel groot vallen. Thx!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik vind Next soms klein vallen en soms weer niet heel gek. Mijn meisje zit in maat 86 ze is 18 maanden + en 82cm. Heb maat 86-92 gekocht. Nu hopen dat ze niet al te snel groeit haha.

Share This Page