Ook leuk om zelf te maken! Gisteren deze vogeltaart gemaakt, valt me niks tegen hoe hij geslaagd is haha Bekijk bijlage 423076
Frituurblokken ongezouten, de goedkoopste.. Teveel zout is niet goed voor ze namelijk! In deze taart zitten 2 blokken..
Haha, ik maakte altijd al kleine vormpjes en heb daarvoor een oude soeppan van schoonmoeders gekregen! Maar ik laat hem altijd even weken en dan is hij weer spik en span hoor
Hmm ik gebruik ook vaak cupcake-bakjes... Heel handig. Of in een papieren/plastic beker storten en die er dan later vanaf halen als je hem wil ophangen. Moet zeggen... Nu een mezen-zaadjes-bal in de tuin maar nog geen meesje gezien. Binnenkort maar weer een zak pinda's halen... Vlaamse gaaien zie ik wel. (En meesjes houden niet van gaaien... Dus grote kans dat ze sowieso niet komen )
Zo... Kan het niet meer ruiken even... Maar de badbruisjes zijn in de maak. Een bakje met plusjes (kusjes!) en onderstaand bakje. Die is voor oma, die viert zindag haar verjaardag. Halve hoeveelheid was voor een probeersel dus prima.
Mooi gedaan hoor Imensa. Heb je hetzelfde gebruikt als met die vazen die laatst bij een ander topic plaatste? Komt de lamp bij de action weg?
Ik voel trouwens een nieuwe hobby aankomen. Wat ontzettend leuk dat Smashbook gebeuren. Heb net ff zitten googlen.
Wat een verwennerij voor die vogeltjes. Als ik dat neerzet gaat mijn dochter er mee aan de haal en gaat keihard TAART roepen.