tsja hoe lang ben ik bezig geweest? Drie weken ongeveer en dan vaak 's avonds twee uurtjes ofzo. De onderdelen haken ging wel vlot, ik vond het in elkaar zetten veel tijd kosten....uitzoeken hoe ik de haren wilde hebben. Nu lekker bezig met de volgende pop, heb nog even de tijd voor de sint
Hier tijdje terug een schaap gemaakt voor dochterlief maar inderdaad... Dat in elkaar zetten Maar goed.. Resultaat was toch wel erg gaaf
Ik heb een roman geschreven, deze is goedgekeurd door de uitgever waar ik m naar toe had gestuurd. Helaas willen ze zo min mogelijk financieren. Of ik zelf even 60 mailadressen wil mailen, deze moeten allemaal een zinnetje kopiëren en naar de uitgever terugsturen. Als dat gelukt is, willen ze een deel financieren. Lukt dat niet, mag ik 600 euro bijleggen om te zorgen dat het boek in de verkoop kan..... Hmm.....
Wat een super mooie dingen komen hier voorbij! @ haaksters; hoe hebben jullie dat geleerd? Had een keer een setje bij xenos gekochte, maar ik haakte P) al af bij de uitleg Terwijl ik de eindresultaten echt heel mooi vind! Hier druk met fotoalbums maken momenteel en Pietje precies als ik ben ben ik er vaak ook wel even mee bezig. Dat smash booken lijkt me ook heel gaaf!
Met zo'n pakketje van de zeeman Achteraf deed ik dus van alles fout maar het knuffeltje was uiteindelijk wel af. Veel YouTube filmpjes gebruikt en later ook lid geworden van een forum op Ravelry waar ze maar al te graag helpen Nu maak ik eh... Bijvoorbeeld zo'n schaap. Dochterlief is er helemaal gek van... Gaat niet zonder schaap slapen
Wat voor zinnetje? Dat ze 10 doneren? Of dat ze het boek gaan aanschaffen ofzo? Misschien heb je wel potentiële fans
Ik denk dat je printer het fijner vindt als,je voor optie 1 gaat Hier vooral een heleboel ideeën in mijn hoofd, nu nog de puf vinden om er aan te beginnen.
Ik voel hier een nieuwe hobby aankomen. Zeep maken! Iemand hier ervaring mee? Ik ga beginnen met gietzeep, want dat is lekker makkelijk. @ saskia78 ik vind de schaap erg goed gelukt voor iemand die van alles fout heeft gedaan
Astre: nou ben inmiddels eh... 2 jaar verder Mijn allereerste zag er heeeeeeeel anders uit Manlief zat voor 2 weken in India... Dus alle tijd ' savonds en tja.. Kind op bed. Dan moet je wat he
Zeep maken heb ik ook gedaan, gietzeep dan ook. Erg leuk, ook om cadeau te geven. (Sinds m'n schoonbroertje met een mond vol bubbels boven de vuilnisbak stond te spugen omdat hij dacht dat 't snoepjes waren niet meer gedaan, haha)
Mooi gelukt je schaap! Patroon van stip en haak? Waar ik het haken geleerd heb? Vroeger van mn moeder geleerd, toevallig vorig jaar aangestoken met het haakvirus door een vriendin en nu haakverslaafd Heerlijk ontspannen om te doen! Op YouTube staan genoeg filmpjes om op je op weg te helpen en dan is het gewoon blijven oefenen!
Natuurlijk van stip en haak Dochterlief wilde dolgraag een zelfgehaakt schaap voor dr verjaardag. En van alle patronen was deze toch het schattigst. En miss wooly.. Maar die heeft niet echt een knuffelbare vorm vond ik. Ooooit komt miss wooly er ook een keer van
Ohww wat een leuk topic 😃 komen veel leuke dingen voorbij!!! Ik ben nergens mij bezig maar mijn man heeft zo wel zijn projecties voor onze zoon.. Deze maakt mijn man voor Sinterklaas