leuke dingen allemaal hoor.. ik ben heerlijk met mijn vilt bezig om een herfst tafereel te maken. dit is het begin.. Bekijk bijlage 422500 Bekijk bijlage 422502 Er komen nog meer vilten poppen en figuurtjes bij en decoratie
OOhhh wat komen er leuke dingen voorbij!!.... zou haast nieuwe hobbies erbij 'nemen' ... Zal binnenkort eens mijn smashboeken uit de verhuisdozen toveren voor een paar leuke foto's... is zo'n leuk tussendoorproject. Leuk nog een quiltster hier, weet even niet meer wie, maar hoor je niet vaak, jonge mensen die quilten, toch vaker een oude dames bezigheid . iemand vroeg hoe je haken had geleerd. Ik ben zelf begonnen met Zpaghetti, een poef maken. (niet eerst een lapje, nee, meteen maar een poef) en heel veel youtube kijken. Achteraf gezien was dit een perfecte start. Groot garen en haaknaald om goed te kunnen zien wat je doet. Erna kon ik heel makkelijk in het normale haken doorgaan. Ben benieuwd naar de rest van de frobels
Wat een leuke dingen komen er voorbij! Ik krijg helemaal zin om te gaan leren haken....zal vast niet makkelijk zijn...maar ik zou wel graag willen weten waar dat heeeele mooie schaapjes patroon vandaan komt? Kan ik t altijd nog aan sm vragen
En dat schaap is echt heel mooi geworden! Misschien toch maar eens opnieuw proberen, you tube erbij en doorzetten
Ik dacht dat het schaap je eerste project was. Ik zat hier al jaloers te zijn . Logan leuke spullen ook! Hier net een lading zeepspullen gekocht. Ook direct maar spul voor bruisballen. Nou wat zal de goed heiligman dit jaar cadeau geven aan mijn familie en vrienden .
Zijn jullie ook lid van pinterest? Of hebben jullie ook een eigen webwinkeltje? Ik ben inmiddels verslaafd aan knutselen enzo. Elke dag wel wat.
Ik heb pinterest net ontdekt, maar ik ban fan! Mijn droom is wel om ooit spullen te gaan verkopen. Er wordt in ieder geval aan gewerkt.
De eerste tekenen van verslaving zijn zichtbaar. Ik zie zoveel leuke dingen en ik wil alles maken. Mijn probleem is dat ik bijna alles leuk vind en ook alles wil doen. Wat niet altijd kan. Ik ga zo even naar de action. Lantaarns halen voor de oma's en kijken of ze leuke spullen hebben om mijn zeepjes, bruisballen en scrubblokjes leuk te gaan verpakken. Ik wil allemaal kleine cadeautjes gaan maken voor de Sint.
Ik mag vanavond weer naar naailes! Ben nu bezig met een half lang vest voor mezelf. De volgende projecten worden allemaal voor de baby. Lakens, dekens, wiegendekens etc etc. Lekker recht toe recht aan hahaha. Ben nog niet zo'n held met dat ding maar vind het wel erg leuk.
Ze hebben er toch minstens van dat handige verpakkingsfolie. Maar ook crêpe-papier en leuke labeltjes zag ik. Ik was laatst gewoon 8 aan knutselspul armer bij de action. Dat is best knap Maar papa is bijna jarig en dochterlief maakt altijd zelf d'r kado
Ik wil inderdaad labels scoren en folie. Ik zoek ook jute en van dat vlastouw (?). Hebben ze dat daar? Ook wil ik mooie glazen potjes voor de scrubblokjes. Volgens mij moet ik dat ook wel daar kunnen vinden. Action is goedkoop, maar op één of andere rare manier ben ik altijd veel geld kwijt en koop ik veel maar dan ik van plan ben.
Nouja ik was vorige keer met mn 8 toch ook wel verbaasd. Niet dat het veel geld was voor wat ik kocht... Maar meestal ben ik met een paar euro wel klaar. Koop er vooral knutselspul en verf voor dochterlief en soms van die zakjes knopen voor mezelf
Ik koop er echt van alles. Spullen die ik nooit heb gemist, maar als ik ze zie ervan overtuigd ben dat ik ze echt nodig heb . Dat is volgens mij de kracht van de action. Je koopt altijd meer dan dat je van plan bent, omdat het zo goedkoop is. Wat gaat je dochter knutselen voor papa?
Hha dat is wel het hele bestaansrecht van de action geloof ik Ik heb dat erger bij big bazar trouwens.. Poezentroepjes, schoonmaakmiddel (wel nodig helaas) maar ook snoeperij en speelgoedjes of spontaan nieuwe kopjes Ze gaat een soort van hanger met genaaide hartjes maken... Aantal hartjes van vilt onder elkaar met een draadje en onderaan kwastjes en kraaltjes. (Pakketje van de zeeman.. ) Lastig uitleggen maar zal als het klaar is wel foto maken En verder zijn we druk bezig met zelfgemaakte slingers. Van die repen papieren tot een ketting plakken en van crepepapier een hartjes slinger. Strakke planning die dag...
Dat klink erg leuk! Ik ben benieuwd als het klaar is. Ik ga deze ook maken als cadeautje Bath Fizzies | Step-by-Step | DIY Craft How To Erg simpel, maar het ziet er leuk uit en volgens mij ook leuk om te krijgen.
Oh dat ziet er wel erg leuk uit ja Misschien ook eens proberen... Lekker voor op vakantie. Helaas zelf geen bad. Wat gevruik jij als cornstarch (maizena?) en citric acid? Dat laatste lijkt poedervorm...