Bekijk bijlage 422698 Ik heb net deze jongen gemaakt voor mijn dochter die zondag jarig is.... Ze wil een brandweer Sam taart (Mijn eerste echte boetseersel) Vanmiddag heb ik een knal rode mammut kast van de ikea wit geverfd, zal morgen even een foto plaatsen. Grrrr foto op zijn kop:x
Ik ben momenteel bezig met het haken van een shrug (lange bolero zeg maar). En ik vond een oude glazen schaal terug in de kast die helemaal lelijk geworden was. Die ben ik nu aan het schilderen en daar komt straks een mooi sint en pieten servet op. Dan kan ik straks de pepernoten erop leggen. Hebben jullie ook dat je overal wat creatiefs in ziet? Pfffff tijd tijd tijd!
de filmpjes van handwerkles op youtube zijn heel duidelijk en gewoon in het Nederlands. Zo heb ik het mezelf ook geleerd. Anderhalf jaar geleden kon ik nog geen steek haken en nu kan ik al van alles. Ik vind het echt geweldig leuk om te doen.
FunCakes Citroenzuur -80g- | Deleukstetaartenshop.nl Wel online.. en anders even uitzoeken waar ze in jouw buurt funcakes producten verkopen. Soms bij de Jamin, maar ik denk dat citroenzuur niet in hun assortiment zit.
Jeetje wat een leuke dingen komen hier voorbij. Vooral het haak werk ziet er erg leuk uit!! Ik doe volledige kunstnagels versieren met nail art dus geen gel of acryl. Deze kan je gewoon thuis op je gemak opplakken en geen geklier met lijm, lak en tijd
Ik heb trouwens een album op pinterest waar ik wat van mijn creaties in heb staan ByDeeDee op Pinterest | 19 pins
Ik heb het online besteld, maar als je alleen dat wilt bestellen is het een beetje zonde van de verzendkosten. Tuinen of de gezondheidswinkel misschien? Ik ben op zoek naar roze voedselkleurstof. Waar zou je dat kunnen kopen? Ik ben vanochtend bij de jamin geweest, maar de winkel bestond niet meer?!
Hmm ik gebruik dan vaak gewoon rood... (Maar goed... Ik kleur dan poedersuiker als glazuur dus dat is van zichzelf nogal wit natuurlijk)
Hmm jamin, Xenos.. Iets waar ze bakspullen verkopen. En bij ons verkoopt de supermarkt het ook gewoon. 1 doosje met 4 verschillende kleuren in een plastic flesje. (Rood, geel, groen en blauw)
De supermarkt had het niet. Ik liep vanochtend langs de xenos en ik twijfelde of ik naar binnen zou gaan. Stom niet gedaan. Ik wist namelijk zeker dat ze het daar niet verkochten . Verkeerd gedacht. Aan bieten heb ik ook gedacht. Ik heb nog bieten in de tuin en deze kan ik wel juicen. Ik ga het gewoon even proberen. Het enige probleem kan zijn dat er teveel water in zit en dan kun je geen bruisballen meer maken.