Ben gewoon benieuwd .... Ik heb via MP een maclaren quest buggy van 3 1/2 jaar oud gekocht voor 30 euro .... Is dit een goede koop? Heb hem nog niet opgehaald, maar de foto's zien er goed uit!
Dat is geheel aan jou.. Wat vind jij die buggy (nog) waard.. Ik zou pas kunnen oordelen als ik de buggy in t echt gezien heb..
Zo snel op mp te zien, beginnen ze met deze prijs. Ik vind 3,5 jaar wel lang. Ik zou hem even uitproberen met kind. Of de wieltjes nog goed rijden! Met gewicht dus niet zonder, dan rijdt alles goed!
Das wel een goede koop heb een aantal maanden geleden die van mij verkocht voor 80 euro die was ruim 5 jaar oud
Je woont dacht ik in de regio Delft. Heb nog een mooie buggy staan die wij nooit gebruiken deze mag je zo hebben wel is hij helemaal in het roze. Als je interesseren hebt hoor ik het wel.
Superbuggy! Mijn zus heeft deze 9 jaar geleden gekocht en sindsdien voor 3 kinderen intensief gebruikt. Sinds 3 jaar staat de buggy bij mijn moeder en die gebruikt hem voor de kleinkinderen, ook zeker 2x per week. En is nog helemaal in orde en loopt heerlijk. Goede koop dus!
Er zijn vele soorten mac clarens ... ik zie hier van die goedkope modellen na een seizoen al haast door de wielen zakken en de hele dure (die van 300 of meer euro) en die gaan al weet ik hoeveel kids mee. Overigens vind ik een buggy echt zo niet rijden dus mij zul je er niet snel achter vinden.
Voor een mc Laren is dit echt niet duur hoor! Welk model is het? Ik heb een quest en vind hem erg fijn, hoewel ik het meest mijn mc mura gebruik hoor, maar die is zo zwaar achterop mijn fiets!
Yes! Wilde even laten weten dat ik blij ben met mijn karretje! Heb de bekleding al gewassen, morgen nog even de zonnekap schoonmaken en dan is ie weer helemaal fris. En dan natuurlijk even gaan testen met de kleine meid!
Dit dus haha. Ach dan blijft hij nog maar even hier. Mocht er iemand mee lezen. Heb nog een zwarte wandel wagen geen foto maar hij is piekfijn in oorden en die roze heb ik ook nog die mag weg maar hoeft niet altijd nog handig met een lange dag uit maar echt nodig heb ik hem niet. Juf m geniet van je aan koop.