kerstcircus

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kransje, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kransje

kransje Lid

6 dec 2011
    24
    0
    0
    Zou jij met de kerst of een andere dag naar het kerstcircus gaan met een kindje van bijna 3 jaar?
    Ik twijfel. Er is er eentje in onze stad namelijk.
    show duurt wel 2 1/2 uur :$

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Haha nee..ons zoontje is 2 jaar en 9 maanden, maar die zou daar echt totaal geen geduld voor hebben.

Dat ga ik mezelf niet aan doen.

3. kransje

kransje Lid

6 dec 2011
    24
    0
    0
    misschien dat ik maar dieren ga kijken die buiten staan ;)

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik denk dat je zoon het geweldig zal vinden. alleen 2,5 uur is wel lang. Wat je mist bij het circus is beweging. Op deze leeftijd heeft hij het nodig dat hij mee kan doen zeg maar. De dieren kijken is ook erg leuk!

5. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn vorig jaar wel geweest.
    Dat was toen 2 weken voor zijn 2de verjaardag.
    We hadden kortingskaartjes en zijn vonden het een leuk uitstapje om te 'proberen'. Wij hebben een actief mannetje, maar hij heeft keurig op het stoeltje tussen ons in gezeten. In de pauze zijn we weer naar huis gegaan en hebben er een hele leuke ervaring aan gehad.

Leg de lat niet te hoog. Ik bedoel daar mee ter zeggen dat je niet moet verwachten dat hij de hele show 'braaf' is. Wij zagen aan ons zoontje dat hij na 1 uur toch minder geconcetreerd was en van zijn stoel afwilde. Dit was dus het moment om met een goeg gevoel gedag te zeggen.

Speelt natuurlijk ook mee dat we goedkope kaartjes hadden en dit uitje leuk konden proberen.

6. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou dus even vragen of er een pauze is.
    Lijkt mij wel! Wij vonden het trouwens ook leuk. Al blijft het natuurlijk wel een beetje zielig voor de dieren...

7. kransje

kransje Lid

6 dec 2011
    24
    0
    0
    er is pauze. Misschien een goed idee om met de pauze weg te gaan. Alleen kinderen zijn 11 euro en volwassenen 15.
    Ik weet dus niet wat goedkoop is eigenlijk voor zo iets?

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij willen wel gaan. Er is hier ook een circus. Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe lang die show duurt, maar daar maak ik me ook niet druk om. Als hij niet meer wil, is het klaar.

Ik moet alleen even kijken of we wel kunnen, mijn man werkt onregelmatig, vandaar.

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij zijn met one zoon bij het circus geweest toen hij net2 was geweest, duurde ruim 1,5 uur en hij vond het prachtig.

zijn nichtje van nog geen 1,5 ( toen) ging ook mee, en ook die heeft zich uitstekend vermaakt tijdens de show,

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    dat is echt heel goedkoop. wij gaan ook en betalen 55 euro voor volwassenen en 45 voor kind. we zijn voof t eerst met onze dochter geweest toen ze net 2 was (wel met vrijkaarten) maar zij heeft toen de volle show genoten. alleen de clowns vond ze eng

11. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Het enige wat je kunt is het gewoon proberen. Het ene kind kan wel zo lang van een show genieten en de ander loopt na 10 minuten al te keten.
    Zou wel naar een circus gaan zonder dieren. Dieren horen niet thuis in een circus en anders geef naar mijn idee geen goed signaal af naar je kind. Maar goed dat is mijn mening maar. ;)

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

op de laatste reactie wil ik toch op in gaan,

een circus is niet altijd dierenmishandeling hoor, en waarom zou het niet goed zijn voor je kind ?

wij leren onze honden ook : foei, af, in de mand, plat, pootje,blijf

dierenmishandeling ?

en wat dacht je van een dierentuin dan ?

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

oo zucht niet een topic gaan vergallen anders mogen we ook nooit meer naar de dierentuin zeg :-s Ts vraagt niet om de mening van dieren in circussen..maar of het qua tijd te doen is.

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zou het op die leeftijd nog niet doen of idd in de pauze weggaan.
    Hier is ook een kerstcircus en ik denk dat mijn man en oudste dochter (4jr3md) samen gaan. Nu kan ze nl. wel 2 uur naar iets kijken!

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee, ik niet. Ons meisje kan zolang niet stil zitten en daarbij vind ik eerlijk gezegd de kaartjes te duur voor wat het is. Ik ga veel liever met haar als ze een jaar of 4-5-6 is, dan krijgen ze er veel meer van mee en blijft het langer hangen.
    Ons meisje wordt in februari 3 jaar.

16. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Een wild dier kunstjes leren vind ik niet goed. Je kind meenemen naar een circus met wilde dieren doe ik dus niet, omdat ik niet het signaal wil geven dat het goed is wat er in het circus met wilde dieren gebeurt. Huisdieren vind ik een ander verhaal, die zijn gedomesticeerd. Een dierentuin vind ik ook wat anders, daar hoeven ze geen kunstjes te doen in ruil voor eten. Maar zoals ik al zei, dit is mijn mening en niemand hoeft zich er wat van aan te trekken.

17. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Nee ik zou er niet voor kiezen, niet zo zeer voor de duur, want dat houdt ie wel vol.
    Maar het kan natuurlijk ook stervenskoud zijn aan het einde van het jaar.. En dan is 2,5 uur zitten wel erg lang (ook voor volwassenen)
    Ik zou nog even wat jaartjes wachten en lekker naar Cirque du Soleil gaan!

Oh wacht, kerstcircus is binnen toch (schouwburg)? Ja dan moet je even kijken naar je kind en vooral de prijs of je het de moeite waard vind, ik vind het nogal..

Enne ik zou ook niet gaan omdat er dieren in spelen. Circus met dieren is hier een no-go, maar dat is een ander onderwerp..

18. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Wij gaan dit jaar voor het eerst met onze oudste zoon van 3,5 jaar naar kerstcircus! Ik denk dat hij het machtig zal vinden maar ben dus benieuwd! Mijn jongste nemen we bewust niet mee die wordt maart 2 jaar en zal het sowieso niet volhouden!

Deel Deze Pagina