Wc bril

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door AnkeM, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Vraagje, onze dochter is al een hele tijd zindelijk en ging meestal op het potje.
    Ze wil nu liever op de wc, wat ik toejuich want dat potje schoonmaken is niet echt mijn hobby.

Met een opstapje gaat het prima, maar ze is veel te smal voor de wc bril. Plaasen gaat nog wel maar met poepen zit ze vaak wat langer en zakt ze langzaam in de wc....
    Heeft iemand een goed passende wc bril verkleiner gevonden of een andere oplossing?

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Een verkleiner met een trapje, die gebruikten wij. Kan ook niet wegschuiven als ze er zelf opklimmen

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gewoon een wc verkleiner van de Hema, werkt hier prima. Krukje erbij. Inmiddels is mijn oudste (ook heel smalletjes) zover dat ze de verkleiner niet meer wil en zichzelf goed 'vast' kan houden door met haar armen op de bril te steunen, ze wil de verkleiner nu niet meer. Ze heeft wel een paar keer natte billen gehad haha maar nu zijn haar armspieren redelijk 'getraind'.

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0

Dank je! Ik zal meteen kijken of ze bij de hema nog van die dumbbels hebben, kan ze op de wc verkleiner vast trainen. :D:D:D
    Maar dat is inderdaad het probleem, dat haar armen nog niet sterk genoeg zijn om wat langer te blijven zitten.

5. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Hier een heel smal meisje van net 2 jr die al een paar maanden zonder verkleiner op de wc plast. Gaat prima... Als ze de armpjes rechthouden, dan zakken ze er toch niet in? Of heeft ze daar de kracht niet voor?

Verder hadden wij de bambino verkleiner van de Kruidvat, was (voor even dus) een fijn ding! Gekocht samen met een opstapje. Die gebruiken we wel nog steeds.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Hier een simpele verkleinen van Prenatal, die goedkope witte. Prima ding, blijft goed stevig op zijn plek liggen en mijn zoontje past er goed op.

Deel Deze Pagina