knutselen verjaardag papa

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trulyhappy, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Hallo dames,

Even wat advies/ inspiratie nodig....

Op voorhand is het handig om te schrijven dat ik niet creatief ben, dat onze dochter ook nog niet echt creatief is bezig geweest (geen interesse).

Onze dochter is bijna 20 maanden en haar vader (mijn man) is over een paar weken jarig. Nu wil ik graag met/ namens haar wat moois maken voor papa!!

Maar... Ik heb geeeeeeen idee...:) Kan iemand me helpen?

Groetjes!

2. Carro

Carro Lid

5 jan 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een schilderij maken (canvasdoek action) met daarop haar handjes met verf.
    Of gewoon haar zelf een leuk schilderij laten kliederen.

3. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Bij mn tante hangt een canvas doek van haar kleinzoon van toen hij 18 mnd was, is een vlinder van voetafdrukken, erg leuk vind ik! Voetjes 2 kleuren verf en dan is het linkervoetje rechts afgedrukt en rechtervoetje links er tegenaan, met ander kleurtje lijfje ertussen geschilderd. Aan de onderkant is gras wat volgens mij vingertjes afgedrukt zijn.

4. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Idd lekker vingerverven op zo een canvas schilderij die je bij de Action of xenos koopt en lekker laten kliederen ;) hebben wij pasgeleden voor oma gedaan die jarig was ;)

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Een stuk klei kopen, daar iets moois van maken (paperweight of bakje of haar handafdruk) en haar dat als het droog is laten schilderen.

6. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    thanx voor de inspiratie, ga maar eens proberen om mijn creatieve kant naar boven te krijgen ;) ...

7. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Voetjes gaan vaak handiger dan handjes als je gaat afdrukken met verf.. wat ook leuk is is een mooie foto afdrukken, simpel lijstje kopen en die laten beschilderen of beplakken met propjes gekleurd papier of mooie stickers.

Deel Deze Pagina