Hallo dames, Even wat advies/ inspiratie nodig.... Op voorhand is het handig om te schrijven dat ik niet creatief ben, dat onze dochter ook nog niet echt creatief is bezig geweest (geen interesse). Onze dochter is bijna 20 maanden en haar vader (mijn man) is over een paar weken jarig. Nu wil ik graag met/ namens haar wat moois maken voor papa!! Maar... Ik heb geeeeeeen idee... Kan iemand me helpen? Groetjes!
Een schilderij maken (canvasdoek action) met daarop haar handjes met verf. Of gewoon haar zelf een leuk schilderij laten kliederen.
Bij mn tante hangt een canvas doek van haar kleinzoon van toen hij 18 mnd was, is een vlinder van voetafdrukken, erg leuk vind ik! Voetjes 2 kleuren verf en dan is het linkervoetje rechts afgedrukt en rechtervoetje links er tegenaan, met ander kleurtje lijfje ertussen geschilderd. Aan de onderkant is gras wat volgens mij vingertjes afgedrukt zijn.
Idd lekker vingerverven op zo een canvas schilderij die je bij de Action of xenos koopt en lekker laten kliederen hebben wij pasgeleden voor oma gedaan die jarig was
Een stuk klei kopen, daar iets moois van maken (paperweight of bakje of haar handafdruk) en haar dat als het droog is laten schilderen.
Voetjes gaan vaak handiger dan handjes als je gaat afdrukken met verf.. wat ook leuk is is een mooie foto afdrukken, simpel lijstje kopen en die laten beschilderen of beplakken met propjes gekleurd papier of mooie stickers.