Hallo allemaal, Wie heeft er wel eens ontwikkelingswerk in Afrika gedaan? Of zit er misschien over na te denken? Het lijkt mij een hele ervaring om dit een keer te gaan doen... Mijn mannetje zou ook wel mee willen! Liefs, An
Maar dat is niet iets wat je er "even" een paar weken doet hoor! Dat duurt maanden (mijn werkte voor Plan Nederland). Wil je dat wel aangezien je bezig bent zwanger te raken? Daarbij heb je vele soorten ontwikkelingswerk. Wat wil je gaan doen en welke diploma's heb je (voor heel veel klussen heb je specifieke diploma's nodig).
Ik weet het dat ik dat niet even tussendoor doe! Besef me ook wel degelijk dat het dan minimaal om maanden gaat. Als je mijn onderschrift leest, lees je dat we zwanger worden stop hebben gezet. Dat heeft zo zijn redenen, misschien heb je dat wel gelezen... Ik ben kinderverpleegkundige op een kinderafdeling in het ziekenhuis.. Heb de HBO-V gedaan en daarna de kinderaantekening. Zit zelf dan te denken aan een weeshuis of misschien een ziekenhuis of zoiets....
hoi, ik heb in kenia, en ivoorkust in het ziekenhuis gewerkt. Tenminste wat je een ziekenhuis noemt. Geweldig werk om te doen en ben veel rijker teruggekonmen! Dat wil zeggen in inzicht over mezelf enz. Ik zou het je zeker aanraden .