Hoi, Vriendlief is volgende week jarig en ik wil even creatief gaan doen met mijn dochtertje van 9 maanden. Iemand leuke, originele tips? Bedankt!
Je zou met vingerverf een handje/voetje op een grote kaart kunnen drukken en erop zetten; Van mij, voor jou...xxxx Ik weet niet of ze al handig is met kleurtjes of wasco? Misschien iets laten krassen op papier en dat kado geven? Ik denk dat elke papa de eerste krabbels op paper wel kan waarderen
bij de action zown canvas schilderij halen en samen schilderen met handjes voetjes en samen verven ( jij samen met je kindje de kwast vasthouden en bewegen )
Of een wit tshirt met textielverf, maar dat wordt vast een hoop geklieder. Iemand anders had dat laten zien hier op het forum, vond ik echt zo leuk! Ze is nog erg klein, om iets te maken, je zou een gipsafdruk van haar hand en voet kunnen maken.
idd, canvas laten vingerverven. Niks is leuker en mooier dan dat. Kan ie 'm gelijk ophangen in de kamer! Of een pasfoto laten maken voor in zo'n sleutelhanger, met op de achterkant een lippenstift kusje. Een houten fotolijstje beplakken met foam stickers (Hema heeft lieve hartjes) en een mooie foto van je dochter voor op zijn werk ofzo!
Mocht het idee van het vingerverven je aanspreken, dan kun je er ook nog iets grappigs mee doen. Ik heb laatst bijvoorbeeld met mijn dochtertje haar handje gestempeld en daar een steeltje onder getekend, dan zijn het net bloemetjes. Een vriendin van mij tekende er een vogeltje onder (dan is het handje een vleugel). Veel succes en vooral veel plezier!