9,5 maand eerste losse stapjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sheila82, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hallo!

Mijn jongste heeft met 9,5 maand de eerste losse stapjes gezet.
    Nu is ze een paar dagen 10 maanden en loopt steeds beter los, vandaag weer 9 stapjes los.
    Kruipen gat nog het snelste natuurlijk dus dat doet ze nog wel het meeste. Los staan kon ze ook al vroeg, doet ze al heel lang, ze staat regelmatig ' los' te dansen, erg lief!!

wie zn kindje liep ook al vroeg, zette al vroeg de eerste losse stapjes?

Mijn oudste was 13 maanden precies toen ze de eerste losse stapjes zette.

Liefs
    Sylvia
    (ben wel heel trots hoor, maar zou ik ook gewoon zo zijn als ze met bijv 15 maanden de eerste losse stapjes zette!)

2. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Wauw, zo vroeg! Geweldig!

3. missblueeye

missblueeye Actief lid

Jan 3, 2009
    118
    0
    0
    Die van mij loopt nu ook al ruim een maandje,dat laatste paar weekjes echt de hele tijd door en kruipt bijna niet meer.Hij is nu 11 maandjes

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Mijn zoontje was bijna tien maanden toen hij begon met lopen. Daardoor duurde het wel iets langer voordat hij het echt goed kon. Ik denk anderhalf-twee maanden later. En nu (15 maanden) heeft hij het echt helemaal onder controle (ook niet meer vallen enzo, behalve dan als hij weer eens niet kijkt waar hij heengaat), en hij rent ook heel erg goed.

Wel leuk hoor, als ze zo vroeg gaan lopen. Maar soms ben ik ook wel jaloers op de moeders die iets langer op de bank kunnen blijven zitten en langer een echte baby hebben. Die van mij zat en kroop met zeven maanden, stond met acht, en begon dus te lopen voordat hij tien maanden was...

Wat niet weg wil nemen dat ik supertrots op hem ben hoor. Hij houdt trouwens ook heel erg van dansen. Zou dat samenhangen?

5. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

mijn 1e dochter liep ook los met net 9 maanden, de eerste dag een paar pasjes en elke dag wat meer, met 9,5 maanden deedt ze niet anders meer als lopen, ik vond het wel heel apart zo'n klein krummeltje wat loopt:)

6. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    hey wat leuk, maargoed iedereen ze eigen tempo natuurlijk. mijn dochtertje is 6,5 maand en ze kan al staan , hoevroeg konden jullie kindjes dat? want ik vind dat ze wel snel gaat.. ze kruipt overal heen, ze klimt overal op en ze wil niet meer zitten alleen nog maar staan ;)

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

May 2, 2009
    1,062
    0
    0
    Ja, zo leuk hè! Ik verwacht dat het bij ons thuis ook niet lang meer gaat duren voor ze los gaat staan... Die zal dan ook wel los kunnen lopen voor haar 1e verjaardag! Het gaat zó hard allemaal! Met 7 maanden kon ze in één dag kruipen en optrekken tot staan. Een dag later meteen overal waar dat maar mogelijk was gaan optrekken... Pfff! En ze stond ook meteen stevig en had direct door hoe ze weer moest gaan zitten (en dat is wel zo handig voor mama! ;)). Ik zit er vaak naar te kijken hoe ze op ontdekkingstocht gaat door de huiskamer, en het blijft er soms maar vreemd uitzien... zo'n klein minimensje! :D

8. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik dacht ook dat Emma vroeg zou lopen. Ze ging tijgeren met 5 maand, net voor 6 maand echt kruipen en voor 7 maand trok ze zichzelf op. Al snel liep ze achter een loopwagentje.

Ze is nu 14 maand en loopt nog steeds niet los... Haha, het is een watje. Ze durft niet, ook niet losstaan. Tenzij ze het niet in de gaten heeft hihi. Ach, het komt vanzelf.

9. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    @Sabinu, wow nu al staan snel hoor! Jacob begint nu net met zitten.

10. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    ja 2 dagen voordat ze 6 maanden werd trok ze zich al op in der bed en in de box.. en nu inderdaad alleen nog maar willen staan!! haha

maar ze was ookal altijd al een buikslapertje dus ze heeft wel sterke armen en benen..

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,742
    3,182
    113
    Female
    hier ook met 9,5 maand de eerste 5 stapjes los en met 10 maand liep meneer ;)

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey,

leuk om zo allemaal te lezen!!Dana trok zich trouwens zelf op, dus ging zelf staan toen ze 6 maanden was, daarvoor kon ze al we staan, maar trok ze zich aan je handen op (als je je handen dan zo voor haar hield dantrok ze zich zelf omhoog). Tijgeren deed ze met 5 maandjes. met 7 maanden kroop ze, toen liep ze ook al achter zo'n wagentje,hihi, zo grappig.

Idd grappig om te zien zo;n kleintje die al loopt, het is nl een echt frummeltje hihi.

Gisteren ging ze zelfs echt snel, had natuurlijk de camera niet bij de hand, nouja, heb hem wel paraat, maar natuurlijk kijk je eerst en denkt dan: ooohh, filmen!!En voor je dta ding ding pakt en aanhebt is het natuurlijk weer te laat.
    maar heyt was zo, ze waren met zo;n zachte bal aan het spelen (samen met grote zus van 2). Dat vond ze helemaal geweldig, ze gierde het uit! En ze stond dus en ik rolde de bal toen naar haar grote zus, zij wilde er achteraan en ging echt snel stap stap stap er erachteraan! Het was nog net geen rennen!Ik dacht echt: wow, rustig kleintje, haha :)
    maar nu steeds als ik het op wil nemen houd ze er mee op, dan wil ze de camera pakken, haha.

Maar leuk ook zo van al die andere kleintjes om te lezen!

Liefs

Share This Page