onze buren

Discussie in 'De lounge' gestart door denicepino1, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Zit ik lekker met mijn kleine meid op de bank een kopje thee te drinken met een koekje erbij..

en mijn kleine man leg boven lekker in zijn bed te tukken.

loopt mijn buurman( 25 jaar ongveer) net naar buiten met de hond. lang ons raam. ramt hij VOL tegen de ruit hier zijn vuist.
    gewoon zo uit het niets!!

me meisie is ziek dus die maakt geen herrie, mijn kleine man die heeft niet gehuilt.. ik heb geen hakschoenen aan.
    snap er helemaal niets van !!

wat moet ik hier nu mee???
    aangezien als mijn meisie loopt mee te zingen met de muziek er op de muren word geramt hiernaast. ( en het is hier echt niet gehorig ofzo hoor ! en hard gaat dat ook niet ) en lang al helemaal niet is maar 1 nummer.
    als ik weg ga heb ik hak schoenen aan en doe ik de kachel uit loop daardoor door de kamer heen. en dan hoor ikd e buurman alweer rammen op de muur...
    doet mijn kleine man huilen weer op de muren rammen hiernaast.

hun maken herrie altijd standaart 11 uur in de avond tot 1 uur snachts aan 1 stuk door schreeuwen , schelden en vloeken en gooien met de deuren.
    vanaf zelfs om 2 uur nog ! de hond die zit de hele dag te huilen als een wolf als ze weg zijn.
    en zodra ze thuis komen stopt dat maar gaan hun weer schelden.

wat kan ik hier nu aan doen ?mijn buurvrouw van 2 huizen verder als mij. sprak mij 2 week geleden aan. zijn jullie dat die heel de dag lopen te schelden en schreeuwen en gooien met de deuren??? ik was zeer verbaast :$ dat hun dat zelfs horen want die wonen aan de andere kant van ons. dus 3 huizen verderop !

pfff ongelooflijk. durf zelf niet aan de deur te vragen wat of dat nu was.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou jaa zeg... echt niet normaal!

Kan je man/vriend niet even langsgaan om te vragen waar het voor nodig is om tegen de ruiten te rammen? Als er overlast is qua herrie kunnen ze het toch gewoon normaal zeggen en erover praten.

3. Ik zou toch de woningbouw bellen.. Lijkt me niet echt normaal als je je niet meer veilig voelt in je eigen huis :(

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou eens een hartig woordje met je buurman gaan praten.
    Eens vragen wat hem dwars zit.
    Als dit niet werkt dan zou ik de woningstichting (mits je een huurwoning hebt) inschakelen.

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Zo wat een rare zeg.
    Hebben jullie en huurhuis/??
    Want dan zou ik als ik jullie was eventueel contact opnemen met de woningbouw.
    Normaal zou ik zeggen ga eerst met je buren praten maar als hij uit niets al je raam stuk slaat dan lijkt me dit geen goed idee.
    Weet nooit waar hij dan nog meer in staat is.
    Heel veel sccs alvast.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat vreselijk zeg:(
    ik zou niet zo goed weten wat je kunt doen...
    zou er iig niet alleen heen gaan!!!

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Naar de woningbouw stappen, en proberen een gesprek aan te knopen met je buren op een normale manier.
    Is toch van de gekke dit.

Ik zou instaat zijn om terug te rammen op de muren, maar mijn geloof leert mij goed te zijn voor mijn buren en zal dit dus dan ook niet doen. En het proberen op een normale manier op te lossen.
    Want dat hij tegen het raam aanslaat is echt te gek voor woorden.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nouja zeg, 25 jaar... Dan zou je toch zeggen dat je je niet zo druk maakt om dingen.
    Tenminste, ik heb ook die leeftijd en zou me hier dus echt NIET druk om kunnen maken.
    Ik heb altijd zoiets, als de buren wat herrie maken dan hoeven wij ons tenminste ook niet in te houden.

Hij komt agressief over, hij weet dat je thuis bent? Waarom zo op de ramen bonken. Jeetje zeg, bel dan ff aan:S

9. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Woningbouw inschakelen en dan een bemiddelingsgesprek aanvragen want dit is blijkbaar al een tijdje aan de gang en even langs gaan bij jullie gebeurd niet want hij heeft blijkbaar problemen, ik zou persoonlijk niet bij hem aankloppen maar dat is vanwege zijn agressieve houding zo te lezen dus zou dit via via doen.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Jeetje wat eng zeg!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik was gelijk naar buiten gegaan om te vragen wat dat te betekenen had. Als je nu zelf niet durft aan te bellen vanavond je vriend/man even vragen langs te gaan.

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja het is al een tijdje aan de gang eigenlijk al vanaf dat ze hier zijn komen wonen vorig jaar augustus geloof ik dat dat was.

iedere keer hebben ze bonje met elkaar en daar zeggen wij ook niks van want ja soms dan maakt me meisie wel eens herrie met het omgooien van een bak met speelgoed ofzo. of gewoon gillen als ze iets leuks op tv ziet. dus ja ik maak ook herrie maar ze wisten dat we kinderen hadden en ja het is niet zo dat het snachts of in de avond laat is maar meer overdag na 10 uur ochtend. en voor 7 uur avond.

me vriend heb ik al gebelt van ja hallo is nu dit weer. en die gaat vanmiddag eventjes langs om te vragen waar dat nu voor nodig is.

buurman weet dat we thuis zijn omdat me dochter iedere ochtend papa staat uit te zwaaien en altijd zwaait naar de hond van hun als ze hem ziet langs lopen is ook de tijd dat hij die hond uit laat ( ze is gek van hondjes)

we hebben van begin af aan al ons voorgesteld. proberen een gesprek aan te knopen als hun ook buiten zijn van goh lekker weertje he. of in de winter met die sneeuw zelfs bij hun voor de deur de sneeuw weg scheppen. en zout strooien. maar kan geen bedankje af. of goh dankje buurman/buurvrouw.

dat rammen om de muren vond ik al onzinnig eigenlijk .als hij een probleem heeft moet hij dat zeggen gewoon eventjes aanbellen van goh hey buurvrouw zou misschien dit of dat kunnen gebeuren ofzo dan hou ik daar rekening mee he.
    maar nu vanmorgen zat stijf op de bank ! en mijn kleine meisie ook gelijk "mama !! buurman zoooo boos !!?? " ze was echt geschrokken

dankje voor de tip woningbouw bellen ga ik ook zeker doen als me vriend er vanmiddag niet uit komt als hij thuis is.

we wonen hier zo leuk en zou zonde zijn als dat nu door buurman verpest word, me meisie is echt bang voor hem nu. en ik vind hem ook een griezel en eng idee dat hij zo boos is om niks.

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    terug op de muren bonken zou ik ook niet gaan doen. eigenlijk. want ja hij is kinderachtig om dat te doen. en als ik dan ook zo ga zijn. is ook geen goed voorbeeld voor de kindjes denk ik.

14. Que

Que Niet meer actief

Ik kan me wel voorstellen dat hij het verveelend vind als je met hakken door het huis loopt, maar verder tja je hebt kinderen die maken geluid. Wees blij dat ze geen 16 zijn en keiharde muziek draaien denk ik dan.

Wat je hakken betreft hiernaast ook een buurvrouw die eeuwig en altijd met die pest dingen door het huis heen loopt. Vind het ook irritant maar om daarvoor nou op de muren te gaan bonken, mij niet gezien. Wij hebben structuurverf op de muren zitten dan liggen me handen nog open ook hihihii.

Zo idd als je vriend thuis is die er naar toe sturen om te vragen waarom hij dat deed. Verder zou ik hem gewoon in zijn sop gaar laten koken en denken ach je zal wel ruzie met je wijf hebben omdat je geen sex kreeg (dat denk ik altijd als mensen boos tegen mij doen :D).

Wel vind ik het erg zielig voor je kleine meisje jij begrijpt het al niet laat staan dat zij het begrijpt.

Succes!!

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik doe alleen me hak schoenen aan als ik ergens heen moet. en dat is eigenlijk altijd bij de deur. end an vergeet ik wel eens me telefoon, sleutels of de luier tas. en dan loop ik even terug door de kamer. verder ik ga niet door de kamer lopen banjeren vind het zelf op laminaat ook een iritant geluid en je laminaat gaat erook niet beter van uit zien.

tot nu toe is de buurman al 3 keer langs gelopen en weer binnen lopen loeren nog net niet met zijn giegel en handen tegen t raam op.

hopelijk komt zo me vriend thuis. die had maar een kort dagje werk. het werkt mijnamelijk gewoon op de zenuwen dat het niet is opgelost nu.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O ik had de wijkagent denk ik al gebeld.

Wat een engerd.

17. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik had wel naar buiten gevlogen :x dat is toch niet normaal?!?!

als je niet durft ofzo zou ik je man vanavond laten gaan. ik zou het eerst zelf vragen wat er nu aan de hans is ipv gelijk woningbouw en alles te bellen.

18. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

nou lekker dan,
    ik zou me ook echt niet op me gemak voelen!
    Tja misschien bij de woningstichting melden?
    Ik weet hoe vervelend het is ruzie met je buren!

19. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Zelf had ik al zelf naar de buurman gestapt, maar kan mij voorstellen met je kindjes dat je dat niet zo ziet zitten.. Aangezien hij al zonder reden zichzelf agressief gedraagt. Nou, zonder reden.. Hij vind het blijkbaar heel vervelend dat jij gelukkig bent met je vriend en kindjes en hij elke dag ruzie heeft.

Kijk even of je vriend het met hem kan uitpraten, lukt dat niet - schakel iemand in die jullie wel kan helpen. Want het is écht niet de bedoeling dat jij op je tenen gaat lopen voor de buurman in je eigen huis, terwijl de herrie van hun veel erger is.

Succes meis en hou ons op de hoogte.

Liefs,
    Sil

20. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Er is een verschil tussen leefgeluiden en overlast en van jullie valt dus onder leefgeluiden maar je buren maken overlast met hun geschreeuw en gebonk etc. Hopelijk komt je man er uit met de buren maar trek dat nogal in twijfel zoals je hem beschrijft hoe hij is.

Deel Deze Pagina