Soms heb je van die dagen, jullie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Silverwings, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Het begint al met mezelf uit bed te slepen, moet vandaag hoognodig wat doen.. Ogen op half 6 knal ik met mijn hoofd tegen het wasrekje wat aan de deur hangt.. Uhhh ok, tijd voor koffie! Koffie zetten, heb ik de pot er niet goed onder, alles maar dan ook ALLES onder de koffie.. Kan gebeuren, ff poetsen en poging 2 en jawel die gaat goed!
    Koffie is klaar, ik mik er op manier manier koffiemelk in heb ik er taksi ingegooid, nah ja hoe krijg je dat in je hoofd?! :(

Tussen de middag even een broodje kaas, bedenk ik me dat ik mijn vriendin nog even wat moet vragen via de app dus op zoek naar mijn telefoon.. Hmm nergens te vinden?! Alles afgezocht, kon hem nergens vinden, helemaal in paniek, want ik kan toch niet zonder mijn mobiel? :$Vind ik hem in de prullenbak! En de lege verpakking kaas ligt mooi in de koelkast.. ;)

ff paar boodschapjes halen.. Ooow zie een leuke broek hangen, snel ff pakken en passen, sleur ik dat ding van het rek mieteren er allemaal shirtjes van de hangers! Zucht.........

Maar hey, die broek zit mooi en dat komt niet zo vaak voor, dus ik ben allang blij! ff betalen, is mijn portemonnee dus stuk en flikkert gewoon al dat kleingeld eruit! Om van te janken, want het was nogal wat.. :)

Moet nu eigenlijk koken, maar ik weet niet of het wel vertrouwd is! :D

Jullie hebben toch ook wel eens zulke dagen? *Kijkt hoopvol

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Haha jeetje wat een dag! Maar zulke dagen heb ik ook wel eens,ik denk iedereen wel :D

3. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oei haha je beschrijft het wel komisch. Misschien indd maar gewoon een boterham, soepje of take away voor jou vanavond :D
    Mijn dag is ook "one of those days" toevallig..
    Vanochtend wou ik alvast wat dingen koken voor het eten van komend weekend i.v.m. visite.. Ik ging als een tierelier.. - één oog op de kookpot, ander oog op zoonlief - zoonlief werd moe dus hem in bed gelegd. Verder koken, even telefoon... en toen opeens dacht ik waarom kookt het water niet meer?! Help verkeerde pit op hoog vuur gezet - die waar de deksels op lagen. Is me nog nooit gebeurd! Snel het vuur uitgezet (van alle pitten), deksels die loeiheet waren geprobeerd te verschuiven - vloog de keukenrol in de fik. Dubbel help. Oh oh oh wat stonk het. Gelukkig waren het maar een paar velletjes dus dat was zo opgefikt - gangdeur snel dichtgedaan want daar hangt de rookmelder en ik bedacht me opeens dat ik niet weet hoe ik dat ding uit zou moeten zetten als ie af gaat?! :( Alle ramen en deuren open en geurkaarsje aan. Deksels waren zwartbruin van de hitte i.p.v. zilver en de kleine stukjes zwart van de opgebrande keukenrol lag overal in de keuken.. En ik? Ik stond te trillen op mn benen :)
    Stofzuiger gepakt om de troep op de zuigen. Blaar aan mijn vinger in eerste instantie niet gemerkt.. Ok toch nog maar even snel koelen.. Kraan vol open.. Loopt het water niet weg. Jawel.. gootsteen verstopt! Ik hoor dat zoonlief alweer wakker is, vrolijk en wel, de schat :) Hem uit bed gehaald en ik begin het water dat in de wasbak staat met een lepel eruit te halen zodat ik daarna wat ontstopper erin kan gooien. Ik sta met mijn rug naar zoonlief die heerlijk rondkruipt en brabbelt en vraag hem nog "en lief aan't spelen?" - plof. Ik draai me om maar het is al te laat.. hij heeft het aangebroken pak bloem uit de kast gehaald en de inhoud ervan ligt nu over de net gestofzuigde keukenvloer. Plezier dat hij heeft! :$
    En dit alles nog voordat het 12u was :cool: Need I say more?

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    De wet van murphy... Lekker optijd naar bed zou ik zeggen ;)

5. penseel

penseel Niet meer actief

Jep. Zulke dagen zijn gezellig.

Er vloog vandaag bij mij een libelle naar binnen. Ik die held op sokken ga dat dan niet dood meppen dan maar met de bezem rustig naar de buiten deur drijven. Ben ik heel dat beest kwijt geraakt. Naar buiten heb ik hem niet zien vliegen maar in de huiskamer ligt hij nu ook niet?? Hoop toch dat die naar buiten is gevlogen.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

#6 Joycey, 11 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2014
    Hier ook! Schoonmaakster had zich ziek gemeld vanochtend dus ik moest zelf ineens volop aan de poets, zat ik net gezellig te kletsen met de buurvrouw (nog lang niet uitgepraat); ging de baby over de rooie *hup naar huis en in bed*, daarna wilde hij zijn banaan niet opeten maar smeerde hij het liever in mijn haar. Discussie over de Whatsapp met kerel over kledingkeuze baby. Hij vind iets 'raar', terwijl ik hem raar vind :p De flessenautomaat van de Aldi accepteerde maar 3 van mijn 16 flessen waardoor ik een nervous breakdown kreeg en bijna de Aldi uitgezet werd wegens agressief gedrag tegenover de automaat die ik DWONG om de overige flessen te accepteren. Ik dacht even snel de Action in te schieten maar de kassa scande het prijsje niet - wachttijd ruim 10 minuten. Kom ik thuis, stofzuigen/opruimen... Trekt de baby de waterbak van de poezen over zich heen. Zit vervolgens kattenbrokken te eten.

Ik de baby schone kleren aangetrokken en de kattenbrokken verruild voor een fles zodat hij daarna naar bed kon... Heeft hij vijf minuten nadat ik hem in bed heb gelegd een volle lekkende poepluier waarbij het omhoog is gekropen. Natuurlijk zit hij er met zijn handjes in en smeert hij zichzelf EN MIJ helemaal onder. Dus wij douchen. Schone kleren aan. Wasmachine/droger aan. Baby in bed. Even chillen en op adem proberen te komen (en lunchen, rond half 4 's middags ;) ). Whoppa, baby uit bed, maakt weer speelgoed-troep.

Sta ik te koken, valt er een open pak macaroni uit de kast; ondersteboven, alles onder de macaroni. Kind wordt ineens stomvervelend van de honger dus ik besluit hem maar alvast eten te geven... Krijg ik om kwart voor zes een appje van mijn partner die allang thuis had moeten zijn: moet overwerken, kom er zo aan.

Nou, ik heb mijn bordje net leeg ;) En ja, dus ook zo'n dag...

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh jeetje, ik heb wel eens een dramatische dag maar niet zo erg :D

Zou dat koken achterwege laten en lekker iets bestellen :D

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Yup, heel herkenbaar, had gisteren zo'n dag:

De Efteling stond op de planning, dus dan begint de dag al haastend.
    De meiden aankleden, zelf douchen, boterhammen smeren, spullen inpakken.
    Ik had om 10 uur afgesproken mijn zusje op te halen.
    Ik was alle spullen in aan het laden in de auto, toen kwam ik er achter dat de kinderwagen een lekke band had.
    Dat werd pompen met de fietspomp, vervolgens kwam ik er pas na 10 minuten, bezweet pompend, achter dat deze ook kapot was:x.
    Mijn moeder gebeld of ik haar kinderwagen op mocht komen halen.
    Eenmaal klaar voor vertrek had mijn ene dochter zichzelf helemaal onder gezeverd met melk, die kon ik dus van top tot teen omkleden.
    Toen ik beneden kwam had de ander haar schoenen en elastiekje uitgetrokken.
    Eenmaal de één in de auto, had de ander weer alles uit getrokken, pfff er kwam geen eind aan;).
    Toen ik bij mijn moeder aankwam, was zij al werken, dus ik moest zelf de kinderwagen inladen.
    Natuuuurlijk wist ik weer eens niet hoe ik dat ding moest inklappen:p, ben een kwartier aan het hannessen geweest voordat ik het doorhad.
    Tijdens het tillen van dat loeizware ding, heb ik een haak in mijn nieuwe blouse veroorzaakt.:(
    Onderweg heb ik mijn zus even gebeld dat we maar naar de kinderboerderij gingen want de Efteling was niet meer zo'n succes.
    Eenmaal bij de kinderboerderij viel mijn ene dochter in de geitenpoep waarbij ze helemaal onderzat, uiteraard was ik de toetendoekjes vergeten, dus heb maar billendoekjes gebruikt.
    Daarna gingen we bij mijn zusje een boterham eten.
    Na 10 minuten daar binnen te zijn geweest en al door de gehele kamer te hebben gelopen, wees zij mij erop dat ALLES onder de schijt zat, en ja hoor met beide schoenen door hondenkak gelopen:x.
    Heel de vloer afgedaan en vervolgens met een afwasborstel (wel weggegooid) beide schoenen schoongemaakt, bleh en stinken dat dat deed.
    Ik kon mijn schoenen niet meer aan want die waren zeiknat, dus heb maar te kleine slippers van mijn zusjes geleend om terug te rijden.
    Toen ik thuis kwam, waren de meiden onderweg in de auto in slaap gevallen.
    Ik heb ze wakker gemaakt en daarna gelijk op bed gelegd.
    Die wilden toen natuurlijk niet meer slapen, maar ik was zoooo toe aan even een momentje rust.
    Na een kwartiertje was de ene stil maar de ander niet, dus toch maar even gaan kijken.
    Had ze in haar broek gepoept.
    Maar aangezien de meiden apart liggen en de luiers+billendoekjes op de andere kamer lagen, moest ik weer naar beneden lopen.
    Zij was helemaal overstuur omdat ze moest wachten, en toen werd de ander natuurlijk ook weer wakker.
    Na haar verschoond te hebben ben ik weer naar beneden gegaan, want ze moesten echt nog even slapen.
    Dat is gelukkig nog gelukt!:)
    Meestal is mijn man 's avonds dan weer thuis, zodat hij bij kan springen en ik even op adem kan komen, helaas zit hij in het buitenland.
    Dus jullie snappen wel, dat ik gisterenavond helemaal kapot was.:p
    Tsja, en eigenlijk was dit best nog wel een redelijke dag voor mijn doen:D.

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

Haha wat een dag... heel herkenbaar!

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar!

Ik heb weken lang zulke dagen gehad, bleek een medische oorzaak te hebben. Nu begint het er eindelijk iets minder chaotisch aan toe te gaan.

11. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :p

12. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Poehhh gelukkig haha, ben blij dat ik de enige ben! Ik heb gekookt en hey het is goed gegaan op een paar zwartgeblakerde uitjes na! Nee just kidding haha, het was gelukt :D
    Maar toen dacht ik; sjeemig wat zit deze broek *piep*, snel ff een andere aantrekken.. Nou die broek aangetrokken en snel naar beneden, rommeldebommel en daar lag ik beneden dat ging idd snel haha..

Idd maar vroeg naar bed, heb er gelukkig zelf geen last van kan wel om mezelf lachen gelukkig, onnozele geit streken :D

Ik moet zeggen Joycey, jij overtreft mijn dag zelfs! Poehhh, ook een pittig dagje..

Niekepiek ook trouwens! En dat noem je dan een redelijke dag.. :D
    Goedzo, positive thinking haha..

13. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Oef LA85, uhhh nee je hoeft niet meer te zeggen! Rest van de dag wel goed gegaan? Wel ff schrikken trouwens, maar gelukkig goed afgelopen!

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wel grappig te lezen hoe sommige het beschrijven.. maar wel herkenbaar ja soms heb je gewoon van die dagen..

15. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Heel herkenbaar inderdaad en dat met de portemonnee is mij ook al is gebeurd in de supermarkt.
    Loeidruk, ik betalen valt al het kleingeld eruit! en dat was ook niet bepaald weinig zit ik daar over de grond te kruipen om alles voor de voeten van de andere mensen weg te ruimen :);)

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha ooow zo ging het ook bij mij, ik kon wel door de grond zakken :D
    Ik word er dan ook nog melig van dus dan schiet het ook helemaal niet op voordat ik het opgeruimd heb haha :D

17. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ben dus benieuwd hoe mijn dagverder gaat verlopen, vanmorgen om 06.00 opgestaan want ik had dagdienst. Ipv dat ik melk in mijn glas doe, deed ik yoghurt erin.
    Kom ik op mijn werk, collega's kijken me vreemd aan, wat kom jij nou doen? Uuuh werken...
    Je het avonddienst :)
    Duik zo maar even mijn bedje in, maar zit wel te wachten wat de volgende zou gaan zijn voor vandaag.

18. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha, dan is je bed wel een veilige haven denk ik! Daar kan weinig mis gaan..

Deel Deze Pagina