We zijn net verhuisd, wonen nu vlakbij een winkelcentrum. Doordeweeks heb ik geen auto, en mijn moeder heeft niet altijd de puf om mee boodschappen te doen en in het weekend zijn we natuurlijk nog druk met verbouwen en willen we tijd met het gezin. Nu had ik bedacht... Lopend naar de winkel te gaan, Fae in de draagdoek en de oudste gewoon lopend mee. En dan boodschappen te doen en de kar mee naar huis nemen... Dit lijkt me ideaal maar als ik dan zo'n winkelkarretje in iemand voortuin zie staan schaam ik me al kapot.. Wat zouden jullie doen?
Nee, ik zou dat niet doen. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat je een winkelkar mee naar huis neemt. Het lijkt me trouwens ook niet zo soepel rijden over de stoep. Je hebt wel boodschappentassen op wieltjes, dat lijkt me een beter plan.
Je geeft het zelf al aan. Een winkelwagentje is geen gezicht, en al rammelend door de straat lopen vind ik ook al zo sneu. Ik zou gewoon een keer per week boodschappen doen met de auto. Kan prima 's avonds, doe ik ook. En dan voor eventueel wat extra boodschappen misschien zo'n roltrolley halen?
Ik doe het niet, ik vind het niet kunnen, maar goed, ben op deze site al meerdere malen een moraalridder genoemd Ik doe miet meer boodschappen dan ik kan dragen met 2 tassen. Dus meerdere keren per week.
Ik neem vaak het karretje mee naar huis, erg handig. En vind mezelf geen tokkie eigenlijk. Heb niet eens bedacht dat het ordi over zou kunnen komen. Ik breng ze wel, meestal, meteen weer terug nadat ik de boodschappen uitgeladen heb. Zie hier vrij regelmatig mensen met het karretje naar huis lopen trouwens, vind het alleen maar praktisch
Ja ik vindt dat wel 'Tokkie' daar zijn ze niet voor bedoeld. Ik zelf kon een hoop boodschappen kwijt onder mijn kinderwagen, ideaal. Anders een boodschappenwagentje aanschaffen.
Kinderwagen meenemen en evt den extra tas/netje aan het handvat. Klaar. En uiteraard met de auto je man of jij zelf zaterdag of koopavond zware boodschappen doen.
Ehh... ja... je kunt ook: baby in doek. Kind lopend..en jij achter de kinderwagen. Weet je hoeveel daarin kan?
Ik zou het niet doen, dan inderdaad maar de kinderwagen mee en zo'n trolley dan kun je genoeg mee nemen.
Bij mijn ouders zit het winkelcentrum voor de deur en de meeste mensen die daar wonen nemen de kar mee naar huis en brengen het dan weer terug naar de winkel. Het is toch ook wel idioot om voor die paar meter de auto te nemen vind ik, als wij hier een winkel voor de deur zouden hebben zou ik de kar ook mee naar huis nemen. Ze doen er hier trouwens niet moeilijk over hoor de supers.
Ik doe het ook en wij zijn echt geen tokkies Mijn partner is veel weg in het buitenland voor zijn werk en dan zal ik toch alleen de boodschappen moeten doen. Aangezien mijn fiets laatst is gestolen moet ik alles lopend doen. En om nou de grotere boodschappen in de kinderwagen met een zesjarige ernaast te doen is geen doen. Dus dan past de oudste even op en haal ik de boodschappen op in de winkelwagen. ik breng wel meteen de winkelwagen terug naar de winkel, want inderdaad het staat erg apart zo'n ding voor je deur.
Haha, ja, dat maakt het plaatje compleet. Ik zou het ook niet doen, deed bijna dagelijks wandelend de boodschappen met de kinderen, ging aardig wat in het kinderwagentje, geen probleem.