Zijn er meiden in Amersfoort (en directe omgeving) die het leuk vinden om een keer (en als het klikt vaker) samen te freubelen? Ikzelf ben vooral druk met borduren, haken en patchwork. Het zijn dingen die je prima alleen kan doen, maar het lijkt me zo gezellig om het samen te doen onder het genot van een kop thee. Ik ben 33 jaar en heb 2 jongens (1 en 3 jaar oud) en ben getrouwd. Dit jaar zal afspreken denk ik niet meer lukken met de feestdagen, maar misschien als goede voornemen voor het nieuwe jaar? Ik lees graag van jullie. Groetjes, Wietje (Oh, dit vind ik best eng, ben enorm verlegen namelijk ))
Ik ben totaal niet creatief, maar het lijkt me wel leuk om zoiets te leren, ben namelijk al lang op zoek naar een hobby Telt dat ook?
Oh, wat vind ik het nu jammer dat ik niet bij jou in de buurt woon (woon in Friesland). Ben een beginnend creatieveling om het zomaar te zeggen. Maar dit lijkt mij ook erg leuk en gezellig natuurlijk. Hoop dat je een gezellig freubelgroepje krijgt.
Het wijffie75, Waarom niet . Jammer Miranda, Friesland is inderdaad wel echt een beetje ver weg . Nog andere liefhebbers?
Hmmm ik val wel midden in je doelgroep... Maar ik ben stiekem een enorme bangerd met dit soort dingen. Misschien als je een groepje bij elkaar kijgt?
Ik wil ook wel,lijkt me erg leuk ! Ben eigenlijk ook op zoek naar een hobby . Maar durf weinig i.v.m. slechte financiën
Ik ben net begonnen met borduren.. Ben niet zo creatief.. En ben er dan ook nog niet helemaal uit of ik het wat vind Woon wel in Amersfoort.
Ik heb het dus precies andersom. Ik haak, borduur, maak taarten/cupcakes, boetseer en mozaiek en nog van allerlei kleine projectjes tussendoor. Maar ik ben niet heel erg iemand die durft af te spreken met mensen die ik niet of nauwelijks ken. Misschien eerst een tijdje hier kleppen?
Hey! Lijkt me helemaal gezellig! Ik haak sinds kort (ben verslaafd), en ben verder redelijk crea. Het ontbreekt me vaak aan tijd. Ik woon ook in Amersfoort.
Ik ben zelf meer van het papier, maar haken, breien, borduren, zelfs kantklossen vind ik geen probleem... alleen de tijd. Maar boven aan mijn lijstje met goede ideeen voor 2013 staat tijd vrij maken voor creatieve dingen Ik woon niet in Amersfoort, maar het is voor mij geen wereldreis om er te komen.
Volgens mij zijn er best wel een aantal crabea's. TS, had je al iets in gedachten om af te spreken? Of eerst maar eens toevoegen op FB?
Ik wil wel meedoen! Zit er over te denken om te gaan borduren of breien. Iets wat ik op de bank kan doen en makkelijk weg kan leggen. Wietje, je website ziet er goed uit! Ben onder de indruk..
Hihi, herkenbaar.. Ben zelf erg crea, dat ik er soms gek van wordt wat ik allemaal nog wil doen, en er geen tijd voor heb. Ik wil er ook nog niet aan denken wanneer we geslachtsbepaling hebben gehad, en weten wat het word.. Volgens mij wordt het dan nog erger Zelf doe ik (vooral) aan haken, pixelhobby en quilten. Van die laatste 2 nu een gigaproject opstaan. Schilderij van 33 plaatjes(is in pixelhobby termen, best groot), en de quilt dear jane, wat mijn 10-jaren project is. Nou weet ik niet wat jij bedoeld met 'in de buurt' Amersfoort is geen wereldreis, maar het is niet naast de deur. Woon in Veenendaal
leuk om wat van andere te leren!! Maar ik val totaal niet in jullie doelgroep ik ben een "ikdoemaarwatter" en ben niet heel handig maar ik maak haarspeldjes en bekleed houten kistjes amersfoort is niet om de hoek maar haalbaar (40 min)
Even omhoog, opdat onze goeie voornemens niet in de vergetelheid raken. @Wietje79: zat even op je blogje te snuffelen *slik*, deel mij maar in in de groep 'amateurs' Ik ben al heel blij als we ideeen uit kunnen wisselen! Ik brei steunkousen en haak staaldraden. Voor het haken/breien van die leuke poppetjes moet ik vergunning aanvragen (vallen onder de wapenwetgeving )
Okee, ik geef eerlijk toe....ik ben ook een ikdoemaarwatter. Maar dat geeft niets, ik vind het leuk om te doen. Hahahaha. Wietje, je blog is echt super!!