A.s donderdag 6 dec is het zover en word ik geopereerd.(sacrospinale fixatie met voor en achterwandplastiek) Kort de tijd gehad alles te regelen, ben een single mama en vooral de eerste weken heb ik echt veel hulp nodig.Mag bijv. 6 weken miet zelf stofzuigen, de was doen, niet tillen etc etc. Nu begint het netwerk aardig vorm te krijgen en ik zal ook thuiszorg krijgen, de kinderen blijven de eerste 1,5 week bij hun vader, wat enorm scheeld. Ik zorg dat het huis aan kant is en de kast gevuld met boodschappen. We kunnen nog lekker samen sinterklaas vieren en de volgende ochtend ze naar school brengen, dan word ik naar het zh gebracht. Ik moet er om half 11 zijn en om half 1 is de operatie. Ik ga de kerstboom al met sinterklaas opzetten dus....Haha het is even niet anders! Ondertussen slaap ik voor geen meter meer dus schrijf ik even van me af, want het is toch best wel weer spannend.
Kan me wel voorstellen dat je het erg spannend vindt. Je hebt in ieder geval alle voorbereidingen getroffen dus dat scheelt weer.. Heel veel succes/sterkte met de operatie. Hopelijk ben je gauw opgeknapt!
Al zal het in het begin niet makkelijk zijn ... laat je verwennen ... en uiteindelijk is het allemaal de moeite waard geweest. Succes en sterkte met de operatie!
Heel veel sterkte! Ik weet niet of je een ruime vriezer, ik heb vlak voor mijn operatie naast gevuldeboodschappenkastjes ook gezorgd voor een overvolle vriezer met kant en klare gerechten die ik ervoor heb gemaakt, chilli, pastasaus, nasi, kippreirijst, spinazipasta, roentesoep en nig wat meer, ik zorgde dat ik van alles minimaal 2x eten had. Sommige kwestie van alleen opwarmen, andere opwarmen + pasta/rijst/aardaps koken. Heeft mij echtbsupergeholpen. Sterkte!
Dank jullie wel! Mijn ex heeft toevallig net mijn oude vrieskistje gebracht, want wou er idd wat ingooien.heb niet de financiƫle middelen om al veel vooruit te kopen en te maken, maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind denk ik.Komt goed !
Spannend meis ! Ik ben 13 dec aan de beurt en heb mijn kerstboom toevallig net opgezet.We vieren dit jaar geen Sinterklaas dus ik dacht kan wel alvast en het brengt ook even weer wat vrolijkheid in huis. Sterkte en succes met je operatie !!
Jij ook veel succes! Ze gaan mijn blaas, darmen,baarmoeder,voorwand en achterwand weer op hun plek vast zetten.heb een ver zakking.
Heel veel sterkte, met (af)wachten, de operatie en het herstelproces... Wat een heftige operatie zeg... Zal ook niet makkelijk zijn om de komende tijd alles uit handen te geven, maar denk om je gezondheid! Knuffel...
Toevallig had ik het er net met mijn moeder over. Zij heeft met 38 ook een baarmoederoperatie ( baarmoeder er helemaal uit) gehad en was ook alleen. Wij waren alleen al wel redelijk groot ( 18, 16 en 11) dus wij hebben toen alles overgenomen. Dat ging gelukkig heel goed. Mijn moeder was heel snel weer op de been. Kon de volgende dag al naar huis. Heel veel succes met de operatie en het herstel.
Wij hebben het ook niet breed, ik probeer gerechten te kopen voor een kostpijs van 1 euro pp. Voor 6 volwassenen ben ik vaak met sommige gerecht nog geen 4 euro kwijt. Doe de boodschappen bij de lidl, en de euroshopper van de ah, en aanbiedingen. Heb nu bijvoorbeeld in de vriezer en kasten de ingredienten liggen voor 7persoons chili, kosten max 5 euro. En er zitten zeker 200 gr groentes pp in. Het heeft mij een aantal weken gekost om mijn voorraad zo te krijgen als hij nu is hoor Suc 6 meis
Bedankt voor de tips! Ik krijg een katheter als ik daarna goed zelf kan plassen kan ik met 3 dagen naar huis, je kan de katheter ook zo nodig mee krijgen, als het dan moet kun je hem Inbrengen. Daar hangt het dus een beetje van af.
Phoe meid, dat klinkt toch wel aardig heftig. Heel veel sterkte toegewenst! Misschien nog eens rondvragen in je zorgnetwerk of ze eens wat extra voor je willen/kunnen koken? Bijv erwtensoep, dat maak je normaliter toch al in grote hoeveelheden, maakt men toch net wat meer dan normaal... en geeft jou een aantal porties mee voor de vriezer cq opwarmen.
sterkte allwoman!!! ik denk aan je!!!!!!!! het lijkt er hier op dat mijn lichaam sterk genoeg is zich zelf te herstellen! mooi dat je al een goed netwerk om je heen heb ten fijn dt je ex de eerste dagen de zorg v.d kids heeft!!!
Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte, fijn dat je de voorbereidingen zo goed als klaar hebt! Heel veel liefs en succes! xxxx