Vingerverven vind die bij ons al een tijdje echt leuk. Verder zelf snippers maken en die op laten plakken in een tekening ofzo.
Mijn meisje is momenteel gek van kleuren en stickers plakken. En zo nu en dan verven we ook. Dus dat kan allemaal wel hoor!
mijn dochter is dan wel wat ouder maar die vind verven echt geweldig. heel klein beetje water in een bekertje en dan samen lekker verven. ze vind het geweldig.
verven vind zoonlief hier echt heel leuk. ik plak de eettafel af met vuilniszakken,leg hier weer papier op waar hij op mag verven en laat hem dan lekker zijn gang gaan. wat hij erg leuk vind is dat ik mee doe.... dat ik ook mijn handen vies maak en handafdrukken op papier zet, ook heb ik van die figuur sponsjes, ook erg leuk om in de verf te dippen en op papier te zetten. verder : groot lang papier door de kamer leggen..... ( wel met vuilniszakken eronder ) bord verf neerzetten op de grond..... broek uit... schoenen en sokken uit. met de voeten in de verf en daar overheen lopen... stampen.... dansen op de muziek.... erg leuk !!
verven, lekker met de vingertjes tekenen/kleuren met potloden of krijtjes snippers opplakken stempelen
Kleien vind ons neefje ook erg leuk net als wasco. En die krasblokjes.... Herinner ze nu zelf van vroeger. Zijn die er nog? Is misschien ook wel leuk.
is mijn kind dan de enige die totaal niet van verven houdt? die wilt zn handen dus echt niet vies maken. hier 2x geprobeerd en 2x dikke drama. ook met hand en voetafdruk maken in gips. nou nee hoor, dat was geen succes. meneertje pakte de handdoek en ging zn handen en voeten schoonmaken (gek kind)